حاميان اسرائيل

2007/12/04

سلام

قال سيدنا آويني:

آن سوي تر دجله و فرات است كه هنوز ابشخور گرگان گرسنه ي يزيد است ، كه اب را بر كربلاييان بسته اند و در افق دور «قدس» است در اسارت شيطان…

وتو اي جوانمرد ، بگو از كدامين قبيله اي؟

بر خودم لازم دانستم كه برخي از كالاهاي حامي اسرائيل را خدمتتون معرفي كنم .

كوكاكولا . پپسي (جالبه كه اصلا پپسي به معناي «يك سكه براي اسرائيل» مي باشد) . فانتا . نوكيا (بعد دوستان با افتخار تو وبلاگشون مي نويسند كه رفتم گوشي 43 تومني خريدم) . مك دونالد . باس . اي بي ام . نستل . چمپيون . كيااورا . والت ديسني . اينتل . اسپريت و…

متاسفم از اينكه اين كالاها را به وفور در بازار مملكتمون مي بينم . و بيشتر متاسفم كه خواص هم هيچ توجهي به اين موضوع نمي كنند.

وتو اي جوانمرد ، بگو از كدام قبيله اي؟!

بگو…

همين! مال هيچكس نيست!

5 Responses to “حاميان اسرائيل”

  1. امين Says:

    همين! مال هيچكس نيست! كه مي گوييد من را عزيزي مي اندازيد كه در نبودش هم عزيز است!
    درست مثل شما!

    يا علي مدد(ي)…


  2. سلام!
    کدوم قبیله؟… بی خیال شید ما رو بذارید سرمونو بکنیم زیر برف و دل خوش باشیم!


    اغفال نمی شویم!لطف خیر به تکرارشه؟؟؟!!!دعا کنید شر تو نوشته هامون نباشه، خیر پیش کش!

  3. madaraneh Says:

    سلام به جناب سرگیجه{ببخشین!آخه هنوز اسمتون را نمی دونم}من هنوز مطمئن نیستم که نوکیا کالای اسراییل باشه…من بیچاره تازه رفتم گوشی نوکیا خریدم آخه…دلم نمیاد که پسش بدم.
    هنوز تو فکرم ببینم از کدام قبیله ام؟اصلا قبیله ای دارم یا نه؟

  4. یک نفر Says:

    نمی‌دانم چطور می‌خواهید اینتل را تحریم کنید؟ آن وقت همین وبلاگ را هم نمی‌توانید بنویسید. با کلیت حرفتان موافقم. فکر می‌کنم باید یک تقسیم‌بندی درباره‌ی کالاهای ضروری و غیرضروری داشته باشیم.

    سلام
    فرمایش شما متین هست. یک بخش مبارزه این است که اجناس اونها تحریم بشوند. بخش بزرگ تر اون به عهده ما جوان هاست که به خود بیاییم و دست نیاز را قطع کنیم.
    اینتل که سهله اگه خودمون را پیدا کنیم همه کار می کنیم.

  5. مرتضی Says:

    عالیه

    توی لینک‌ها لیست کامل‌ترش هست
    همین!


پاسخی بگذارید

