اگه برگردیم…!

2008/03/28

سلام

می گم این خدا هم خیلی حالیش میشه ها!!!!
با تعجب سوال کرد این چه وضع حرف زدنه!

گفتم : آخه خدا خیلی حالیش میشه!
گفت : خوب چطور مگه؟!!

گفتم : اینکه در آخرت ، اهل دوزخ می گویند : اگر ما را باز گردانی به دنیا ، تو را اطاعت کنیم و بندگیت به جای آوریم…
و خدا جواب می دهد : ساکت شوید . شما اگر باز گردید ، همان می کنید که تا به حال کرده اید.
گفت : خوب که چه؟!!
فکر می کنی اگر زمان به عقب باز گردد و نوروزی دیگر در کنار مرقد امام رضا ببینمت یا نه عقب تر اگر باز گردیم وشبی آنگونه پای درد دل هایم بنشینی کاری غیر این که کردم می کنم؟!! به خدا نه!
هزار بار دیگر هم که طعم تلخ این شکست را بچشم ؛ آدم نخواهم شد .
آخر فقط تو آدم بودی ، من فقط حجابم

من و تو آدم و حوا نبودیم ، جدا از مردم دنیا نبودیم ، من و تو با همین مردم نشستیم ، ولی انگار با اون ها نبودیم ، من و تو تا نفس باشه من و تو ، من و تو تا قفس باشه من و تو ، من و تو حرفمون حرف هوس نیست ، اگر هم از هوس باشه من و تو …

همین! مال هیچکس نیست!

15 Responses to “اگه برگردیم…!”

  1. خانم ناظم Says:

    چرا دلم گرفت؟؟؟؟؟
    نه…. دلم پرید.
    ؟؟؟؟؟؟؟؟
    !!!!!!
    طعم تلخ یه شکست و یه هجران!!

    سلام
    دلم …. ای وااای . دلم کوووووو!
    همین!

  2. خانم ناظم Says:

    راستی با اینکه قبلا گفته بودم، سال نو مبارک.
    اون قسمت آخر هم، جوابی بود بر یک حرف.
    چقدر دلم می خواست که یکی ببینه و بپرسه تا مطمئن بشم اویی که باید ببینه، دیده.
    اما غیر از شما هیچ کسی ندید.

    سلام
    عید شما هم مبارک . اشکالی نداره که چند بار عید رو تبریک بگیم.
    آهان . پس به اصطلاح یک عطسه ی وبلاگی بود.
    خب چه کنیم دیگه . گاهی ما چیزهایی را که نباید ؛ می بینیم
    همین!

  3. sara Says:

    من وتو؟؟؟ اولا حوا نه هوا !!! می خواستید به مقام شامخ زن بی احترامی کنید (نیش) کتک دلتان می خواهد ها!!!
    خواستم برای ان حرکت وبلاگری اقای رند دعوتتان کنم اما گویا دعوت شده اید!!توسط خودشان !هوم! ای روزگار!
    اتفاقا طرز صحبت با خدا اینطور است از من بشنوید

    علیک سلام
    ممنون از دقت نظرتون . از بی دقتی نبوده هر چه هست از بی سوادیست . و اما ما و بی احترای به مقام شامخ زن؟!! من کلا فمینیستم به جون حودم
    حتما نگاه می کنم ببینم قضیه چیست!
    بله همین طوره . اما من میخواهم دهنم را عوض کنم….
    همین!

  4. سیمرغ Says:

    salam
    mamnoonam dooste khoobam
    man ham ba eftekhar linketoon kardam
    movafagh bashin
    ya ali

    سلام
    وظیفه بوده
    موفق باشید
    همین!


  5. سلام
    منم زیاد ازین کامنت بازیها خوشم نمیاد…
    اون مطلبی که شما فرمودید نه این که کلا در جریان فرمایشات دکتر سروش نباشم که هستم منظورم این بود که به دلیل فیلترینگ نتونستم اصل مطلب رو بخونم…
    باید دید علما چه میکنند در مباحثات که انان از همه نیکوتر می دانند…

    سلام
    اوه اوه اوه . فرمایشات . دکتر. چه حرفای قشنگیییی
    بله. درست می فرمایید اما یاد یه شعر زیبا میافتم
    من اگر برخیزم . تو اگر برخیزی . همه بر می خیزیم
    من اگر بنشینم . تو اگر بنشینی . چه کسی برخیزد؟؟!
    همین!

