دکتر برایم تجویز نکرده!

2008/05/29

سلام

یک بار نوشته بود دکتر برایش تجویز کرده ؛ هر چند روزی یک بار خواندن شعری یا چند سطر داستانی را….
اما خواندن هر شعر و داستانی اگر هم بیش از چند روز میان شان فاصله باشد و حتی اگر چند سطر بیشتر نباشد برای من تاثیرش عکس است .
آن جا که داستان و شعر درمان بود تمام شد . همین حالا دیدم و این جا … خدا می داند .
بلآخره یک روز هم نوبت این جا می شود. 

داستان سیستان هم با همه ی بی ربط بودنش به حال و هوای «او» آلود من از قائده ی حال بر هم زنی مستثنی نبود !
حال خوبی ندارم . اصلا چه کسی گفته که قلم امیرخانی روان است ؟ من را که در همه ی عمر چیزی بیشتر از این به ظاهر روان خرد و خمیر نکرده .
یاد مزه ی قرمه ای افتادم که توی روغن خودش سرخ شده و مزه اش تا ….

هوایی که تازه بارانش بند آمده تنفس دارد . اصلا خوردن دارد .
طراوتش چهار سال که سهل است لااقل چهل سال لای چروک های ریه و شش های دوده گرفته ات می ماند . نمی گذاردت فراموش کنی …
عجب لطافتی دارد ( داشت ) این ( آن ) هوا…

این ( آن ) جا مشهد یک روز بهاری اما سرد!

همین! مال هیچکس نیست!

14 Responses to “دکتر برایم تجویز نکرده!”


  1. از اون جایی که زیادی دفتر خاطراتی شده بود چیزی نمی گم راجع بهش…….

    سلام
    اره . خودمم به این جاش که می رسم یه حالت تهوع خاصی می گیرم
    بلآخره این او عو کردن ما دل شما رو زد . بله؟
    همین!


  2. قلم امیرخانی خیلیم روان و لطیفه
    بیوتنشو خوندین؟

    سلام
    نه. خواستم اول ارمیا رو تموم کنم و بعد …
    تازه گفتم که ، دکتر برایم تجویز نکرده
    خطرناکه ….
    همین!


  3. دست بردار
    از این
    دیوانگی
    مَرد!
    گرچه
    شیرین…

    سلام
    ….
    چی بگم؟
    تو هم بگی دست بردار من چی بگم؟
    تو که می دانی شیرینی اش رو…
    همین!


  4. سلام
    نمیدونم چرا داستان سیستان رو اینطور توصیف کردید!
    بنظرم اولین کتاب عمرم بود که یک روزه تمام شد!شدیدا» از خوندنش لذت بردم.
    و راستی یک سوال بی ربط! شما که چیز بلدتر هستید!
    این نشریه ی (شماها) کدام طرفیست؟مادلمان خوش شد یک نشریه بدون دیدسیاسی برایمان درست کرده اند….منتهی وبلاگ اولین مصاحبه شونده اش را که خواندیدیم!!انگار برق سه چهارپنج…فاز گرفتمان!از همان دسته وبلاگهای روشنفکر نمای همراستا باناتوی فرهنگی(خواسته یا ناخواسته)بود.
    این چطوری هاست؟

    سلام
    گیر نده داداش .
    همشون اساتید و نور چشمهای ما هستند
    حالا بالفرض یه سوتی هم بدند ، دلیل نمیشه که …
    منم دیدم …
    بیخیال
    در کل روند مثبته
    همین!

  5. فرشته Says:

    سلام!
    همه ی نوشته های امیر خانی روان است و شیرین و خوردنی
    همین!

    سلام
    روان . روان و بران
    مثل لیسیدن عسل از لبه ی تیغ ( خیلی کلیشه ایه این مثال اما قشنگه )
    همین!


  6. چقدر دلم می خواست که….
    دلم می خواست که…..
    یه کامنت که حرف دلمه الان اینجا بذارم..
    بی خیال بر میگردیم…

    سلام
    خیلی بده که آدم احساس نامحرمی کنه .
    همین حسی رو می گم که الآن نسبت به شما پیدا کردم ، البته با این کامنت….
    همین!

