ضبط صوت

2007/11/26

سلام

چند وقتی هستش که توی مدرسه ما دارند از کلاسهای درس فیلم برداری می کنند . صدای بعضی کلاس ها را هم ضبط صوت گذاشتند و ضبط می کنند .

جدی چقدر تاثیر داشت. این چند روز به نظر من و خیلی از دوستانم درس دادن برخی اساتید چندین برابر بهتر از قبل شده . بعضی اساتید را اصلا سر کلاس شک داشتم که خودشونند یا کس دیگه . همه این ها فقط به خاطر یه ضبط صوت کوچک ؟!!!

خدا رو شکر کار ضبط صدای کلاس ها توی مدرسه به من واگذار شده. من هم نه اینکه سوء استفاده کنم اما از این مسئولیت استفاده کردم و بعضی از کلاس ها را بدون دلیل ضبط می کنم تا اساتید یه مقدار بیشتر مایه بگذارند.

چه خوب بود اگه همه این موضوع را باور می کردیم که کسی خیلی بزرگتر از مسئولین ، قرار هست فیلم زندگی ما را ببینه و نظر بده . کاش همیشه دو ضبط صوت ، یکی رو شانه چپ و دیگری روی شانه راست خودمون می دیدیم.

چی بگم ؟ همین دیگه!

مال هیچکس نیست!

5 Responses to “ضبط صوت”

  1. مهدی Says:

    سلام
    وای رفیق کشتی منو بااین حرفت.
    خدا کنه اون دنیا هم رشوه و پارتی باشه. وگرنه دهنمون آسفالته!
    یا علی


  2. سلام!
    به این می گن آخر وجدان کاری…


  3. واقعا روش عجیبیه.تا وقتی که خدا رو داریم چی غمی داریم!

    اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد در برابر خدا و پيامبرش [در هيچ كارى] پيشى مجوييد و از خدا پروا بداريد كه خدا شنواى داناست (1)
    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تُقَدِّمُوا بَيْنَ يَدَيِ اللَّهِ وَرَسُولِهِ وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ سَمِيعٌ عَلِيمٌ

    التماس دعا!خوشحالم که ادامه میدی>فقط یه چیزی صفحات وبلاگت کمی دیر باز میشن.یا علی!


  4. سلام
    انگار آدم وقتی خیلی با خودش درگیره هی تند تند مینویسه…
    نمیدونم….
    بهر حال …
    الآن بروزم
    ممکنه تا یه مدتی نباشم
    کارهای ناتمومی دارم که باید تموم بشن…. .

  5. امين Says:

    سلام.
    خدا كنه كلاس هاي ما هم ضبط صوتي مي شد!!!

    يا علي مدد(ي)…


پاسخی بگذارید

