مرکز مدیریت

2007/10/18

خیلی زود هستش که قم را برای زندگی انتخاب کنم چون واقعا صبرش را ندارم ؛ تحمل دیدن کسانی که لباس دین به تنشان هست ولی از هر زاویه ای که بهشان نگاه کنی شکل دین نیستند

درخانواده بزرگ حوزه علمیه یک عده سرپرستی و سکان داری می کنند .

طول وتفسیر نمیخواهد من هم مثل شاید خیلی ها هیچ رضایتی از این سکانداری وسرپرستیشان ندارم

بهتر که نگاه میکنم هزاران سوال درذهنم شکل میگیرد که این سوال ها جواب سوالهای بزرگ تری در مورد اداره مملکت و فقر و این مسائل هستش….

واقعا یک مدیر خوب باید از خانواده خودش شروع کند

مگر می شود کسی در جوامع کوچک نتواند علوی رفتار کند بعد داعیه رایحه خوش خدمت و رفتار علوی را داشته باشه

به تک تک این عزیزان نگاه می کردم و از خودم می پرسیدم این ها فردا کجای مملکت را می گردانند؟!

مرکز مدیریت از معدود مراکزی هست که هیچ بویی از مدیریت و ضابطه درش دیده نمی شود

آقای فلانی دستور بدهند چشم!

این جمله را زیاد در مرکز می شود شنید

اما واقعا این آقا کی دستور میدهند و برای چه کسانی دستور میدهند ؛ خدا داند!

امروز وقتی دوستم زنگ زد و گفت کارِت درست شده برای قم رفتن هر چی درون خودم جستجو کردم دیگه هیچ اثری از میل و عطشی که چند روز پیش نسبت به قم رفتن داشتم نبود

امسال کاشان هستم شهری که تنها مزیتش برای من این هست که توش هیچ آشنایی ندارم و می شود اونجا تنهای تنها بود

احتمالا اسباب کشی در کار نیست و خودم تنها به این شهر می روم

به هر حال امیدوارم این یک مطلبم را هیچ کس نخواند

پاسخی بگذارید

