خر(2)

2008/04/19

سلام

در ادامه‌ يا بهتره بگم در مقابل مطلب قبل

– احساس خوبي ندارم از اينكه باهاتون حرف مي‌زنم
– چرا؟
– احساس مي‌كنم پاكي بيش از حدتون متاثر از بدي‌ها ( خري‌هاي خودمون)ي بيش از حد من مي‌شه
– نه! من بدم ، نه شما! چرا شما بايد بد باشيد؟
– بد بودن دليل نمي‌خواد!
– نه! شما طلبه‌ايد ! از عكستون معلومه بچه مثبت هستيد ! درس‌خون هستيد ! ( حتما توي دلش فعال و خوش شانس و تمامي نكات پست فبلي را هم گفته )
– حالم از چهره‌ام به هم مي‌خوره !( نه به اون معني كه خانم‌ها مي‌گويند)
همين‌طور از طلبه بودن و عناوين ديگه‌اي كه خودمون به خودمون مي‌ديم.
مهم اينه كه اين‌ها را خدا چطور ببينه
واقعا خدا براي عناويني كه غصب كردم تره هم خورد مي‌كنه؟!!
براي ساكت بودنم  براي عاشق بودنم  براي قورت دادن حرفهام…
– خب چرا حرف‌هاتون رو قورت مي‌ديد؟
– آخه حرفهاي من قورت دادنيه!
– خصوصيه؟
– خصوصي؟ خصوصي مال كسيه كه وجود داشته باشه . نه مني كه نه موجودم و نه معدوم .
– اگه چيزي هست بگيد . اكثر دوستانم درددل هاشون رو به من مي‌گند.
– نه عزيز، من نه دل دارم  نه راز  نه زبون گفتن
دل داشتن ، راز داشتن ، زبون داشتن ؛‌ همدللل و محرم راز و هم‌زبون مي‌خواد كه
هيچ‌كدومش موجود نيست!
– من بايد برم
يا علي
– بريد به اميد خدا
يازهرااااا

همين!‌ مال هيچكس نيست!

3 Responses to “خر(2)”

  1. Ali Says:

    Dar akhar man nafahmidam ki.khare

    سلام
    مشكل از IQحضرت عاليه
    به هر حال …
    همين!


  2. غم عجیبی توش بود
    به غمگینی چشمهاو سرخی اشکها
    حال عجیبی بود
    نهایت بی حرفی اینجاست!!!
    کاش بودانچه که دوست میدارید که باشد
    یاعلی
    همین

    سلام
    غم مثل خون است در رگ من
    خوشحالم هم كه كني باز مغمومم
    ( دزدي بود اين كامنت من )
    همين!

  3. صوفی Says:

    چت بود ؟
    قشنگ بود .

    بله
    هر چیز که نیست ، قشنگه
    و وای از هست‌ها …


پاسخی بگذارید

