بت زنداني

2008/04/20

سلام

مي‌گفت مي‌خواهم بروم

مگر زنداني با اختيار مي‌آد كه به اختيار بره؟!
حالا حالاها در خدمتيم

درسته كه سنگي
درسته مثل سنگ سختي ، سردي ! ( هر چند شايد هم نباشي )
اما حالا من از اين سنگ يك بت دارم
مي‌دوني بت پرستي چه مزه‌اي داره؟
اين بت را خودم تنها ساخته‌ام
تو خودت شاهد بودي
وقتي مي‌ديدي دارم با تيغه و چكش مي تراشمت ، زحمت يك تكان را هم به خودت ندادي
ترسيدي بلكه كمكي كرده باشي
خدا مي‌داند چقدر چكش زدن توي مسيري كه راه دست نباشد سخته…
من براي تراشيدنت خون دل خوردم
و الان تو يك بتي
يك بت كه تا آخر دنيا لياقت دارد پرستيده شود…

يك بت زنداني

همين! مال هيچكس نيست!

9 Responses to “بت زنداني”


  1. بت؟
    یه بت زندانی؟
    شنیدین که میگن هربتی لیاقت پرستیدن رو نداره؟
    چرا خداپرست نمیشین؟

    سلام
    شنيدين مي‌گند هيچي از نون بازو دلچسب تر نيست؟!
    شايد ربطش رو نفهميد . حق داريد
    به هر حال فاين ما تولو فثم وجه الله
    همين!

  2. lمهدی Says:

    سلام حسن
    حسن بس کن بس کن بس کن
    می فهمی هان…

    سلام
    .
    نمي فهمم
    همين!

  3. علي Says:

    سلام!پس اگه يه بت ديگه ميخواي بسازي،يه ندايي هم بما بده!چون ميخوام يه بتي بسازم كه روت رو كم كنه!
    اصلا يه چيز ديگه بزار باهم بسازيم !بهتر نيست؟!
    «يا بني!اجعل نفسك ميزانا فيما بينك و بين غيرك فاحبب لغيرك ما تحب لنفسك و اكره له ما تكره لها …»
    مولا علي (ع)

    سلام
    ما کلا رومون کم هست داداش
    اما پرستش این بت فقط از من بر می اد
    به خدا هیچکی اندازه من ….
    بیخیال
    همین!

  4. gooli Says:

    سلام
    سلام به استاد سرگیجه ها .راست است که به تو می گن سرگیجه, می دونی چرا؟ چون با این حرف هات آدم ها را به سرگیجه وا می داری.
    حسن واقعا بت به معنای واقعیش یعنی چه؟؟؟؟؟!!! آیا ادم ها در تنهائیشان از خودشان می توانند یک بت زندانی مجسم و درست کنند؟ چون بهر حال آن هم دست کمی از تراشکاری و چکش و تیغ ندارد.مطالبت گیج کننده بود . خوب این هم سرگیجه است دیگه.
    بدرود ای ؟؟؟؟؟؟؟ راستی عکستم عوض کن چون خیلی قدیمی است.

    سلام علی جان
    استاد !!! استاد طوفان؟!!
    نمی دونم !
    خودمونم قدیمی هستیم
    همین!


  5. خدایی که زندانی ست ……..
    چه جالب خدایی که افریده شده فقط برای پرستیدن

    سلام
    جالب تر از آنی که درک شود
    پرستش بی اجابت
    آخ دلم
    همین!

  6. ناتانائیل Says:

    سلام حسن
    حسن بسه
    راست میگه

    سلام
    لم تقولون ما لا تفعلون؟؟؟
    هااان
    همین!


  7. سلام:
    حکایت اون مجسمه سازیه که مجسمه ای رو ساخت و خودش پاگیرش شد.
    و البته منظورتون رو هم گرفتین.
    منع فعلیی که در ابتدا کمک در ساخت به همراه داشته.
    نمیدونم دیگه چی بگم؟؟
    کاش رها شیییییم.

    سلام
    البته خداییش من اونقدر هم مجسمه ساز خوبی نیستم که بتونم طرح اون چشم ها رو بتراشم
    چشم هایی که …
    کاش گیر کنیم
    همین!


  8. سنگ را به دست خود تراشیدین و جان دادن و پرستیدن هم عالمی دارد ها … نه ؟! … راستی ! این تیغ و چکش ها را که می زنی روی تنش تا همانی بشود که می خواهی … تا لیاقت پرستیدن داشته باشد … تا بت بشود … درد ندارد ؟! … می نویسی و من هر طور که دلم بخواهد برداشت می کنم… هر طور که دوست داشته باشم می فهمم … اصلاً راستش را که بخواهی من نمی فهمم … و چه خوب که نمی فهمم …
    به گمانم بعضی ادم ها بت های خوبی می شوند . نه ؟!!!!!!!!

    سلام
    ممنون سر زدی
    آخرین بار که برایم از درد گفت ….
    چند سالی می گذرد . درست یادم نیست
    موفق باشید
    همین!

  9. رضوان Says:

    اینجا رو دوست دارم
    دوست دارم همیشه همین جا بمونم… توی همین پست!
    دوست دارم اینجا هیچ وقت آرشیو نشه.
    دوست دارم هیمشه ببینمش… فراموش نشه.
    دوست دارم بشینم اینجا
    اونقدر بشینم تا بودنم, تبری بشه
    و اون بت
    «بت»
    شکسته بشه.
    … مثل دل من.

    سلام
    هر جایی که معبر خوبیست
    شاید مقصد خوبی نباشد
    اینجا که حتما اینگونه است
    در معبر خوب بودنش هم شک است
    خوب است چیزی برای شکستن دارید.
    همین!


پاسخی بگذارید

