دفتر توسعه

2007/09/29

سلام

همین الان از مراسم افطاری دفتر توسعه وبلاگ دينی اومدیم ومن از بچه ها خداحافظی کردم که برگردم اصفهان

اما راستش نشد

یعنی بر میگردم اما خواستم قبلش اینجا یه چیزی رو بگم

اونم اینکه امشب به هیچ کس اندازه من خوش نگذشت

گفتم که نگاه یه نفرهمه وجودم رو نوازش میده

هر چند فکر کنم به اون اصلا خوش نگذشت

بد نگاه میکرد

وانمود مي كرد كه منو نميشناسه

همين كه تو نگاه مي كني

و من نگاه مي كنم

تا ببينيم كداميك از ما نگاه مي كند

خود ِ خود ِ عشق است.

 

زجر ميكشيدم اما بهش حق ميدادم

خدايا از رسوايي مي ترسم

نمي خوام كسي واسه ام لقب بزاره

اما خدايا نميشه يعني نميتونم

خدایا به امام حسن مجتبی سلامتش بدار

فعلا همین!!

One Response to “دفتر توسعه”


  1. دفتر توسعه وبلاگ ديني.
    ديگه چه خبر؟
    يعني به همين شدت؟


پاسخی بگذارید

