محرم آمد و…

2008/01/17

سلام

همه جاهایی را که می شناختم سر زدم . اغلب مطالب زیبایی برای تو نوشته اند . اما من چه بگویم؟
هر چه فکر می کنم چیزی ندارم  بگویم که با گفتنش در حقّت قصور نکرده باشم . همان بهتر که زبان در کام گیرم و از تو نگویم . مثل همیشه که بین ما صحبت فقط از من بوده .
 از من برایت بگویم.
شب های محرم خصوصا شب تاسوعا برای من شب درد است . توی هوای بهاری و نسبتا سرد ساعت ها توی خیابان ها قدم زنان با تلفنم صحبت می کردم و تو می دیدی! شاید برای همین نگذاشتی . آری من هم همیشه نگران این بودم که من جنبه و ظرفیت عشق را ندارم . برای من یک زندگی بی رنگ به مراتب بهتر از زندگی رنگارنگی است که رنگ تورا نداشته باشد.

مولای من شنیده ام هر کجا دو نفر از تو بگویند شخص سومش پسرت مهدی است . اما اینجا که غیر از من کسی نیست؟!
آن وقت هم که کسی بود از تو سخنی نبود.
اما الآن هم مطمئن نیستم تو باشی به هر حال مساله این است که او هم نیست و من تنها مانده ام…

چرا همه اش درد برایت می آورم؟! مثل مورچه ای که ران ملخ برای سلیمان آورد . بگو چه بیارم . مور هستی خویش و من هستی خویش . هستی خویش . هستی خویش .
آری درست فهمیدی مولای من هستی من درد است .

عمو عباس! علمت کو عموي خوبم؟
عمو عباس! تو نرو تا که پا نکوبم
عمو عباس! بي تو قلب حرم مي گيره
عمو عباس! بي تو بابا تنها ميميره
عمو عباس! بي تو هر لحظه دل مي لرزه
يي تو هر شب هواي خيمه ها چه سرده!
عمو عباس! بي تو دستام جوني نداره
از دو چشمام پولکهاي گريه مي باره
عمو عباس! زانوهامو بغل مي گيرم
عمو عباس! بيا تا من برات بميرم
عمو عباس! دل اهل حرم کبابه
توي خيمه چشم به رات چشماي ربابه
عمو عباس! بابامو تنها نذاري
عمو عباس! روي قلبش پا نذاري

همین! مال هیچکس نیست!

9 Responses to “محرم آمد و…”

  1. مظاهر Says:

    سلام. آقا مطلبت را خوند. وقتي داشتي مي نوشتي و رو به اقا نوشتي مي ديد مي شنيد … دوستت دارن .. قدرش را بدان.
    يا علي مددي.

    سلام . خب منم برای همین می نوشتم . اما در مورد قدر دانی…. بعید می دونم .وما ادریک ما لیله القدر؟!

  2. ناتاناييل Says:

    اما الآن هم مطمئن نیستم تو باشی به هر حال مساله این است که او هم نیست و من تنها مانده ام…
    منم همین حسو دارم!

    سلام.
    حس خوبی نیست!


  3. عرض ادب

    ممنون که تشريف آوردي، دانلود کردي و نظر دادي.

    موفق و مويد باشي
    اللهم العن الجبت و الطاغوت
    اللهم عجل لوليک الفرج
    يا علي

    سلام. وبلاگ زیبایی بود… شما هم ممنون

  4. رضوان Says:

    سلام علیکم.
    قبل از هر چیز یک مطلبی هست. اینکه نمی شه یک مقدار از نوشته های صفحه ی اول وبلاگتون رو آرشیو کنین؟ جانمان بالا آمد تا وبلاگتان باز شد!!
    [ اینها بماند که نشان دهنده ی پر رویی بیش از حد بنده اس که دیگه شورشو در آوورم. اما چون اینترنت من بسیار کند هستن و به عبارتی هندلی تشریف دارن اغلب نصف عمر میشم تا وبلاگتون باز بشه. با این حال هر جور راحتین]
    خب. بریم سر اصل مطلب. با توجه به اینکه در مشهد به یاد همه ی دوستان مجازی هم بودم ( که طبیعتا شما هم در این اواخر جزء شون قرار گرفتین) دیگه قرار شده شماها دعام کنین!
    اما قبلش راجع به درد بگم که…
    درد…
    ممممم…
    به درد که می رسم کم میارم. حتی توی حرف زدن!
    … هیچی. التماس دعا, دعای امام حسینی.

    سلام
    چرا می شه . چشم این کار را می کنم. اصلا هم پر رویی نیست و بی تجربگی من هست .
    خیلی ممنون . ما هم اگر مهم و موثر باشد دعاگوی شما و همه دوستان بوده ایم.
    یا حق

  5. پارسانیک Says:

    خدا بود و دیگر هیچ نبود
    .
    .
    .
    .
    سلام علیکم
    قبول باشه عزاداری هاتون …
    ما به قولمون وفا کردیم …. هرچند دیر!!!

    سلام
    هیچ وقت دیر نیست. راستی کدوم قول؟!
    به هر حال ادرس جدیدتون مبارک باشه لینکتون می کنم

    التماس دعا
    یا علی!

  6. پارسانیک Says:

    البته بهتر بود این جوری کامنت می ذاشتم :d
    .
    .
    .
    .
    یا علی

    نه همون قبلی بهتر بود

  7. علی Says:

    بیتاب رویش حسین شد،در کربلا آب شرمنده اش گشت…

    سلام
    یاحسین


  8. سلام
    شرمنده…یا نیستم یا وقتی میام مدام حرف دارم واس گفتن…
    این بار یه آپ چن خطی. بر خلاف همیشه که زیاده گویی میکنم…….
    میای ؟

    سلام بله که میام!
    آدمی باید حرف داشته باشه. البته شما که حرف نداری…

  9. گمگشته Says:

    عمو عباس: درسم رو نخواندم نمره هام رو کم گرفتم
    همین
    مال هردومون

    سلام
    من که خواندم
    الکی شانتاژ خبری نکن علی جون
    همین! مال هیچکس نیست!


پاسخی بگذارید

