حس پنهان

2008/06/29

سلام
سينما رفتيم . با اعصاب داغون
اصلا اينقدر داغون بودم كه مي خواستم به همه چيز گير بدم . با يه نگاه نقادانه و بي رحم شروع كردم به تماشا …
اما نگاه اول بهرام همه چيز رو خراب كرد …
null
شايد رسم شده كه همه خودشون را جاي شخصيت مثبت و اصلي فيلم بگذارند .
اما من بهرام نبودم .اصلا بيخيال كه بهرام كه بود و با من چه نسبتي داشت
بي خيال از هر چه نگاه نقادانه و حرف و حديثه
همه اش تاثير بود . سرعت ، نگاه ، دقت ، همه و همه چيزش
فيلم خوش ساختي بود خصوصا كه رد پاي مشاوره هاي ابراهيم حاتمي كيا توي فيلم مشهود بود.
بازي فروتن بعد از مدت ها دوباره به دلم نشست .
ضيغمي هم خيلي پيشرفت كرده .
اما حامد بهداد فوق العاده بود .
از شهيد آويني جايي به اين مضمون خواندم كه از ميان تشكيل دهنده هاي فيلم ؛ همه را عقل در تاثيرش موثر است الا موسيقي فيلم كه بدون دخالت عقل بر جان مخاطب مي نشيند . جا دارد از آقاي محمد رضا عليقلي هم تشكر كنم .
اين فيلم اولين كارگرداني آقاي رزاق كريمي هست و براي اولين بار هم به طور رقابتي در جشنواره فجر شركت كرده .
بايد بگم كه اين فيلم يك جايزه هم در يك جشنواره ي ژاپني ( جشنواره اي غير رقابتي ) داره . جشنواره اي با عنوان nhk
خلاصه اين كه از دوستان دعوت مي كنم حتما اين فيلم را ببينند.
بهرام ( بريده بريده) : شما تا حالا عاشق شديد ؟
سيمين ( انگار ضربه اي خورده باشد ) : ما در مورد شما حرف مي زنيم !
بهرام ( با حسرتي كه خوب مي فهممش ) : خوب نگاهش كن . خوب نگاهش كن .

خوب نديدمت …
هر بار اضطراب نگذاشت كه خوب چشم هاي زيبايت را ببينم
دوستت ندارم هايت را هم دوست دارم
همين! مال هيچكس نيست!

35 Responses to “حس پنهان”

  1. shima Says:

    دین، تمام دین است، یا دینِ تمام دین است؟ یا دِین تمام دین است؟ کدوم یکی؟

    سلام
    اولی
    دین ، تمام دین است
    همین!

  2. مينا Says:

    سلام
    گاهي هم آدم انقدر از وابستگي بيش از اندازه پريشان است كه نمي فهمد حس پنهان يعني چه…عاشق شدن…نقد…بازيگر…كارگردان…هيچ كدام هيچ معنايي برايش نمي دهند…فقط دلش دوباره كسي را ميخواهد كه ديگر نداردش…

    سلام
    اين طور نگو
    چه راحت مي گويي
    ديگر ندارمش؟؟
    دارمش . اينست خوب ببين كنج دلم پس اين چيست؟
    همين!

  3. sara Says:

    اهل سینما نیستم .
    همین

    سلام
    هيچي ولش كن
    همين!


  4. سلام
    من مدت زیادیه با سینما قهرم!
    حالام از افعال بازیگر ها به هم میخوره!آدمهایی که تو فیلم بهشون دل می بندی! بعد میبینی بههههههههههههه این یک ادم مخالف تمام اون مرامیه که تو فیلم بود!من با این نفاق بازیگری درگیرم!!!!

    سلام
    خب دل نبند
    عزيز تو اين دنيا به هيچي دل نبند
    به هر حال ما هم چيزي كه مي گوييم نيستيم . هستيم؟
    همين!

  5. At Says:

    film`s name plz?

    عليك سلام
    حس پنهان ديگه …!!!!
    همين!

  6. رضوان Says:

    ئه؟ «حس پنهان» رو دیدین؟ پس قشنگ بود. یادم باشه به دختر عمه جان بگم cd ش رو برام گیر بیاره. ما که سینما برو نیستیم!
    یادم نیست آخرین باری که سینما رفتم کی بود…

    سلام
    خب همين شماهاييد كه بازار سينما رو خراب مي كنيد
    بريد سينما .
    ديدن سي دي ها كار درستي نيست!!!!
    شما ديگه چرا؟؟
    نكنه مي خواين بذاريد وقتي از پرده پايين اومد ببينيد
    اون وقت كه به حلواش هم نمي رسيد
    بريد سينما
    همين!


