نمک ، بی‌پناه

2008/11/26

وارستگان همه بر دوست پناهنده شدند
وابسته‌ای چو من به جهان بی‌پناه شد …

همین! مال هیچکس نیست!

22 Responses to “نمک ، بی‌پناه”

  1. هانیه Says:

    سلام . ممنون از توجه وانتقادتون. نگاه منو شما به زندگی فرق میکنه حتماً . باید ببینیم تعبیر هرکدوم از ما از خصوصی بودن چیه…
    به نظر من کتاب خریدن و درددل با خدا و نوشتن از کسی که دوسش داشتم خصوصی نیست.اصلاً…!
    وبلاگ من جاییه واسه نوشتن حرفها و تنهایی هام….
    شاد باشید .

    سلام
    خواهش می‌کنم
    حتما .
    وبلاگ من هم …
    همین!

  2. شمس Says:

    سلام علیکم
    اومدیم یه تذکری بدیم خودمون متذکر شدیم
    البته شما خیلی به خودتون نگیرید.
    در پناه حق

    سلام
    متذکر شدن شما دلیل تذکر ندادن نمی‌شه
    تذکر بدید
    من منتظر تذکری از جانب شما می‌مانم
    پناه ؟!!
    همین!


  3. به آسمان كه رسيدند رو به ما گفتند

    زمين چقدر حقير است آي خاكي ها!!!

    نمی‌دونم چرا یاد آسمونی‌های لباس خاکی افتادم

  4. وحید Says:

    اول اینکه سلام
    دوم اینکه وارستگان وابسته ی دوست هستند
    سوم اینکه این جهان جایی است برای وارستگی
    چهارم اینکه
    ذره ذره در دو عالم هر چه هست
    پرده ای در آفتاب روی اوست

    سلام
    .
    .
    .
    موفق باشید
    همین!

  5. وحید Says:

    پنجم اینکه با اجازه لینک کردم!

    ممنون

  6. نحل Says:

    ما مانده ايم و يک دل و صد درد مشترک

    شهري پر از عروسک کوکي و آدمک

    ما مانده ايم واين همه گلهاي کاغذي

    يادش بخير دهکده آواز نيلبک

    از سنگ چوب و آهن و سيمان دلم گرفت

    اي دل کجاست دهکده سبز شاپرک

    حالا که عشق با دل ما خوب تا نکرد

    بگذار بشکند دل و اين دست بي نمک

    سلام
    چرا بی‌نمک؟
    این‌جا چیزی که هست نمکه
    زیبا بود
    ممنونم
    همین!

  7. پیمانه Says:

    از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست
    کار ما مشکل بود کز ما خدا برگشته است

    سلام
    کاش می‌دونستم جزء کدوم دسته‌ام؟
    اصلا جزء هیچ‌کدومشون به حساب میام یا نه؟
    موفق باشید
    همین!


  8. سلام…داداش وبلاگ نويسا دارن يه حركتهايي در حمايت از مردم غزه مي كنن.
    بنظرم رسيد ما هم هر كدوم يا يه نوشته يا عكسي در اين مورد توي وبلاگش بگذاره يا اينكه مجموعه ي برخي نوشته هاي ديگران رو توي وبلاگش لينك كنه.اين لينكها رو هم ميتوني از طريق- پايگاه وبلاگ نويسان ارزشي- قسمت(جنبش وبلاگی غزه) كپي كني آخر پستت.

    يادت باشه ما نبايد به انتظار بنشينيم!بايد به انتظار بايستيم!

    زمانه بر سر جنگ است يا علي مددي!

    سلام
    ان‌شاءالله قدر وسعمون ، چشم!
    کی می‌دونه قدر وسع یه آدم چقدره؟
    موفق باشی داداش گلم
    همین!

  9. مینا Says:

    لعنت به تمام وابستگی ها…

    بیش بار


  10. چه خوش باشد ناز او که بی نیاز است و عطای مهربانی را بر حبیبانش می گستراند…

    راستی
    اگر حالا که خالی از هر نیازی نگاه کنی …. چقدر مهربان می‌شوی ….
    خیلی زیبا فرمودید …. چند لحظه‌ای تمام فکرم را کامنتتون مشغول کرد
    همین!


  11. سلام …
    عشق پاکتون توی این نوشته و نوشته قبل بیشتر از همیشه موج میزنه …
    خودتونو گول نزنین !
    یا علی …

    سلام
    عشق پاک ؟
    این عشق مثال نجاستی بود که راهی به پاکی جز استحاله نداشت
    استحاله شد
    ماهیتش رنگ غیر گرفت
    همین!

  12. tarnamaa Says:

    سلام
    …(یه چیزی نوشتم، حذفش کردم)
    خانه ی دوست کجاست؟
    پاینده باشید و در پناه دوست.

