راه خوشبخت شدن

2007/10/02

سلام

دلم مي سوزه

خيلي

شايد خيلي زود باشه كه قفل دلم را اين جا بشكنم

اما واقعا نمي شه

وارد مدرسه راهنمايي فرهنگ فولادشهر شدم

جايي كه دوره راهنمايي رو اونجا گذروندم

شايد بهترين دوران زندگيم

هنوز به همون بزرگي

به همون گرمي

ديوارهاي مدرسه حرف ميزنند

به سرم از شدت هيجان فشارميآد

قلبم به شدت مي تپه

عاشق اين جا هستم

بزرگترين آرزوم اينه كه يه روزي بتونم اينجا درس بدم

از راهرو كه داخل مي شي دوطرف تابلوي افتخارات مدرسه هست

تابلويي كه هميشه پر هستش از مقامات دانش آموزان خوبش

اما يه تابلو از قديم ترها هنوز اونجا نشسته

مال حدود 8 سال پيش

مقام اول مسابقات حفظ قران

مقام اول مسابقات علمي

مسابقات احكام

مسابقات اذان

مسابقات سرود

مسابقات تواشيح ومديحه ثرايي

 مسابقات پينگ پونگ

مسابقات فوتبال

اون سال مدرسه نمونه كشور شد از بس همه مقاماي مسابقات علمي وفرهنگي و ورزشي رو از خودش كرده بود

توي همه اينهااسم من هستش گاهي به اسم كس ديگه امتحان دادم (واااي تقلب!!!) آخه اون سال نميشد توي برخي از رشته ها يه نفر شرت كنه مثلا كسي كه اذان مقام داشت احكام نميتونست امتحان بده و حفظ و قرائت هم همين طور

هر كدومش مسابقات كشوري داشت تو كشور وهر كدوم استاني بود مقام داشتم تو استان

اون سالها هميشه اول بودم

اما حالا

نه هيچ مقام علمي و نه هيچ فعاليت خاصي

درگير زندگي

نه درس وبحثي و نه هيچ اميدي…

اين سالها هميشه آخر

توي ذهنم يه چيزي رد ميشه

پسر خوشبخت اونيه كه عشق اول يه دختر باشه

و دختر خوشبخت اونيه كه عشق آخر يه پسر باشه

با خودم ميگم راه خوشبختي اينه يا بچه باشم يا دختر ….

constantin_closu_romania.jpg

خوشبختی های زمان طفولیت پشت سایه ام گم شده

شاید این کاریکاتور گویای حال من باشه

 فقط درگيري هاي عاطفي نيست ، همه چيز هستش 

شايد هيچ كدوم از معلميني كه من را يادشون هستش ( اكثريت قريب به اتفاق ) الان باورشون نشه چه وضعيتي دارم

فكر كنم ديگه حالتون به هم خورد از بس ازخودم گفتم

فكر كنم اين شعر بتونه به حالتون كمك كنه

از قرص های ضد تهوع کاری ساخته نیست

وقتی             

                            حالت از همه ….

کمی کنار بایستید؛

                                              ميخواهم اين شعر را بالا بياورم

4 Responses to “راه خوشبخت شدن”

  1. مظاهر Says:

    سلام. تو هم که من اویی!!! هستی. ای ول.


  2. سلام اين عكس گوياي گذشته منه

  3. داداشی Says:

    نمک جان دل گرفتگی برای همه پیش می آید. ان شاالله با توکل به امام هادی هر چه زودتر این گذرگاه خوشبختی را هم طی کنی


پاسخی بگذارید

