غرق كردن

2008/04/05

سلام

مي خواهم حرف هايم را مثل سنگي به پايم ببندم و خودم را غرق كنم

همين! مال هيچكس نيست!

9 Responses to “غرق كردن”

  1. سرگيجه Says:

    آهااااااااااااااااااااي كمك
    كسي مرا نجات دهد………


  2. بعضی وقتها انسان نمی خواد ولی با حرفاش غرق میشه…
    شرمنده دسترسی بهت ندارم که کمکت کنم.دی:

    عليك سلام
    آره اما من از اونهايي هستم كه خودم هم مي‌خوام غرق بشم
    عاشقان را بگذاريد بنالند همه
    مصلحت نيست كه اين زمزمه خاموش شود
    همين!

  3. گمگشته Says:

    سلام
    نمي دونم چي بگم ولي خب اميدوارم شناگر خوبي باشي./
    همين
    مال
    من و حسن!!!

    سلام
    آره . هيچي نگي بهتره تو كه هيچي نمي دوني
    برو بابا من ميخوام غرق بشم تو ميگي شنا كن؟!!
    همين!

  4. drario Says:

    پس چرا وبلاگ زدی؟
    نکنه میخوای تو اینترنت غرق شی؟:D

    عليك سلام
    اينترنت كه هيچي اونترنتم جاي غرق كردن من رو نداره
    نه اينكه من بزرگم اينجاها كوچيكه
    همين!

  5. کلثوم Says:

    سلام آقای سرگیجه … ای بابا خیلی بیکاری فکر کنم … یه رفیقی داشتیم همیشه می گفت » چیه باز خوشی زده زیر دلت » در کل …
    بیچاره اون جایی که می خوای توش غرق بشی . :d
    🙂

    سلام
    هر چي شما بفرماييد
    همين!

  6. فرشته Says:

    سلام
    گاهی غرق شدن در افکار و خاطرات گذشته شاید خوب باشد با این که گاهی دردناک است. نمی گویم شناگر خوبی باشید چون حتا شناگر خوب هم گاهی نمی داند در چنین دریایی که پر از حرف است چگونه شنا کند، مگر این که همان کس ازش کمک
    خواستید و گفتید:«آهااااااااااااااااااااي كمك
    كسي مرا نجات دهد……» بتواند خوب دستتان را بگیرد و از غرق شدن نجات دهد که اگر چنین کسی نباشد باید در افکار گذشته غرق شد…شکر خدا با توکل بر خدا و کمک های او خیلی کم برای بندگان پیش می آید…

    سلام
    اصلا همين درد است كه خوب است . من شنا را دوست ندارم .
    او نمي شنود
    خدا كند همين طور باشد
    همين!

  7. سیمرغ Says:

    سلام
    منو هم به سنگت می بندی؟
    خواهش میکنم……..
    خب؟

    سلام
    تا حالا فكر شريك رو نكرده بودم
    نه
    از همه شراكت ها فراريم
    نه
    من خاطره شيريني از با هم مردن ندارم
    همين!


  8. سلام
    خب ببندید! بالاخره کمک می خواهید یا به حال خودتان بگذاریمتان؟ من حرف های سنگی را دوست ندارم. حرف باید مثل پر باشد! تا بال پروازت شود.

    سلام
    اصلا همون پروازه كه ادم رو سنگ ميكنه
    شما ؟؟؟ رها كنيد من رو به حال خودم باشم
    اي كه دستت مي رسد ؛ كاري بكن
    همين!

  9. رضوان Says:

    من شنا کردن نمی دانم…

    سلام
    نگاه كردن كه مي‌داني ؟!
    بايست و تماشا كن!
    همين!


پاسخی بگذارید