  7. مدت هاست با سینما رابطه خوبی ندارم .

    سلام
    اتفاقا همين شده كه سينما هم رابطه ي خوبي با ماها ندارد
    اين روزها جاي شماها خيلي توي سانس هاي سينما خاليه
    هي عقب بريم تا اون ها جلو بياند
    نمي دونم گرفتيد يا نه
    اما توضيح بيشترش بماند
    همين!

  8. سیمرغ Says:

    سلام
    حال شما؟ هنوز نخوندم آفلاین میذارم . باشه؟ اشکالی نداره؟
    ببخش بهر حال

    سلام
    شما هر طور راحتي همون طور باش
    همه طوره عزيزي
    همين!


  9. خوب نديدمت …
    هر بار اضطراب نگذاشت كه خوب چشم هاي زيبايت را ببينم
    دوستت ندارم هايت را هم دوست دارم

    ……………..

    سلام
    با چه آتيشي نوشتي كه وقتي خوندمش اتيش گرفتم !!!!
    چيه عزيز ؟؟
    مياي با هم زار بزنيم؟!!
    همين!


  10. D:

    عليك سلام!
    همين؟
    همين!

  11. shima Says:

    بابا یه پست جدید بزار خسته شدم از بس اینو دیدم…

    سلام
    چشم!
    همين!

  12. mazboh Says:

    سلام علیکم
    اگر توانستی در مورد این فیلم که مضمون و مفهوم این فیلم بیانگر چه چیزی است برایم توضیح بده.
    با تشکر gooli

    سلام
    علي جان براي شما مجردها اصلا ديدن اين فيلم توصيه نمي شه!
    خصوصا كه پسر خاله هم باشي و جديدا مذبوح بلاگفا هم شده باشي
    همين!


  13. سلام!وقتی بگی دوست نداشتن ها رو هم میشه دوست داشت ولی وقتی نخوای بگی خیلی سختتر میشه!ادم خودش رو میتونه راضی کنه ولی یکی دیگه رو نه!خودش رو شاید بتونه ولی خودش رو نمیتونه!
    امتحان کردم سخته!
    همین!
    فقط ادعا کردنش راحته
    عاقبتتون به خیر!
    یا خودش!

    سلام
    مثل هميشه ي نوشته هاي خودم ؛ كاملا گنگ بود و هيچي نفهميدم ازش!!!
    آخرش كي راضي مي شه ! كي مي تونه؟ :دي
    همين!

  14. رضوان Says:

    شما قبلا توی سینما کار می کردی؟!!
    :دی
    خوبه. شغل شریفیه!

    سلام
    چطور؟؟
    شغل که هر کاری که رزق حلال داشته باشه ، شریفه
    اما اصلا نفهمیدم منظورتون چی بود؟
    تازشم اگه ما حال کار داشتیم که وضع مملکت بهتر از این بود
    همین!


  15. سلام
    ولی گاهی نمی شود دل نبست! بگذار پایش بیفتد و تجربه کنی!!
    .
    .
    طرف اخم می کرد که حساب دستم بیاید!
    ولی مشکل اینجا بود که من اخم کردنش را هم دوست داشتم!!!
    .
    .راستی!
    نگاهش کردم!
    یا علی مددی!

    سلام
    بگذارم تا پایش بیافتد؟؟
    تا خرخره گیریم!!
    خوب کردی!
    کاش من هم …
    همین!

  16. کفشدار Says:

    یا لطیف
    سینما ما رو بوسیده گذاشته کنار! ایناهاش! جاش رو لپم هست هنوز!
    یا علی

    سلام
    به به چه لپی!
    حق داشته
    منم بودم می بوسیدمتون!!! اما کنار گذاشتن رو …. بعیده!
    علی یارت برادر
    همین!

  17. دها Says:

    سلام.
    بسی زیاد مشتاق شدم فیلم رو ببینم.
    همین.

    سلام
    خوش بگذره!
    تنها نرید!
    همین!

  18. natanaeel Says:

    دوستت ندارم هايت را هم دوست دارم!

