از همه جا

2007/10/28

سلام

دلم خيلي پرهستش

اونقدر كه نميدونم از كجاش بگم

كاشان هستم

اونقدر به هم ريخته ام كه نميدونم حتي تو كدوم موضوع بنويسم

بد كردم نه به او بهش بد كردم

الانه كه ناراحت بشند و بگند شخصي نويس شدم

اما چطور بگم

نميشه كه داد زد و گفت كه جا موندم

نمي تونم اينتر نزنم

ميخوام هر كلمه رو تو يه سطر بنويسم

يكي به داد من برسه

از چي بگم و از كجا فكرم آشفته شده

دلم له شد

نديده گرفته شد

خورد شدم

فعلا چيزي ندارم بگم

فقط يه چيز ديگه هم بگم

ميم مثل حضرت زهرا(س)

فقط

مال هيچكس نيست!

4 Responses to “از همه جا”

  1. کمال Says:

    سلام اخوی، اتفاقا شخصی نویسی هم خوبه من که دوست دارم هر چند زیاد شخصی نمی نویسم

  2. mrkhalili Says:

    نمی دونم چی شده.اما امیدوارم هرچه سریع تو حالت بهتر شه.

  3. حامد Says:

    خوشا کاشان و وصل بی مثالش…
    وگرنه من همان خاکم که هستم…
    سلام
    هیچی مثل یه شعر خوب نمی تونه آرومت کنه:
    خبر به دورترین نقطه‌ی جهان برسد
    نخواست او به منِ خسته بی‌گمان برسد

    شکنجه بیشتر از این که پیش چشم خودت
    کسی که سهم تو باشد به دیگران برسد؟

    چه می‌کنی اگر او را که خواستی یک عمر
    به راحتی کسی از راه ناگهان برسد …

    رها کنی، برود، از دلت جدا باشد
    به آنکه دوست‌ترش داشته … به آن برسد

    رها کنی بروند و دو تا پرنده شوند
    خبر به دورترین نقطه‌ی جهان برسد

    گلایه‌ای نکنی بغض خویش را بخوری
    که هق هق تو مبادا به گوششان برسد

    خدا کند که … نه! نفرین نمی‌کنم که مباد
    به او که عاشق او بوده‌ام زیان برسد

    این شعر رو برات فرستادم که بدونی (البته می دونی) که نفرین کردن با دوست داشتن منافات داره. همین طوری گفتم البته.
    جاری باشی…


  4. سلام!
    فکر کنم تو این پست سرگیجه تونو یه ذره، خیلی کم فهمیدم!
    همین!
    دعامون کنید!


پاسخی بگذارید