  6. فرشته Says:

    سلام
    بنده هایی که اگر در زمان حال قرار بگیریم گذشته یمان را فراموش می کنیم و باز دست به کارهایی می زنیم که در آینده حسرت همان حال را می خوریم.
    انشاالله که از این نوروزها به خوبی استفاده کنیم. موفق باشید.

    سلام
    نه . گذشته ها هرگز فراموش شدنی نیست!
    همین!

  7. رضوان Says:

    تو حجابی.
    من چایی ام را باز هم تلخ, سر می کشم
    می دانی که؟…
    من آدم نمی شوم!
    .
    غلط نامه: هوا = حوا (جسارت منو به بزرگی خودتون ببخشین)
    این ترانه رو زیاد گوش داده بودم. اما همیشه ازش لجم گرفته بود… بی جهت!

    علیک سلام
    چی بگم؟!!
    راستش چیزی نفهمیدم . امیدوارم این چایی تلخ ربطی به سرما خوردگی نداشته باشه . آخه هیفه آدم توی هوای بهاری سرما بخوره!
    ممنون از دقتتون . از بی دقتی نیست از بی سوادیه
    موفق باشید
    همین!

  8. خانم ناظم Says:

    چرا امشب دلتنگم؟؟؟
    و چرا به اینجا رسیدم؟؟؟

    سلام
    همیشه دلایلی برای دلتنگی پیدا می شه . اما برای اینجا بودن دنبال توجیح باشید.
    همین!

  9. tasvire2 Says:

    سلام!سايت خوبي داريد،ولي بهتره كمي ژورناليستي تر بنگريد و بنويسيد!
    در ضمن همون حوا صحيح است!

    سلام
    سایت؟!!
    هااا این که وگفتی یعنی چه؟!
    خوب من نوشته بودم هوا بعدش اصلاح کردم
    همین!

  10. مهدی Says:

    سلام
    سال نو مبارک
    اینا که گفتی یه کم سطحش نسبت به سوات ما بالاس.
    اولاشو داشتم میفهمیدم که به آخرش رسیدم.بعدش هم نفهمیدم چی شد؟!

    سلام
    داداش عوام زدگی ما رو دست می اندازی؟!!
    من نوکرتم .
    همین!

  11. مهدی Says:

    یا علی

    سلام
    منم یاعلی


  12. سلام و عرض ادب!
    بارها آمده ام اینجا. آهسته می آمدم و آهسته می رفتم. بی هیچ نشانی. مهمان ناخوانده همین است دیگر! این بار اما گفتم این آغاز هم می تواند قشنگ باشد.
    گاهی می پرسیدم چرا این همه ساده می نویسد، حال می پرسم چرا این همه پر تکلف؟! میشه زیر دیپلم بنویسید؟!
    راستی چرا اینجا تاریخ ها میلادی است؟ حس بدی به آدم می دهد. شاید هم فقط به من!
    وای چقدر حرف نوشتم! جای همه ی حضورهای بی کامنتم.
    برقرار باشید.
    همین! مال شماست اخوی!

    سلام
    خوش اومدید
    خیلی حرف در جوابتون دارم که ترجیح می دم نگم
    همین! مال هیچکس نیست!


  13. سلام
    اين كه اون وقتا هوس نبوده دليل نميشه الان هم هوس نباشه.
    فكر مي كنم تاييد مي كنيد.

    سلام
    نمی دونم آقای خدااا
    گاهی وقتا شنیدن یه حرفایی از یه کسایی چقدر سخته.
    شاید چون حقیقته
    شاید هم …
    به هر حال حتما توی گلوت گیر کرده بود که تو که هیچ کامنتی ازت نداشتم واسه این حرف دست به کامنت شدی.
    خوشحالم کردی
    همین!

  14. پاک Says:

    آقای نبوی هنوز موفق نشدن اینجا نظر بدن؟؟؟؟
    عجیبه!

    سلام
    خدا را چه دیدید؟ شاید نخواستند.
    چیز عجیبی نیست دنیا پر هستش از این چیزهاااا
    همین!

  15. جلیلی Says:

    سلام
    عیدتون مبارک
    قلمتون روان
    نکته جالبی بود اما به نظر شما آدم و حوا از جنس ما خاکی ها نبودند؟
    از اول همین جایی که ما هستیم نبودند؟
    شما هم فکر می کنید اونا از بهشت رونده شدند؟

    سلام
    عيد شما هم مبارك
    اون آدم و حوايي كه شما نظرتون هست اول بهشت بودند اما در اصل براي زمين خلق شده بودند
    اما اين ادم و حوا اون ادم و حوا نيست . ادم اين قصه زن هستش و حواش مرد!!!
    همين!


پاسخی بگذارید

