ميلاد عشق

2008/05/11

سلام

فكر مي‌كنم بين انبياء و اولياء از همه بيشتر زينب سلام الله عليهاست كه مرا درك مي‌كند . شايد اينطور نگويم بهتر باشد . مثلا بهتر است بگويم كه بيشتر از همه نسبت به ايشان احساس نزديكي مي‌كنم
جشن ميلاد بي‌بي هم خالي از اين اشعار نيست!
غم دوري دلبر شده قاتل زينب    امان از دل زينب امان از دل زينب
دلت كه خيلي از دوري‌ها و جدايي‌ها مي‌گيرد . وقتي به فاصله‌هايي كه روزگار بين تو و خيلي‌ها ايجاد كرده مي‌نگري . وقتي بغض دوري كسي گلويت را آزار مي‌دهد .
ياد زينب سلام الله عليها بهترين مرهم براي دردهاست .
براي همين هم هرگاه خدا دختري به من بدهد نامش را زينب مي‌گذارم.
شايد براي اين‌كه هرگز فراموش نكنم … چه چيزي  ، قاتل زينب سلام الله عليها شده است .

ميلادت مبارك
همين! مال هيچكس نيست!

9 Responses to “ميلاد عشق”

  1. گمگشته Says:

    یا زینیب کبری(سلام الله علیها)./
    همین
    مال من و حسن!!!

    سلام
    منم همين كه تو گفتي
    همين!مال هيچكس نيست!

  2. ........ Says:

    قاتل زينب سلام الله عليها فراق يار شد اما قاتل تو يك بازي است كه خود تمامش كردي وچندوقتي است كه باز شروعش كرده اي…

    سلام
    نه عزيز و اشتباه نكن . اصلا بازي نيست . هيچ وقت تمام نشده كه من شروع كنم . شروع از همان اول همين حرم رضا عليه السلام بوده و تا اخر هم شروع همان جاست!
    حالم بده!
    همين!

  3. ........ Says:

    ببخش ديگر نميايم حجاب حلال كن …

    سلام
    اين حق رو نداري.
    چي رو حلال كنم!
    مطمئني براي اين جمله ات مخاطبي هم داري؟!!
    كي؟!‌ من؟؟ كدوم من؟!
    بمووووووووووووووووووووووووووووووووون
    همين!

  4. sara Says:

    واقعا به خاطر همين؟؟؟ خوب است زينب

    سلام
    به خاطر همين و شايد جزئيات ديگر
    همين!


  5. سلام
    میبینم که بد فرم دلتون هوایی یه
    عید خودتون هم مبارک
    ضمنا این سختی یه عاشقانه رو با رنج حضرت زینب مقایسه نکنید برای آرامش
    ادم به خاطر تسکین دردش نباید از چیزای بزرگ مایع بذاره
    ضمنا پیرو دعوای پیشینمون
    اصفهانی اصفهانی اصفهانی
    روز خودت مبارک که حاضری همه کارا رو خودت انجام بدی ولی یک قران پول خرج نکنی

    سلام
    اگر توصيه خود اهل بيت نبود بنا بر اين كه هر گاه مصيبتي به شما مي رسد به ياد مصيبت هاي ايشان بيافتيد و با ترازوي آن ها غم خود را بسنجيد هرگز اين قياس را….
    مشكل اينه كه همه كارا رو انجام ميديم و آخرش هم كلي سر كيسه ميشيم.
    همين!

  6. زیتون Says:

    جهان را صاحبی باشد خدا نام ….
    سلام ….
    .
    .
    .
    امون از دل زینب ……….

    سلام
    آره داداش بي صاحب نيستيم
    منم .
    .
    .
    با اين دوستانش بايدم بگيم امان از دل …
    همين!

  7. ........ Says:

    ديگر نميايم…

    برو اي تُرک ، که ترک تو ستمگـرکـردم حيف از آن عمر که در پاي تو من سر کردم

    عهد و پيمان توباما و وفا با دگران ساده دل من که قسم هاي تو بــــاور کردم

    به خدا كافر اگر بود به رحم آمده بود زان همه ناله که من پيش تو كافر کردم

    تو شدي همسر اغيارومن از يار و ديـار گشتم آواره و ترک ســر و همســـــر کردم

    زير سر بالش ديباست تو را ، کي داني ؟ که من از خار و خس بـــــاديه بستر کردم

    توي وبلاگ يكي از دوستانت خوندم الان هم براي تو نوشتم كه واقعا….حيفم امد تقديمت نكنم…

    خداحافظت

    سلام
    به خدا حق نداری تنهام بزاری.
    همه اش راسته اما …
    همش این نیست
    باید التماس کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
    یه مطلب دیگه بمون
    بمون
    بمون
    ….
    همین!


  8. خانوم یا آقای ……….
    بهتر نیست به جای زخم زدن و عمیق تر کردن زخم
    به جای نمک پاشی و حرف زدن
    درمونش میشیدی و سرگیجش رو خوب میکردی؟

    سلام
    مرد را دردی اگر باشد خوش است
    همین!


  9. سلام … آرزو دارم برم کربلا…تو رو خدا دعا کنید جور بشه …ارزومه خدمت کنم تو حرم امام حسین وحضرت عباس نذر کردم که چند تا از دستشویی های حرم رو …
    دعا کنید اخرش کربلا رو ببینم بمیرم … یا علی التماس دعا

    سلام
    به به
    چقدر همه آرزو …..
    اللهم اجعل من انصاره و اعوانه ….
    همین!


پاسخی بگذارید