    علیک سلام
    خوبه که گاهی به یاد ما می افتید!
    گشتی همین رو گرفتی؟
    همین!


  19. نیکول کید من زایید، دختر زایید. خوشحال شدی؟

    سلام
    خیلییییی
    همین!


  20. سلام …
    خدا ميدونه چند دفعه اومدم براتون پيام بذارم و نتونستم …
    فيلم را ميبينم ولي نه از سينما …
    صبر ميكنم تا cdish بياد !
    يه سوال به شدت ذهنم را مشغول كرده ! شما وبلاگ منو از كجا پيدا كردين ؟! من كه تا حالا براتون نظر نذاشته بودم !
    شما از جمله وبلاگ هايي بودين كه ترجيح ميدادم يواشكي بخونمش !! :دي
    لطفا تا از فوضولي نتركيدم جوابم را بديد !! (:

    يا علي …

    سلام
    به خدا شرمنده ام!!
    پس برای گرفتن سی دی عجله نکنید!
    مبادا سی دی قاچاقی بگیریدهااااا
    به خدا نمی دونم!!!
    من تعداد وب هایی که می خونم و سر می زنم حدودا اونقدر زیاده که از هیچکدوم چیز خاصی خاطرم نمی مونه
    البته شما رو که لینک هم کردم حتما حسابی داشته
    به هر حال ما که از آشناییتون خوشحالم
    شما ناراحتید؟!!
    همین!

  21. yasi Says:

    salam mamnon az hozoreton ama dar morede khososi bodane weblagam ke goftid bayad begam agar sari be matalebe doge mizadid dasteton miomad ke aslan khososi nist va mozoe aslish dar bareye hejab va akhlaghiate ke be elate tashakor az hamegie dostan nashod be on bepardazam

    سلام
    خب حتما درست مطالعه نکردم وبتون رو!!!
    شاید هم خاطرم نبوده و قاطی شده!
    اما کامنت مال همون پسته و تعمیمش ندید به همه وبلاگ
    به هر حال ما مخلصیم!!
    راستی این به علت تشکر از همگی دوستان یعنی چی؟؟
    چرا فارسی نمی نویسید؟
    همین!

  22. At Says:

    what`s your ambition??

    سلام
    او
    همین!


  23. سلام و عرض ادب

    دلم برای یه سینما رفتن درست و درمون با دوستانم تنگ شده. تقصیر خودم هست که هیچوقت، وقت ندارم.

    راستی! می دونین مشکل کجاست؟! شما رو نمی دونم ولی من، مشکلم اینه که حتی «دوستت دارم گفتن هایم» را بیزار است!

    برقرار باشید.

    سلام
    از وقت نداشتن متنفرم
    دلم می خواد برای بغل کردن همه ی دوستانم به اندازه ی یک عمر وقت داشته باشم!!!
    بیزار نیست!
    اگر مجنون دل شوریده ای داشت
    دل لیلی از او شوریده تر بی
    همین!

  24. گمگشته Says:

    سلام
    ببخشید که اینفدر دیر اومدم.
    پس فیلمش خیلی جالب بود ./
    همین
    مال من و حسن!!!

    سلام
    خواهش می کنم
    شما هر وقت دوست داری بیا
    آری داداش
    همین!

  25. سیمرغ Says:

    سلام
    برای درد دلم و قیصر شعر ایران آپ کردم
    میشه بیای؟

    سلام
    قبل خواندن این کامنت اومدم و دیدم
    مطلب بعدیتونم که بالاست!
    ما بی معرفت نیستیم
    دوستان ….
    هیچی
    همین!


  26. شنیده ام ان چنان مضمونی نداره
    ولی شاید به خاطر قویه که از عشق حامد بهداد شب ها پا برهنه می خوابه رفتیم و دیدیم

    سلام
    اشتباه شنیده اید
    تا تعریف این که وگفتی چه باشد!
    آخه
    چه شوهر نازی
    همین!


  27. salam aziz
    hanooz kamel nahkodanm , mikhonam miyam nazaramo midam
    behem sar bezan

    سلام
    لطف می کنید
    من همیشه سر می زنم
    همین!


  28. e!
    اینجا اون باری که من اومدم کامنت دونیش باز نبود!!
    اتفاقا یه نظر بلند بالا داشتم ولی دیگه بیخیل
    جوابو تو پست قبل دادم…
    تا بعدنا

    سلام
    ورد پرس چند وقته از این اذیت ها می کنه!
    ما شرمنده ایم
    از این بی نظمی
    مخلصیم
    همین!


