نوروز

2008/03/20

سلام

به این اطلاعیه توجه کنید

بدینوسیله سرگیجه از کلیه خواهران و برادران عزیز در رشته های زیر ثبت نام به عمل می آورد:
پاک کردن شیشه ؛ شستن فرش ؛ شستن حمام و …. ؛ شستن راه پله ؛ شستن کف آشپزخانه ؛ شستن لباس به همراه اتوی تخصصی ( همراه با 5 خط اتو ) ؛ شستن ماشین ؛ گرد گیری ؛ جاروب برقی و دستی ؛ و خلاصه خانه تکانی حسابی
لازم به ذکر است استاد سرگیجه این دوره ها رو زیر نظر اساتیدی بسیار سخت گیر سپری کرده و نسبت به مهارت ایشان ضمانت نامه ایزو دوهزار و خورده ای داده شده . ایشان مدرک مربی گری خود رادر همین چند روز گذشته پس از تکانیدن سه خانه (خونه خودشون ؛ آبجیشون و خانه مادرشون ) در تمامی موارد فوق اخذ نموده اند . بیاید ثبت نام کنید برای سال آینده به دردتون می خوره . اطلاعیه را به پایان می برم چون مامان صدا می کنند و باید برم آشغالها رو بزارم سر کوچه ….

هر روزتان نوروز
نوروزتان پیروز

همین! مال هیچکس نیست!

12 Responses to “نوروز”

  1. sara Says:

    سلام اصلا هم دعایتان نکردم میخواستید بگویید التماس دعا در ضمن نه در موبایلم بودید نه در لینکهای وبلاگم که شامل انها بشوید تقصیر خودتان است الببته به دعای گربه سیاه باران نمی آید
    عیدتان مبارک

    علیک سلام
    همیشه توی لیست های بالا نبودن دلیل کم لطفی نیست . گاهی دلیل کم سعادتیه و این مورد از اون موردهاست .
    به هر حال ما محتاج دعای خیر شما هستیم.
    همین!


  2. سلام:
    از میون این کارا، مممممممممممممممم، از ماشین شستن خوشم میاد و بس.
    سال نو تون مبارک.
    یا علی.
    (بار سومه دارم تایپ میکنم).

    سلام
    خدا قسمت کنه ماشین دار بشیم وقتی خواستم بشورم خبر می کنم کمک کنید .
    سال نو بر شما مبارک
    همین!


  3. آخ جون. رد شدم.اول و دوم خودم.

    سلام
    مبارک باشه رد شدنتون اما انگار اولی نبودید
    پیش میاد . همین!

  4. sara Says:

    خندیدم!! حقتان است شدیدا استقبال می کنم!! از کار کشیدن مردها! شرمنده شاگرد شما نمی شوم ! آخر ؟؟؟ تا شما مردها هستید ما چه کاره ایم؟

    علیک سلام
    خیلی ممنووووون به لحن مرد هزار چهره
    خیلی مممممنوووون
    به به به به
    همین!

  5. madaraneh Says:

    سلام…طفلی…چقدر کار کشیدن از شماها.اونم نه یه نفر…چند نفر…ما که زورمون به همین یه نفر که داریم نرسید از بس بلده در بره.عیدتون مبارک

    سلام
    چه کنیم دیگه مظلومیت بیداد می کنه
    عید شما هم مبارک
    همین!

  6. رضوان Says:

    من ثبت نام نمی کنم. وقتش نیست!
    اما در عوض از شما (که بسیار فوق خبره هستید!) دعوت به عمل میارم تا بیاین و منزل ما رو آب و جارو کنین. یه خروار کار نکرده ریخته که دست شما رو می بوسه!! :دی

    علیک سلام
    چشم . به روی چشم
    خیلی ممنووون
    راستی کمبود وقتتون منو کشته
    بابا مشغوووول
    همین!

