کارگر هست؟

2008/05/05

سلام

این را قبول دارم که خیلی عوض شده ام اما…
عشقم که هنوز فرقی نکرده ….!
من کلا آدم خاصی هستم….

اگر به شما این ها را بگویم چه می گویید؟
به نظر شما این ها را به «او» بگویم کارگر خواهد بود ؟

 

همین! مال هیچکس نیست!

 

10 Responses to “کارگر هست؟”


  1. بسم الله الرحمن الرحيم
    سلام عليكم و رحمه الله وبركاته
    خوبي حسن
    حسن اين وبلاگ من رو بزار تو پيوند هاي سايتت منم مال تورو گذاشتم به علي هم بگو بزاره
    http://www.azizpoorian.pars.fm
    دارم يك سايت هم ميزنم به آدرس زير چند روز ديگه فعال ميشه
    http://www.moballegheislam.ir
    موفق و مويد باشي و پارسا
    والسلام علي من اتبع الهدي
    علي عزيزپوريان بروجردي
    21/02/1387

    سلام
    علی آقا خوش اومدی .
    مبارک باشه
    راستش من بلد نیستم لینک اضافه کنم در اولین فرصت می دم کسی این کار را برام انجام بده.
    موفق باشی.
    همین!


  2. هوالعلیم
    بازهم «من و من «غریب بود نه؟؟؟؟
    هرگوشی برای شنیدنه حتی اگر اونی رو که تو میخوای نشنوه
    پس بگو
    و امیدوار باش درست بشنوه!
    درست شنیدن حتما باعث کارگر بودن میشه
    مطمئنم
    همین!

    سلام
    آری این من غریبه بوده و هست!
    اما هر کسی از ظن خود …
    با این حساب کار بی کار ….
    همین!!!!


  3. راستی!
    عوض شدی؟
    رو به بالا یا پایین؟
    عشقت همون ازلی است
    یا؟؟؟؟
    مهم نیست!!!!!!!!!!

    سلام
    نشدم. شما نظرت چیه؟!!
    چیزی که ابدیست حکما ازلی هم بوده ولو اینکه فلاسفه طور دیگر بگویند و چیزی که ابدی نباشد حتما از همان ازل هم نبوده .
    همین!


  4. ادم کم کم تغییر می کنه اول لباسش بعد خودش بعد هم عشقش
    مگه اینکه دلیل قانع کننده ای بیاری
    اگه تا چند روز پیش که روز کارگر می گفتی شاید قبول می کرد ولی الان دیگه عمرا
    ضمنا هر تغییری دستخوش تغییرات دیگه ست و مسبب تغییرات دیگه
    فهمیدین؟

    سلام
    اما من همونم که همیشه …
    دلیم جای خلی دلم هستش و چشمهای کبودم …
    روزکارگر بر همه زنان عالم مبارک { این ادامه ی دعوای پیشینمون}
    نه! «او» هر طور که باشه . من همین طورم….
    نچ
    همین!

  5. ........ Says:

    شما داريد بازي ميكنيد ان روزها تمام شد ومرد يعني شما تمام كردي وكشتي پس اين بازي راتمام كن وبه زندگي جديدت با همسرت برس …بس كن اين بازي را

    سلام
    ممنون از قضاوت عادلانه و نصیحت به جاتون….{اشک}
    اما چرا همه با اشک های من سر ناسازگاری دارند؟؟؟
    کسی یک کلام به حرف من هم گوش کرد؟؟
    معرفیییییییی لطفاااااااااااااااااااااااا
    همین!

  6. ........ Says:

    حجاب بس كن…

    سلام
    آخر برای چه بس کنم!!!!
    به خدا بس کردنی نیست!
    تو دیگر بفهم
    غریبه ! تو بفهم . چرا همه زندگی من رنگ هوس شده . تو دیگر این را به هوس اشتباه نگیر
    تو بس کن سنگ دل
    همین!

  7. رضوان Says:

    این به مناسبت روز کارگر بود دیگه؟ هاا؟؟!!

    سلام
    نمي دونم!
    همين!

  8. natanaeel Says:

    سلام
    شاید اونم بفهمه!اما داره خودشو میزنه به نفهمی!!!گاهی لازمه آدما نفهم باشن
    گاهی بعضی چیزا دل آدمارو خیلی میشکنه و باعث میشه بشن یه نفهم درجه 1
    دوسته عزیز خوب زندگی کن!!اگه فرصت جبران نداری باهاش کنار بیا!زندگی همیشه همینه که میبینی

    سلام
    شايد؟!! حتما مي فهمه و من نمي خوام خودش را به تغافل و نفهمي بزنه
    دل!!!؟ اين كه ميگي چي هست؟
    ممنون از روحيه اي كه بهم دادي
    همين!

  9. صوفی Says:

    شاید کارگر باشه . ولی به نظر من نگید بهتره . البته الان یک سال از این سوال شما می گذره . همیشه دیر میرسم !

    هیچ وقت نگفته‌ایم
    باز هم نمی‌گوییم

  10. صوفی Says:

    البته یک سال و 10 روز !

    خیلی بیشتر از این‌ها …
    یک عمر 😀


پاسخی بگذارید

