مرگ!

2008/06/01

سلام

چند روزی هست که با سیستم مادرم آنلاین می شوم . خوب طبیعی است ( البته نه آنقدر هم طبیعی ) که مثل هر فرزندی نخواهم خیلی چیز ها بر روی سیستمش باقی بماند . یا اصلا بهتر بگویم دوست ندارم بفهمد با سیستمش کار کرده ام . خصوصا که بفهمد اینتر نت هم رفته ام . ( آخر من 4 سالی هست که ممنوع النت هستم ) {چشمک}
دیروز وقت کار کردن در یک لحظه به شکل برق آسایی برق رفت . چند دقیقه بدون هیچ عکس العملی پای سیستم نشستم و فکر کردم که چه کار هایی کرده ام . نکند چیزی که نمی خواهم روی سیستم سیو مانده باشد و این فکر ها … اما فکر چه فایده داشت ؟ زمان تمام شده بوده و الآن بود که مادر بیاید و دیگر وقتی برای پاک کردن رد پایم نماند .
می گفت در یک لحظه ملکی که موظف به آوردن آب و دان است برایت می آید و می گوید تمام دریاها و زمین و آسمان را گشتم آب و دانی برای استفاده ی تو نمانده .
در یک لحظه ملکی که موظف است برای تنفست هوا بیاورد می آید و می گوید تمام آسمان ها را زیر رو کردم حتی یک نفس هم دیگر مال تو نبود که بیاورم .
خدا هم آرام مثل بچه ای که مادرش می خواهد از ذوق خفه اش کند دست می گذارد پی گلویت و فشار می دهد و همان جا خفه ات می کند .
مرگ به همین سادگیست .
مثل رفتن برق .
مواظب باش یا رد پا نگذار یا اگر رد پایی به جا می گذاری برایت پشیمانی و اضطراب نداشته باشد .
هر لحظه ممکن است ملائک با پیغام هایی که گفتم بیایند . هر لحظه …

این هم از خدمات دولت کریمه!
این ها اصلا برق را مرتبا قطع می کنند که ما این چیزها را بفهمیم!

همین! مال هیچکس نیست!

14 Responses to “مرگ!”

  1. طلبه Says:

    سلام اولش !
    تسلیت به خاطر این ایام ، دومش !
    اندیشمندانه بود ، منبرتان را می گویم . شاید !
    با نظر اخر هم موافقم ، یعنی دقیقاً!
    لینکتان کنم؟
    یاعلی.

    سلام
    لطف دارید
    صاحب اختیارید
    ما که لینکتون می کنیم
    همین!


  2. این حرف سیاسی اخری یه خیلی جالب بود
    اگه همیشه از گوشه ی استخر شنا کنی و نیای وسط اب هر وقت که بخوای می تونی بپری بیرون هر وقت هم بخوای دوباره می یای و شنا می کنی

    سلام
    مخلصیم
    چی بگم؟
    من که اصلا شنا نمی دانم
    همین!

  3. مجهول Says:

    سلام!
    چه دلنشین بود! فقط کاش…
    راهی بلد نیستید برای باور کردن نزدیکی مرگ؟ من چند وقته شدیدا محتاجشم!

    سلام
    چرا
    شما بشینین پشت سیستم و از کسی بخواین تا کنتر برق را یه هویی بزند
    بعد فکر کنید مردید
    همین!


  4. سلام .
    من وقتی فولدرم پاک شد و پاک زده بود به سرم… به فکر مرگ افتادم…خیلی ترسیدم از وابستگی!!!

    سلام
    وابسته ای چو من به جهان بی پناه شد ….
    همین!


