حجاب يا نقاب

2008/05/11

سلام

حجاب : مانعي را گويند كه عاشق را از معشوق باز دارد به نوعي از انواع از جهت عاشق
نقاب : مانعي را گويند كه عاشق را از معشوق باز دارد به نوعي از انواع از جهت و به حكم ارادت معشوق

هميشه خود فريبي كرده‌ام و خودم را حجاب خوانده‌ام . فريفته‌ام كه موجب اين جدايي خودت هستي و خودت
اما ديگر خود فريبي مرا بس .
اين جدايي نقابي است به حكم ارادت يك «او» ؛ فقط .

يك بار عزيزي از من سوال كرد گناه چيست ؟!
به بداهه جوابي به او دادم كه هر روز ي كه از عمرم گذشت بر آن جواب بيشتر ايمان آوردم . گاهي بداهه ها هم عالمي دارد
گفتمش : گناه عمليست كه مجبور شوي به واسطه‌ي آن دروغ بگويي . حتي به خودت .
اما من دروغ مي‌گويم .دروغ مي‌گويم واين خود فريبي و اين دروغ‌هاي پي در پي را دوست دارم
اين دروغ‌ها مرا به جايي كه به آن تعلق دارم مي‌برد . مرتبه‌اي حقير

رسول اعظم كه سلام خدا بر او باد فرمودند:
دروغ‌گو دروغ نمي‌گويد مگر به سبب حقارتي كه در نفس خود احساس مي‌كند.

و من اعتراف مي‌كنم كه پيش پاي تو حقيرم .نا چيزم . نا بودم . ذره ام . پوچم . هيچم

همين! مال هيچكس نيست!

9 Responses to “حجاب يا نقاب”

  1. شبان Says:



    سلام

    همين!!!


  2. چل سال رنج و غصه کشیدیم و عاقبت
    تدبیر ما به دست شراب دو ساله بود
    همین !
    مال هیچ کس نیست.

    ُسلام
    تدبير؟!
    مال هيچكس نيست! مال هيچكس نيست!
    همين!


  3. سلام
    حجاب؟؟؟
    نقاب !!!!!
    نمیدونم…

    سلام
    من مي دونم
    همون نقابه
    ديگه حجاب يه دروغه
    يه خود فريبي
    گفتم كه…
    همين!

  4. رضوان Says:

    تو نقابی و حجاب…
    .
    به وقت گل شدم از توبه ی شراب خجل / که کس مباد ز کردار ناصواب خجل
    بود که یار نرنجد زما به خلق کریم / که از سوال ملولیم و از جواب خجل
    توئی که خوبتری ز آفتاب و شکر خدا / که نیستم ز تو در روی آفتاب خجل
    حجاب ظلمت از آن بست آب خضر که گشت / ز شعر حافظ و آن طبع همچو آب خجل
    .
    تو نه حجابی و نه نقاب…

    سلام
    آرام بخش بود.
    هم من حجابم و هم او نقاب
    همين!

  5. غریبه Says:

    سلام
    کجا به سلامتی؟
    جای بدی که نبود لینک من، بود؟

    سلام
    گوشه‌ي امني بود
    احساس كردم شما اونجا زياد هستي نه اينكه …
    همين!


  6. سلام
    اگه چشم دل باز شه نه حجابی می ماند و نه نقابی ولی مشکل ما همین جاست فقط همین …

    سلام
    حجاب شايد اما نقاب ربطي به چشم و چال ما ندارد
    همين!


  7. سلام
    بله تدبیر
    منم اولش فکر کردم شاید تقدیر باشه ولی نه
    منظورش اینه که شراب دو ساله برای ما تدبیر کرد
    او مدبر بود برای ادامه راه ما
    ok?

    سلام
    شراب اگر تدبير داشت دوسال در اين ماتم‌كده زندگي اختيار نمي كرد كه آخرش مدبر كسي باشد.
    بي مرادي هم درديست!
    همين!


  8. بسم الله الرحمن الرحيم
    سلام عليك حسن جان
    اما من آخر نفهميدم كه پرده غيبت يعني چي؟؟؟؟؟؟/
    اللهم عجل لوليك الفرج
    به اميد برداشتن اين حائل از بين ما و مولايمان
    والسلام علي من اتبع الهدي
    علي عزيزپوريان بروجردي

    سلام
    نمی دونم
    ترجیح می دم ندونم
    من فعلا توی الف قامت یار خودم گیر کردم . حرف گنده تر از دهنم نمی زنم
    نمی دونم اگه تو میگی به امید و حتما خوبه ایشاللا که اینطوری بشه
    همین!

  9. ... Says:

    من خسته ام…

    ْسلام
    میشه بگی کی نیست؟!!!
    همین!

    نمی دونم دنبال کامنتتون بیاید یا نه
    اما وقتی فهمیدم شمایید که این کامنت را گذاشتید خیلی نگران شدم
    باور کنید از لحظه ای که فهمیدم تا حالا اضطراب رهایم نمی کنه
    باهام حرف بزنید
    همین!


پاسخی بگذارید

