خلوت با خودم

2008/04/14

سلام

مي‌گفت براي خودم متاسفم كه براي چون ا.ويي دل تنگ شده‌ام .مي‌گفت از همين چيزهاي عشق و عاشقي هست كه بدم مي‌آد.
حالم را خراب كرد
مي‌گفت نمي‌خوام مثل تو شم .
راست مي‌گفت كاش هيچ وقت نه اون و نه طرفش و نه دشمنش و نه تو و نه ا.و و نه او و خدا نكند هيچكس به روز من دچار نشند
مي‌گفت چي نصيبت مي‌شه ؟ گفتم : درد ، زخم ، ان شاءالله مرگ ، نگفتم ، اما سرگيجه …
مي‌خواست با من بجنگه

بشنوم گر، با مـــــن بيدل تــــــــــــو را باشد ستيز
جـــــــــــان به كف بگرفته بشتابم به ميدان نبرد

اين روزها دارم بمباران حرف و نظر و برخورد مي‌شم .اين برف تميز نيستِ حامد ، تحليل حذف شده‌ي يك كج و معوج ، نوشته‌ي امروز آغاز راه  ، كلاس رفاقت حسن ، اتفاقات كانون رهپويان ، خاطرات ، مخاطرات ، حرف‌هاي تو ، بي توجهي‌هاي او و اين هم نامه‌ي هستي و صاحب امرمان
جديدا عادت كردم پاي داستان و قصه‌اي كه بدونم آخرش وصل نيست نمي‌شينم.
چند دفعه وسط تعريف كردن دوستان دقيقا وقتي كه تازه مي‌خواستند شروع كنند و از يك رابطه‌ي عشقي بين دو نفر صحبت كنند پريدم و همون اول سوال كردم : اين‌ها كه مي‌گي آخرش به هم مي‌رسند؟ اگر جواب مثبت بوده ادامه‌اش را گوش كردم والا… من طاقت شنيدنش را ندارم.
خيلي بده كه يه رمان ، يا يك داستان را از آخر بخوني اما اين روزها ياد گرفتم اول ،‌ آخر رمان رو نگاه مي‌كنم ؛ اگر وصال بود ، ورق مي‌زنم و از اول شروع مي‌كنم والا… من طاقت خوندنش را ندارم

من طاقتش را ندارم

همين! مال هيچكس نيست!

5 Responses to “خلوت با خودم”

  1. سیمرغ Says:

    کاش داستانهای با اونجور پایان «هررررررررررررررررررررگززززززززززز» اصلا آغاز نمیشدند
    متاسفانه با تمام وجود میفهمم دردت رو

    سلام
    هر داستاني بايد شروع بشه يه روزي اما كاش پايان‌ها اينطور نبود
    اما اگه بگم دوست داشتم كه شروع نشده باشه ؛ نه
    همونم غنيمت بود
    خوشحالم
    همين!

  2. رضوان Says:

    میشه بدونم این «او» که نوشتین و آدرسش هم اینه: http://…/ , کیه؟!
    اگه نمی خواین و اگه دونستنش برای من لزومی نداره نگین. نمی خوام کنجکاوی بی مورد کرده باشم

    سلام
    رسوايي شهامت مي‌خواد
    من ندارم
    اصلا بگو
    جگر شير نداري
    سفر عشق مكن
    من ندارم . اما مسافرم
    همين!


  3. کنجکاو کردین و حالا….
    بهتر نیست به راه عاشقی قدم مردانه زنید؟
    اگر مرد رهید دم از جانانه بزنید
    یاعلی

    سلام
    سوال كليد جوابه .
    اتفاقا خيلي براي پيدا كردن بهترين راه تلاش كردم
    اما …
    همين!

  4. رضوان Says:

    سفر عشق؟
    سفرت بخیر
    اما,
    چو ازین کویر وحشت
    به سلامتی گذشتی
    به شکوفه ها به باران
    برسان سلام ما را
    برسان…

    سلام
    حتما اگر خاطرم ماند و باران گرفت
    دعایی هم به حال شما بیابانیان میکنم
    همین!

  5. farzane Says:

    دوباره ميگم:
    دوست بدار
    مهم نيس چي يا کي
    فقط دوست بدار

    سلام علیکم
    حال شما چطوره
    یاد ما کردید؟!!!
    حتما.
    همین!


پاسخی بگذارید