  5. سلام
    معمولا کامنتدونی پارسی بلاگ یه آدمک عصبانیه داره؟؟؟؟خووووووب؟
    همون و فرض کنین.
    1-داشتیم؟؟؟!!!
    2- داشتیم؟؟؟!!!
    راجع به مطلبتونم بعدا میگم…
    البته اگه باز حس نامحرمی نسبت به من پیدا نکنین.
    باشه الان میگم…
    دلم لرزید یوهویی با متنتون
    یاد تموم گناهانم افتادم..
    خداااا

    سلام
    منظور بدی نداشتم خانم ناظم !!! ایکون وحشت!!
    نه به خدا این چه حرفیه؟؟؟
    البته من نمی خواستم یاد گناهانتون بیافتید
    می خواستم یاد مامانم بیافتم که حالا هاست که سر برسه و ….
    وااااای
    همین!


  6. سلام
    من هر شب مرگ رو تجسم ميكنم و هر شب با وحشت اميد دارم صبح را ببينم ! آخر كه چه ؟ نميدانم

    سلام
    چقدر فاصله…
    هر روز صبح خیلی ارام چشمانم رو باز می کنم و قبل اینکه کامل باز شوند نگاه می کنم که خدا کند جایی تنگ و تارک باشم .
    اما هر روز مثل روز قبل ….
    خسته ام…
    همین!


  7. …سلام
    اینجاست که باید بگم:
    یا مادر…
    یا برق…
    یا دولت کریمه!
    و شاید

    یا مرگ!!
    ولی هیچکدام این نمیشود:

    یا علی مددی!

    سلام
    حتما می گویم
    هیچکدام و خودم را راحت می کنم
    همین!


  8. سلام.
    چه تشبیه جالبی..

    پس ممکنه که روزی پسر من هم از سر رسیدن من هول کند…
    چه کیفی دارد….

    سلام
    اون آقا حسین که ما وصفش رو شنیدیم همین حالا هم یه ریگی به کفشش هس…
    بعله .
    خودم دیروز انقلاب دیدمش با پنج تا ضعیفه….
    همین!


  9. سلام
    خوب اگه نگی یا علی که راحت نمی شی!
    می شی؟!

    یا علی مددی!

    سلام
    راست میگیااااا
    یا علی آقاااااااااااااااااااااااا
    همین!

  10. مظاهرت Says:

    سلام. ممنونم.
    زیبا بود و برق آسا.
    افرین.

    سلام
    ممنون كه سر زديد
    همين!

  11. مظاهرت Says:

    حسن جان, دلم تنگ شده برایت. تماس می گیرم.

    دل به دل راه داره . حقاً
    باور كن
    تو باور كن گر چه من باور نمي كنم
    همين!

  12. رضوان Says:

    اوه! چه تلنگر جالبی. شما ترشی نخورین یه چیزی شاید از توش دربیاد… مثلا خیارشور!! :دی
    مگه اونجا هم دور از جون بلا به دور گلاب به روتون مثل اهوازه که هی برق میره؟ ما اینجا مشکل برق داریم، شما دیگه چرا؟؟؟
    محض همدردی؟!…

    سلام
    مگه اصفهان جزو ایران نیست؟
    فقط فرقش اینه که این جا خیلی زود نفت اومد سر سفره هامون و یه مدت قاطی آب اصفهان نفت بود
    همین!

  13. ...!!! Says:

    بسم رب شهدا
    سلام
    گاها زمانی که اصلا انتظارشو نداری میاد….
    سر گیجه هم گرفتیم…
    زشته بی اجازه ….
    کربلایی باشید…

    سلام
    میهمان ناخوانده هم حبیب خداست .
    حتما که نباید قبل اومدن زنگ بزنه و پیامک بده!!!
    همین!

  14. رضوان Says:

    ئه… ئه؟؟؟ حرف سیاسی؟ حرف سیاسی؟؟؟؟
    .
    الان زنگ می زنم 110!!!

    سلام
    ای بابا این همه پیام اخلاقی همین تیکه ی سیاسیش رو گرفتی؟؟:D
    تازه ما دو نفریم زنگ بزن 220…
    بعله
    همین!


پاسخی بگذارید

