دوستت دارم

2008/01/26

سلام

به من تبریک نمی گویی؟!
امروز بیشتر از همیشه از تو طلبکارم . به خاطر اینکه حتی امروز هم دوستت دارم. حتی حالا که پاره ای از خودم را در کس دیگر احساس می کنم.
اشک هایم را نمی بینی؟! اصلا بگو ببینم می بینی؟! نگاه کن آرزوهایم را. انگار زیر آتش دشمن مرا در آغوش گرفته ای و من می گویم رهایم کن می خواهم به پاس این هدیه ی آسمانی که خدا به من داده چیزی قربانی کنم و چیزی جز این جان خسته و بی ارزش ندارم. آهای مردم غزه انگار فهمیده اید که در گوشه ای از دنیا کسی به دنبال قربانی شدن است که اینطور فرا می خوانیدش. خدایا می خواهم بروم.

چرا اشک هایم بند نمی آید ؟ چرا چشم هایت فراموشم نمی شود؟ چرا؟ چرا؟ چرا…؟
او؛ همیشه اوی قصه های من مقدّس است. اصلا فقط تو می توانی او باشی . یعنی نمی توانی تو باشی باید او باشی. اصلا من محکومم که توام ، او باشد . اما نمی دانم چرا آنِ اوهستم. به خدا من هم به او بودن راضی ام اما حرف آن ماندنم را نزن.

نمی پرسی چرا حالا این ها را می گویم؟!
آفرین بپرس.
پرسیدی؟
ممنون.
برای اینکه آدم تا پاره نداشته باشد عشق را نمی فهمد. تا پاره پاره نشوی نمی فهمی. احساس می کنم هر پاره از روحم طوری درد می کند. آخر خدا من با این همه درد چه کار کنم؟

همین! مال هیچکس نیست!

7 Responses to “دوستت دارم”

  1. چهارم شخص مجهول Says:

    سلام!

    ما که بعد از صدور بیانیه خاطرمان آسوده شد!… شما هم زیاد سخت نگیرید! خدا رو شکر امواج سرما دارن دست از سر مملکتمون بر میدارن! گازرسانی خوبه!راهها بازه و…
    بعد از اون هفته های سرد دوباره زندگی روال عادیشو داره سر می گیره، شما هم با این فکر و خیالا آرامشمون رو بهم نزنید!
    بی خیال!!!

    سلام
    به خدا می خوام . نمیشه…
    همه چیز عادی هستش غیر از
    غیر از
    غیر از من
    غیر از دل من
    همین!


  2. سلام:
    هرگز (اویِ من) را تنها نگذارید….
    پاره پاره های روحتان را بگویید: خموش، اکنون این اسماعیل است که به ذبح عظیم به قربانگاه جان می رود.
    یا علی مددی.

    سلام
    چشم…
    پاره پاره ام از کجا بگویم؟!!
    حق مدد


  3. خدا رو شکر بعد از شونصد و دوبار موفق شدم ارسال نمایم.

    سلام
    باور کنید وبلاگ شما هم نظر دادن داخلش آسون نیست. البته بازم خدا را شکر که مجبور نشدیم شونصد و دوبار امتحان کنیم. همین یه شونصد باری بود فکر کنم.
    خیلی مخلصیم

  4. ست ناتاناييل Says:

    آدما به خاطر دوست داشتن دیگران ازشون طلبکار نمیشن!به نظر من بهشون بدهکار میشن!
    اینم یکی از عزیزترین هام میگه:
    و اين که محبت کردن کاري نيست که حتمن بايد با انجام دادن يه فعل خاص همراه باشه
    همين که صرفن آدم وجودش سرشار از دوست داشتن باشه،
    حس مثبت حاصله اش به اطرافش پخش ميشه
    و سايرين رو تحت تاثير قرار ميده
    دوست بدار
    مهم نيس چي يا کي
    فقط دوست بدار

    سلام
    بسیار برام پیش اومده مطلبی که کامنت هایش زیباتر از خود مطلب باشه.
    البته لوس نشو.
    دوتا سوال؟ یکی اینکه اون عزیز کیه؟
    دومی هم بیخیال.
    خوش میایی به اینجا …
    همین!

  5. ali786 Says:

    سلام
    قلم زیبایی داری از مطلبت خیلی خوشمان آمد
    موفق تر باشی

    یا علی مدد .

    سلام
    درست فهمیدم؟! شما پسر خاله ی من هستید؟!
    به هر حال نمی دونم ممنون منم به ادرستون سر زدم … خوب بود.
    یا حق!

  6. ناتاناييل Says:

    معلومه هنوز پنهانه منو نشناختی!
    نمیشناسی شما البته که بعیده!
    منتظره دومی هم میباشم

    سلام.
    بله شما رو فقط خدا می شناسه…
    بله بعیده…
    منتظر باش فعلا…
    همین!! مال هیچکس نیست!

  7. gooli Says:

    خدا را شکر که از دست این همه سرگیجه ها جانم به سلامت ماند.
    راستی اشکهای تورا تا به حال ندیدم تو مگر اشکی هم داری که دوست داری گریه کنی؟
    دوست دار تو ggggggggggggoooooooooooollllllllllllllllliiiiiiiiiiiiii
    gooli

    سلام
    اشک همه لطفش به همون پنهانی بودنشه
    بععله
    همین!


پاسخی بگذارید