  29. راسی سلام!

    علیک سلام
    سلام نکرده عزیزید
    همین!


  30. دوباره خوندم!!
    میگم این جمله ی یکی مونده به آخر چفد تضاد داشت با این جمله که شما دل ندارین…!!!
    کسی که «دوست ندارم ها» را هم «دوست» دارداما دل ندارد!! بعد تازه می گوید مال هیچ کس نیست!!
    دل ندارد…
    اما دوست دارد…
    تازه مال هیچ کس هم نیست…!!! شاید مال «تو» نباشد!
    اصلا آدم میاد اینجا سرگیجه بهش تلقین میشه!!!

    سلام
    دنیا پر شده از این تضاد ها
    بعضی بهش می گند پارادوکس!!!
    اوه چقدر کلاس داره
    نه بابا
    ما از این کلاس ها نداریم
    این ها نتیجه ی دعوای عقل و دله
    چه کنیم دیگه!!!
    همین!

  31. طلبه Says:

    سلام .
    سینما رفتن با اعصاب داغون و اینهمه استفاده کردن خیلی جالبه !
    کاش من هم خوب می دیدمش …
    هییییییییییییی .
    یاعلی.

    سلام
    هر چقدر هم آدم ببینه آخر این دل سیر نمیشه
    نمی دونم اگه یه روز دست قضا او رو به من بسپره چه کار باید بکنم تا ازش سیر بشم
    شاید توان سیری نداشتم که نقاب زده برام
    شاید ترسیده دل درد بگیرم
    آخ دلم
    همین!


  32. داداش از این خواب بیا بیرون. فکر کنم زیادی هاله ی نور گرفتته ات!!!!

    سلام
    چون شما فرمودی . حتما!
    همین!

  33. sara Says:

    آن دل که بیاد تو نباشد دل نیست
    قلبی که بعشقت نطپد جز گل نیست
    آن کس که ندارد بسر کوی تو راه
    از زندگی بی ثمرش حاصل نیست

    (( شاعر :امام خمینی))

    پیش پیش میلاد اولین امام عزیزمون علی الاعلی اسم الله و وجهه الله وید الله رو تبریک میگم به شما واهل سما وزمین. به امید اینکه شیعه ی خوبی باشیم
    دعا بفرمایید

    اي خوانده تو را خدا : «ولي» ادركني

    بر تو زنبي، «نصّ جلّي» ادركني

    دستم تهي و لطف تو بي پايان است

    يا حضرت مرتضي علي ! ادركني

    این نظر هم برای کل دوستان وبلاگری هستش

    سلام
    ممنون
    لحن استاد محمد صالح علا را داشت کامنتتون
    به هر حال عید مبارک
    همین!

  34. رضوان Says:

    منظور خاصی در کار نبود. کلا دارم غرق میشم در بی منظوری!!
    من اصلا مخالف سینما رفتن نیستم اما این مستلزم میل خانواده س که مامانو بابای بنده هیچ وقت مایل به این کار نیستن. باز هم نه به این معنا که مخالف سینما یا فیلم دیدن باشن، بلکه به ندرت وقتشون رو برای تماشای یک فیلم میذارن. که اون هم بالطبع محدود میشه به تلویزیون.
    این روزها خودم هم وقتی برای دو ساعت توی سینما بودن ندارم.
    عرض کردم خدمتتون، دارم غرق میشم در بی منظوری!…

    سلام
    غرق مي شويد؟!!
    هوا آبكي شده بود!
    توي پست بعدي جوابتون رو ميدم
    همين!


  35. سلام… خوبی ؟؟؟
    شاعر میگه زولیخا دیدن و یوسف شنیدن …… شنیدن کی بود مانند دیدن ….. توی این دهه اخیر(80) به بعد فیلم خوب خیلی ندیدم تعجب میکنم !!!!!!!!…

    راستی یادته گفتم آرزو دارم برم کربلا …هنوز قسمتم نشده . با آقا برا ایام شعبانیه وعده گذاشتم……… ملتمس دعا..یاعلی zahed

    سلام
    ان شاء الله خدا قسمتت می کنه
    نرفتی هم داد و بیداد نداره
    همه اش به حضور ادمه
    همین!


پاسخی بگذارید

