عفونت

2008/04/26

سلام

عفونت چیست؟

عزیز من !
عفونت آن نیست که خونابش از پای نازنینت می ریزد!
عفونت آن است که گرمای خونابش آتش از مژگان من می باراند .

عزیز من !
آبله آن نیست که بر اندام نازنین تو بنشیند !
آبله آن است که از تف آه من بر لبانم نشسته .

عزیز من !
سوزش آن نیست که امروز تو بر زخمت می چشی !
سوزش آن است که اثر آب دیده بر صورت من می گذارد .
بریانم . کف آلودم . خونینم

این اولین بار است که برای من می نویسم و شرمنده ام که آهم بر سجع نیامد .

دوستم دارم.

همین! مال هیچکس نیست!

6 Responses to “عفونت”

  1. سیمرغ Says:

    سلام
    کجاییییییییییییییییییییییییییییییی؟

    سلام
    این طور که شما سوال کردی…. تو قبر
    در خدمتم عزیز
    همین!


  2. و خدایی
    که در این نزدیکی ست…

    سلام
    درد آوره نزدیکیش و تشنگی…
    کاش دورتر بود
    همین!

  3. علي Says:

    تو يه چيزت شده!نمي دونم،ولي نوشته هايت فرق كرده و از راست به چپ شده!ميفهمي
    كه اون سرگيجه سابق نيستي!همين!

    سلام
    اره . کافر شدم
    اون وقتا سرگیجه نبودم . تمارض می کردم .
    اما حالا واقعا سرگیجه ام
    تو هم همین؟؟
    همین!

  4. رضوان Says:

    دوستم دارم

    این فوق العاده بود.
    سرخوش! کیفور!… عالی.

    سلام
    ممنونم
    خودتون فوق العاده اید برگزیده ی پارسی بلاگ( اوهوم)
    موفق باشید
    همین!

  5. ناتانائیل Says:

    من دكترم!عفونتي چيزي هست با من درميون بگذاريد،درمان خواهم كرد:دي

    سلام
    اوه اوه .
    خوبید خانم دکتر؟؟
    دکتر باید محرم باشه تا مرهم باشه
    شما نه محرمید و نه مرهم
    اما دکتر … چرا .
    دکتر هستید
    درسها خوبه خانم دکتر؟؟؟
    احوالی بپرسید
    همین!

  6. گمگشته Says:

    سلام
    سرگيجه جون خيلي دلم برات تنگ شده اميدوارم كه اين عشق هميشه برات باشه./
    همين
    مال من وحسن!!!

    سلام
    دعای خوبی هست
    همیشه همین دعا رو برام بکن داداشی
    منم دلم برات تنگ شده . خصوصا این یک هفته ای که موندم اصفهان واسه مریض داری و کاشون نبودم
    حلالم کن دادایی
    همین!


پاسخی بگذارید

