سخت است ولیک …

2008/05/19

سلام

می بینی عزیزم!!!

هر روز کنارت ماندن برایم سخت تر می شود . انگار هر روز یک سنگ به این سنگلاخ میانمان اضافه می شود…

اما کنار هم بودن هیچ وقت به سختی دوری ؛ لااقل برای من نخواهد بود .

من برای با تو بودن از هیچ چیز دریغ نمی کنم .

یاد حسنی افتادم که می گفت :

الهی از خواندن نمازت شرم دارم و از نخواندنش بیشتر

همین! مال هیچکس نیست!

2 Responses to “سخت است ولیک …”

  1. گمگشته Says:

    دوري و دوستی ؛ واژه اي كه همه اين رو مي گن اما من اصلا دوستش ندارم . چون دوري زنجير دوستي رو پاره مي كنه فقط همين./
    همين
    مال من و حسن!!!

    سلام
    امیدت کووو؟
    این زنجیر که همیشه پاره نمی مونه . فکر این باش که در عوض بعد از پاره شدن وقتی قرار شد گره بخوره به اندازه گره این زنجیر کوتاه تر میشه
    همین!

  2. رضوان Says:

    دچار شدن از بی نصیب ماندن بهتر است.
    هزار بار بهتر…
    .
    .
    الهی از خواندن نمازت شرم دارم و از نخواندنش بیشتر
    هزار بار بیشتر…

    سلام
    نمی دانم .
    به هر حال می شود هر دو با هم سراغ کسی را بگیرد
    بله
    همین!


پاسخی بگذارید

