خر! (1)

2008/04/19

سلام

خيلي خري!!

واسه‌ي اينكه گفتم مي‌خواهم باهات قهر كنم و توانش را ندارم بهم گفتي : خر!
گفتم آخه خره!
يكي كه خوش‌شانسه مي‌گند يارو خرشانسه !
يكي كه زورش زياده مي‌گند يارو خرزوره !
يكي كه درس‌خونه مي‌گند يارو خرخونه !
يكي كه شجاعه مي‌گند يارو كله‌خره !
يكي كه پول‌داره مي‌گند يارو خرپوله !
يكي كه فعاله مي‌گند يارو خركاره !
پيش خودت چه فكري كردي به مني كه نه شانس دارم ، نه زور دارم ، نه درس‌خونم ، نه شجاعم ، نه پول‌دارم و نه فعال ؛ گفتي خر؟!
نمي‌گي به آقا خره بر مي‌خوره؟!

ببخشيد يه كم خر تو خره!

همين!‌مال هيچكس نيست!

4 Responses to “خر! (1)”

  1. از طرف... Says:

    سلام
    هميشه ترسيده‌ام؛ از اين‌که مبادا شعور کسي را به بازي بگيرم؛ حتا يک کودک دو ساله. هميشه ترسيده‌ام از اين‌که بخواهم منطق خودم را به منطق کسي ترجيح بدهم

    سلام
    چون خودم اين رو از طرف كسي گذاشتم هيچ جوابي موجود نمي‌باشد
    همين!


  2. سلام:
    خب اینم شانس منه که باید تو پست شیر تو شیر بیام.
    مطالب قبل رو هم خونده بودم و طبق معمول نتونسته بودم کامنت بذارم و
    یه حس ………..
    بمونه.

    سلام
    قبلي‌ها هم همينطور بوده
    اين يكي شايد بي پرده تر بود والا محتوي همونه
    خوش اومديد
    همين!

  3. sara Says:

    خندیدم!
    به قول شما همین

    سلام
    گريستيم
    به قول خودم
    همين!

  4. رضوان Says:

    «خر» یعنی بزرگ.
    پس «خروار» میشه بزرگ وار.
    بزرگ وار باشید!!

    سلام
    سلامت باشيد.
    همون خروار كفايت مي كرد
    همين!


پاسخی بگذارید

