تكيه

2008/03/04

سلام

خداوند به موسي گفت : موسي اين چيست كه در دست داري؟!
موسي جواب داد : عصاي من است ،‌ بر او تكيه مي‌زنم.

خداوند گفت : رهايش كن
موسي چنين كرد
عصا تبديل به مار شد .

صدا آمد : موسي ، به اين تكيه كرده بودي؟؟؟!

يك مثل خارجكي :

آدم‌ها فقط از طرفي زمين مي‌خورند كه بر آن تيكه كرده‌اند.

نوشته بود قبول ندارم ، گفتی من و او را تعطیل می کنی ؛ من و تو را کرده ای من و او .
می خواهم بهش بگویم . اوی من از همان اول تو بود . گفتم که ، راه را اشتباه رفتم . راستی عشق بازی با تو هم اشکال دارد؟!!
رفیق بهتر که نگاه کنی . این اوها همه تو هستند .

همين! مال هيچكس نيست!

15 Responses to “تكيه”

  1. مهدي Says:

    سلام
    همه او هاي به او ها نمي رسند…
    اگر او‌هاي من فقط او بود چه زيبا مي‌شد…
    اي اوي بي اوي من …

    سلام
    اگر اویی نیست حکما معلوم می شود اویی نبوده …
    همین!


  2. جالب انگیز ناک بودی و غم انگیزناک تر….
    پاسخی نگاشته ایم بر کامنتتان بر وبلاگ رند قرائت فرمایید و ببخشایید که قدری جسارت است و حقیقت و حقیقت تلخ و واقعیت و واقعیت تلخ تر.

    علیک سلام
    حتما می خوانیم . خوش آمدید.
    همین!

  3. sara Says:

    نتیجه می دانید چه می شود؟ اینکه برای نیفتادن بر روی زمین به خدایی تکیه کنیم که در همه جا هست ودر همه جا نیست! یعنی شی نیست ! نمی دانم چطور بگویم شاید رند از نظر فلسفی بهتر توجیه کند! اما کو گوش شنوا؟
    راستی چون از بازی وبلاگی خوشتان نمی اید شما را هم دعوت کردم ان روز مردد بودم به دعوت شما گفتم شاید لبیک نگویید جون نمی شناسیدم ولی امروز برای اینکه بدتان بیاید می گویم دعوتید
    یا علی

    سلام
    بله . مقصود همین بود و در نوشته ی پیشین هم نوشته بودم اصلا به خدا بر می خورد بر غیر تکیه کنیم .
    حتما سر می زنم وشرمنده ام که تا به حال این توفیق را نداشته ام …
    همین!

  4. گمگشته Says:

    سلام
    ي كم از معناي اصلي وبلاگت دور بود ولي جالب و تكراري بود .
    همين
    مال من و حسن

    سلام کوچولو
    ببخشید می شه بفرمایید معنای وبلاگ من چیه؟!!
    اونی می گه تکراری بود که قبلش از کس دیگه ای شنیده باشه . نه تو که صبح برات از دفترم خوندم و عصر نوشتمش تو وبلاگ .
    بعععله
    همین!

  5. ALI Says:

    خدا نكند اوي دل من شما شود!چون جدا مي ترسم!
    تمامي ندارد سخن من!

    سلام
    مجید جان تو ؛ نه شماااا
    اره داداش . همیشه حرفی واسه ی گفتن هست
    همین!

  6. فرشته Says:

    او تعطیل شد ولی یادش تا ابد تعطیل شدنی نیست!
    آرزوهای خوشبختی بسیار دارم برای همه ی اوها و توها و شماها

    سلام
    خیلی خوش آمدید. بله آدم ها زنده اند با یادشان …
    من و او و شما و همه هم برای شما آرزوی خوشبختی داریم …
    همین! مال هیچکس نیست!

  7. اسکوتر Says:

    ول کنین بابا گیر میدید به لغات چرا اینقد؟اینجا فقط واسه خوندنو گذشتنه نه واسه وایسادن!اگه میخوای جایی وایسی اینجا نه ایست،جایی وایسا که خدا هم کنارت وایسه!!!!

    سلام
    چشم . ديگر با به هيچ لغتي گير نمي كنم حتي به لغت او.
    راستي خدا هم براي خودش لغتي هست هااااا.
    اي بازيگر گريه نكن ما همه مون بازيگريم …
    همين!

  8. سیمرغ Says:

    سلام دوست عزيز
    سیمرغ یه خونه ساخته
    خونه ش فقط یه دونه شعر داره
    آره
    يه شعر فقط توشه كه شايد………….
    شايد به نظر تو هم زيبا بياد
    یا شاید درد دل تو هم همین باشه که سیمرغ نوشته….
    تشريف مياري؟

    سلام
    مشرف شديم .
    يعني اول مشرف شديم بعد كامنتتون رو عمومي كرديم.
    خيلي زيبا بود
    حيف كم بود
    همين!

  9. رضوان Says:

    حکایت عجیبی ست. من و او و تو را می گویم.
    «او» اگر مانعی باشد و اگر راه رسیدن,
    دوستش می دارم.


    سلام
    او معبر خوبیست اما مقصد خوبی نیست!
    همین! مال هیچکس نیست!

  10. رضوان Says:

    میان من و تو همیشه «او» هست.
    .
    (این از لای اون کامنت قبلی جا موند!!:دی)

    سلام
    نه . مگه میشه گفت بین مبدا و مقصد راه مانعه؟!!
    راه باید باشه تا مقصد معنی بده
    بهله
    همین! مال هیچکس نیست!

  11. پارسانیک Says:

    😐
    سلام
    😐 😀

  12. اسکوتر Says:

    همراه شو عزیز!کین درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمیشود!!!!

    سلام
    کی درمان خواست.
    توی دفتر او نوشتم یک بار
    درمان من اینست که بیمار تو باشم…
    همین!


  13. سلام

    ممنونم که سر زدید

    توی هر دو وبلاگم به روزم و منتظر

    http://alienjoo1.blogfa.com

    و

    http://alienjoo.blogfa.com

    خیلی وب تون عالیه

    سلام
    قابل دار نیست
    وظیفه هستش سر زدنمون
    موفق باشید
    همین!

  14. سیمرغ Says:

    سلام
    تا حالا از کدخداهاتون پرسیدین :
    «از همولایتی هات چه خبر؟»
    نمیدونم من که میگم شاید فقط بعضی هاشون بدونن…!
    بیا ببین؟

    راستی: نوروز باستانی هم مبارک

  15. سیمرغ Says:

    اجازه میدیدن تبادل لینک کنیم؟

    سلام
    راستش از این کامنت شما به بعد یه جورایی سخت شد برام جواب دادن به نظرات اما سعی کردم جواب بدم و بعدش هم کارم رو آسون کردید
    وبلاگتون یه کم دیر برام جا افتاد تاخیر من رو ببخشید شاید دوستان متوجه منظور من بشند
    اما الان که این جواب رو می نویسم خیلی از آشنایی شما خوشحال هستم .
    منو به خاطر بی ادبیم ببخشید
    حتما شما رو لینک می کنم نه به خاطر تبادل لینک به خاطر محتوای زیبای وبلاگتون
    همین!


پاسخی بگذارید