  7. رضوان Says:

    مشهد که همیشه بهاریست…
    بر عکس دل من!
    .
    دو قطب غیر همنام، یکدیگر را می ربایند.

    سلام
    ای بابا تو هم که عین خودمون خرابی!!!
    موفق باشید
    همین!

  8. gooliayn Says:

    سلام علیچم
    همین مال هیچ کس اما برای تو??
    جواب سلام واجبست نمی دونستی؟؟؟؟؟؟؟؟جواب سلامو بده پس!!!!!

    سلام عیکم
    علی جان من کی سلام کسی رو بی جواب گذاشتم؟؟
    اصلا کی تا حالا توی سلام پیش قدم نبودم؟؟
    ببخشم اگه بدی ازم دیدی!!
    همین!

  9. طلبه Says:

    سلام اولش !
    همه وبتان را خواندم ، شاید …!
    خب راضی نبودید یک تیکه اش را بخوانم و نظر بدهم ! مگر نه؟
    یک جاهایی اش سرگیجه گرفتم … اما تهوع دائمی را نمی فهمم… یک جاهایی هم شدید یاد «سه قطره خون» صادق افتادم و حالم بد شد عجبیب!
    و اما خودم ، دلم برای ایام طلبگی تنگ می شود …
    همین ! ما شما بود به گمانم!!!
    یاعلی.

    سلام
    در برابر این همه لطف من چی بگم؟
    هیچی نمی گم
    ممنون
    خوش اومدید
    همین!


  10. بنام ایزد یکتا
    سلام
    روزها و شبهای خیلی سختی را گذراندیم. خدا را شکر به لطف آقا (ع) استادمان را خدا دوباره به ما برگرداند تا شاید این بار از وجودش بهره ای ببریم. میخواستیم پست بزنیم در وبلاگ سیمرغ اما مدیریت پارسی بلاگ باز نمیکرد. بناچار چند گروه شدیم تا همین کامنت را برای تک تک لینکهای هردو وبلاگ ایشان کامنت بگذارم تا هم تشکر کنیم برای دعای خیرتان و هم از نگرانی درتان بیاوریم. مارا ببخشایید که بی قراری روحی توان از ما گرفته بود و نتوانستیم در ایام تب و تاب بیاییم و خبری بدهیم. انشاالله تا چند روز دیگر خود ایشان بتوانند جواب تلفن بدهند. و امید که بزودی بتوانیم شاهد نوشتنش هم باشیم. ممنون. و پوزش.

    سلام
    ایشاللا خدا ایشون رو هر چه زودتر شفا بده
    فقط همین رو میشه گفت
    همین!


  11. اگر تو عوعو کردن می پنداری من این حرفت را تنها و تنها توهین به خودت و خودم می دانم
    دیگه هیچ وقت جای من فکر نکنید
    ممنون
    راستی تا حالا ادم دو دره باز دیدی؟

    سلام
    چی بگم؟؟
    نه . ندیدم . چطور؟
    همین!


  12. سلام
    اوکی!
    همین:-)))

    علیک سلام
    علیک اوکی
    علیک همین!
    همین! 😀

  13. طلبه Says:

    سلام
    قصد جسارت نداشتم خب !
    نباید یک همچین مقایسه ای می کردم شاید!
    مقایسه ی بعضی نوشته های شما با سه قطره خون …
    راستی من از سه قطره خون هدایت حالم بد می شود نه نوشته های شما…باز هم بگویم ببخشید خوب است؟
    اگر رنجشی حاصل شده عفو بفرمایید .شاید هم حلال!
    بهتر است من بروم و گرنه امار کامنت های شما سر به فلک می گذارد…
    یاعلی.


    سلام
    ای بابا من ناراحت نشدم که….
    همین!

  14. طلبه Says:

    سلام .
    تشکر به خاطر لینک .
    لینک نطلبیده مراد است ! شاید!
    یاعلی.

    سلام
    دنیا پر از مراده
    همین!


پاسخی بگذارید