  7. gooli Says:

    ای پسر خاله بیچاره من تو چرا اینقدر مادر ذلیلی.ببین اگر هنوز کارت تموم نشده منظورم را که میفهمی دیگه برو تمامش کن چون دیگه وقتی تا سال نو نموده .آخه یادم رفته بود مثل اینکه سال نو شده ببخشید مامانم منظور خالت بالای سرم می گد: این عکس حسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسن است؟ببین یکسری بزن منزل ما .
    با تشکرgooli

    سلام علی جان
    می بینم که شما هم بعللله
    چقدر با لهجه می تایپی دادا ؛ می گد یعنی چی؟!!!
    به خدا می خوام بیام . نشده . امسال عید دیدنی هیچ جا نرفتم
    منو ببخشند دوستان و فامیل و این حرفاااا
    همین!

  8. گمگشته Says:

    سلام
    تو كه اسن همه كار بلد بودي چرا زود تر به ما نگفتي كه اين آقا ابوذر ما به زحمت بيفته در ضمن عيدت هم مبارك./
    همين
    مال من و حسن!!!

    سلام
    اصلا خودت بگو . عزیز من اون حجره تمیز شدنیه؟!!!
    عید تو هم مبارک
    همین! مال هیچکس نیست!

  9. ALI Says:

    سلام!عيدت مبارك!هم نوروز هم ميلاد پيامبر اكرم و امام صادق.
    راستي بد نيست بدوني كه من يه جاي دوري رفتم.همونطوري كه قبلا هم گفتم.
    آتش دل با پاييز اومد و با بهار رفت!

    سلام
    عید تو هم مبارک داداش
    هر کجا هستی موفق باشید
    من همیشه دوستت دارم
    همین!

  10. خانم ناظم Says:

    سلام.
    ای بابا…
    من مطمئنم برا اینجا کامنت داده بودم.
    تازشم گفته بودم که از چه کارایی بدم میاد و اینا…تازشم از ماشین شستن خیلی خوشم میاد.
    عیب نداره.
    عیدتون مبارک.
    آخه نمیدونم کی کامنت منو کشید بالا؟؟

    سلام
    اشکال از سهل انگاری من برای تایید نظرات بود
    منو ببخشید
    واقعا قصدم بی ادبی نبوده . شما منو ببخشید
    همین!

  11. sara Says:

    الان در بستر بیماری هستید یعنی ؟ که حتی برای تایید کامنت ها نمی آیید؟

    سلام
    من همیشه بستری از بیماری به همراهم هست . اما خب دلیل نمیشه یکی میاد یکی نمیاد ( به لحن حامد رسپنا)
    همش تقصیر خودم هست . خودم رو گرفتار کردم . کمی هم جدا از نظر روحی خسته ام
    حلال کنید
    همین!

  12. فرشته Says:

    سلام
    آقا اجازه! ما می خواهیم ثبت نام کنیم واسه سال آینده. فرم ثبت نام رو باید از کجا گیر بیارم؟!می خواهیم از همین الان آموزش ببینیم. همچین یه نموره مامان اینا هم میگن باید یاد بگیری. خیلی خوشحال شدم که شما ثبت نام می کنین:)راستی شما هنوز به دستور مامان آشغال می برین یا به دستور…

    خب جدای از شوخی…..سال نو رو خدمتتون تبریک عرض می کنم. از خدا می خوام که سال خیلی خیلی خوبی رو داشته باشین.

    تو گر خواهی که جاویدان جهان یکسر بیارایی
    صبا را گو که بر دارد زمانی برقع از رویت

    سلام
    ثبت نام می کنیم
    آره خوبه یعنی دیگه وقتشه که یاد بگیرید .
    من همیشه به حرف مادرم گوش می کنم
    حتی ….
    بعله
    عید شما هم مبارک . من هم همین ها رو برای شما از خدا می خوام . به به به به
    همین!


پاسخی بگذارید

