د . د

2008/02/12

سلام

اوایل کوچک بود . یعنی من این طور فکر می کردم . اما بعد بزرگ و بزرگ تر شد. آن قدر که دیگر نمی شد آن را در غزلی یا قصه ای یا حتی دلی حبس کرد. حجم اش بزرگ تر از دل من شد و من همیشه از چیزهایی که حجم شان بزرگتر از دل می شود می ترسم. از چیزهایی که برای نگاه کردن شان – بس که بزرگ اند- باید ازشان فاصله بگیرم ، می ترسم . از وقتی که فهمدیم ابعاد بزرگی اش را نمی توانم با کلمات اندازه بگیرم یا در دوستت دارم خلاصه اش کنم ، به شدت ترسیده ام . از حقارت خودم لج ام گرفته است . از ناتوانی و کوچکی روح ام . فکر می کردم همیشه کوچک تر از من باقی خواهد ماند فکر می کردم این من هستم که او را آفریده ام و برای همیشه آفریده ی من باقی خواهد ماند . اما نماند . به سرعت بزرگ شد . از لای انگشتان من لغزید و گریخت . آن قدر که من مقهور شدم . آن قدر که دیگر از من فرمان نمی برد . آن قدر که وسعت اش از مرزهای دوست داشتن فراتر رفت . آن قدر که دیگر از من فرمان نمی برد . آن قدر که حالا می خواهد مرا در خودش محو کند . اکنون من با همه ی توانی که برایم باقی مانده است می گویم دوستت دارم تا شاید اندکی از فشار غریبی که بر روح ام حس می کنم رها شوم . تا گوی داغ را ، برای لحظه ای هم که شده ، بیندازم روی زمین .

4 Responses to “د . د”

  1. adnan Says:

    چه جلب!… یکی می گفت واژه جلب واژه خوبی نیست … ولی هست!
    کاش … دنیا همینه … نه؟!…

    سلام.
    واللا من واژه شناس خوبی نیستم . ایشاللا که معنیش خوبه . مهم نیت شماست که پاکه . اما چرا شما با ایدی و ایمیل خودم برام نظر گذاشتین ؟ نمی گید مردم حرف در میارند؟!!
    بله همه ی ما ها کاش های زیادی داریم که … دنیا همینه … بله .
    همین! مال هیچکس نیست!

  2. رضوان Says:

    کوچک بود… بزرگ و بزرگ تر شد. آنقدر بزرگ که غولی شد و مرا در بر گرفت. ترسو شدم… حقیر شدم… گم شدم… ناپدید شدم… عقده ایی شدم… تنها شدم… خفه شدم.
    سپس فریاد زدم و گفتم: …
    .
    سبک شدم!

    سلام
    ….
    .
    من هم می خواستم سبک شوم . اما هر چه این ها که گفتی می شوم ، سنگین تر می شوم.
    آخ مردم
    همین!

  3. Adnan Says:

    سلام دوباره… من توام…شایدتو من…نه ؟!

    سلام
    نمی دونم…
    چی باید بگم الان؟

  4. امين Says:

    اين كه مال هيچكس نيست امضايت شده، خبر از خيلي حرف ها دارد كه بماند،اصلن به ما چه؟!!!

    اخوي،تعطيل شدن براي هميشه دل مي خواد كه حكمن داري…همين!

    يا علي مدد(ي)…

    سلام
    من دل ندارم
    يعني داشتم
    ديگه ندارم
    خدااااا
    داداش دست به دلم گذاشتي
    خون راه افتاد
    همين! مال هيچكس نيست!


پاسخی بگذارید

