قم نامه

2007/10/18

سلام

هفته ای که گذشت باز هم از شیرین ترین هفته های زندگیم بود

بهونه اش این بود که بیام مرکز مدیریت و پیگیر مسائل تحصیلی باشم

دوتا حسن و دوتا کاظم ویک حامد

اون طوری که به حامد گفت باید بگم

ده تا کاظم و پنج تا حامدو شش تا حسن

از همون اولش همه می خندیدیم وهیچکدوم نمی خندیدیم

توی بیابون همه می خواستند وانمود کنند که اصلا احساساتشون برانگیخته نشده

نمی دونم چرا همشون زیر چشمی به آسمون نگاه می کردند

همه راه رو خودم پشت فرمون بودم

رسیدیم ؛ همه خوابیدند ولی من بیدار موندم صبح شد و من و دوتا کاظم ها رفتیم بیرون ، کارها که انجام نشد اما بد هم نبود قرار شد یک شب دیگر هم مهمون حامد و حسن باشیم

بازهم موندیم وبازهم من نخوابیدم

بدجوری احساس تنهایی میکنم حتی بین این همه خوب و خوبی ؛ با کوچکترین حرکتی رنجیده می شم

عذاب میکشیدم از اینکه همه را به زحمت انداخته بودم اما خداییش لذت عجیبی داره اینکه بفهمی رفقایی داری که به خاطرت دو روز همه زندگیشون رو خراب میکنند

حامد را از صبح دیگه ندیدیم اون از همه زودتر از من خسته شد حق هم داشت

ظهر آخر رفتیم رستوران جم و خلاصه هر چی ته کیسه داشتیم تکاندیم البته به دعوت حسن آقا رفتیم اما ….

همه راه رو باز خودم نشستم ؛ کاظم ها ناراحت بودند از ناراحتی من

کاظم همه اش بهم میگفت حتما قسمت نبوده ؛ آرومم می کرد آخه من خیلی دوستش دارم

توی دلم یه جوری احساس لذت و دلشوره با هم درمی آمیخت

دلشوره اش وقتی تصمیم را در مورد قم نرفتن گرفتم از بین رفت اما لذتش راستش هنوز زیر زبونم هست

بین این همه رفیق اگه تو نباشی انگار هیچکس نیست!

مال هیچکس نیست!

نبودی!!؟

11 Responses to “قم نامه”

  1. حامد Says:

    سلام
    من هنوز شرمنده ام. کاش خانه ای داشتم در قم، یا حداقل حجره ی مرتب و ردیفی که بشود یک میهمان عزیز در آن، احساس راحتی کند.
    جاری باشی…

  2. rahpoo Says:

    وبازهم مبهم
    مبهم تر از همیشه
    وبلاگت شخصی نویسی شده
    با وقایع شخصی
    با خاطرات شخصی
    اونقدر شخصی که آدم میترسه توش قدم بزنه
    که مبادا ترک بردارد چینی نازک تنهاییتان
    به روزم
    یاعلی

  3. کمال Says:

    ما که سوادمون در این زمینه ها قد نمیده ولی می خواستی بیای قم چی کار؟

  4. فلانی! Says:

    سلام
    ممممممممم.. ما چرا نفهمیدیم چی به چی است؟

    بدون کت و شلوار راحت تر بودیم!
    یا علی

  5. کمال Says:

    دوست عزیز آدرس خودت رو در تنظیمات وردپرس وارد کن تا وقتی جایی نظری می دی بشه دنبالت کرد. ممنون

  6. ناتاناييل Says:

    تولدت مبارك

  7. ahnad Says:

    سلام
    خيلي وبلاگ جالبي و در نوع خود بي نظير يا كم نظير داري
    موفق باشيد پيش من بيا يا علي


  8. حاجی چقدر چهره تون آشناست..!!

  9. مهدي Says:

    سلام
    اولا اگه انداخنت كاشون كه ناراحت نباش. يواش يواش ميايي قم.
    ثانيا اگه خودت از قم اومدن پشيمون شدي جاي بسي تأمل داره. كاش ميشد ميديدمت و با هم كلي (جرّ و) بحث ميكرديم. به هر حال افتخار نداديد.
    ثالثا طبق قولم لينكت كردم.
    رابعا …هيچي بابا
    خامسا اگر چه نديدمت ولي دلم واست تنگ شده…
    پايدار باشيد.
    حرفاي خودموني من

  10. حامد Says:

    دلم برات تنگ شده…
    جاری باشی…


پاسخی بگذارید