    سلام
    خوب کردید
    طاقت شنیدنش رو نداشتم
    موفق باشید
    همین!


  13. سلام
    دعا کنید که پایدار نباشد مثل همان احساس اولم بیاید و برود. پایداری این حس دوم هم فقط مرا اذیت می کند. دلم می خواهد هیچ حسی نباشد. همین!

    برای پست قبلی تان خیلی حرف دارم. جایش یحتمل اینجا نیست. چند بار خواستم بنویسم، منصرف شدم.

    وارسته و وابسته، باید به او پناه بریم.
    برقرار باشید.

    سلام
    دل سپرده فکر احوال دلش را نمی‌کند
    به کوشش و کشش راضیست
    به هر حال از عمق وجودم امیدوارم رنگ اذیتی نباشد و همیشه خرم باشید
    ای کاش می‌شد حرف ها را رک و پوست کنده گفت .
    ان‌شاءالله وقتی مسنجر زیارتتون می‌کنم و نظرتون رو می‌پرسم

    فرو الیه
    همین!

  14. مرتضی Says:

    سلام
    مطئنی؟

    خودت میدونی من چه موقع سه نقطه میزارم.
    دعامون کن
    (البلاء للولاء)

    سلام
    در پناهنده شدن وارستگان … هنوز نه
    اما در بی‌پناه شدن خودم … خیلی وقت است یقین کرده‌ام

    اره می‌دونم
    غالب اوقات سه نقطه می‌ذاری
    همین!


  15. سلام علیکم.
    اوضاع احوال چطور است؟
    البته فکر کنم مشهود باشد کاملاً.

    برا خودتون مشخصه با کی مشکل دارید؟ خدا، خودتون، دنیا و مافیها، …؟ اصلا مشکلی هست؟
    خیره ایشالله.

    راستی پدرمون، سرپرستمون، همه ی امیدمون، دعامون میکنه هاااااا.
    نکنه کاری کنیم که از این کارش دست بکشه.
    بلا به دووووور!!!

    سلام
    اوضاع خوب نیست
    هیچ .
    من؟ مشکل ؟ من با کسی مشکل ندارم … اما گویا همه‌ی این‌ها که گفتید با من …. چرا دارند
    مشکل دارند
    ارث پدرشون رو ازم می‌خواند
    اون دست نمی‌کشه
    اما حکایت حکایت بارانه
    در لاله زار …. در شوره‌زار ….
    خسیم
    همین!


  16. هم او نغمه, هم او نای, هم او نی
    هم او ساغر, هم او ساقی, هم او می
    هو الاول, هو الآخر, هو الحّق
    هو الظاهر, هوالباطن, هوالحّی

    ممنونم

  17. مینا Says:

    سلام
    چون پاسخ کامنت هاتون رو نمیخونید اینجا جواب میدم:
    معلوم است که روی زمین پیدا نمیشود!آن مال آسمان است.
    آن آسمانی هم که من گفتم یک چیزی بالای آسمان است.شاید اصلا خود آسمان نباشد…امیدوارم متوجه شده باشید و اگر نه هم که هیچ…

    سلام
    کی گفته نمی‌خونم؟!
    توی کل اینتر نت آدم از من پیگیرتر سراغ دارید؟؟؟
    اونم دایل آپ؟؟؟!!!!!!
    اونقدرها هم کج و معوج نیستیم
    فهمیدیم
    من روضه‌ی دل خودم رو نوشتم …
    موفق باشید
    همین!


  18. خداییش اگه نمی گفتین بخون و بخند خودم وادار می شدم به خنده.

    با اجازه ما چن وقتی نیسیم.
    هم اومدم بگم التماس دعا
    هم اینکه فعلا خداحافظ.

    خدا بخواد میایم بازم.
    سلام برسونید.

    سلام
    آخه
    پس چرا؟؟؟
    ایشالا هر کجا هستید خدا یار و پناهتون باشه
    موفق باشید
    همین!

  19. مینا Says:

    ای بابا من معذرت میخوام!…مگه من چی گفتم؟!راستش اصلا شوکه شدم با جواب شما…کج و معوج؟ای خدا!!
    شرمنده
    یاحق

    سلام
    باور کنید من فقط خواستم کمی طنز گونه جواب شما رو داده باشم؟؟!!!
    چرا این روزا همه طنزهام رو جدی می‌گیرند؟؟؟
    به هر حال ببخشید اگه ناراحتتون کردم
    حلال کنید
    همین!

  20. رفیق Says:

    تا خدا راهی نیست…
    دو قدم پیش تر از تردید است

    پیش به معنای نرسیده ؟؟
    بعید می‌دونم
    اتفاقا می‌گویند قدم اول در توحید «شک» است
    وفقک الله
    همین!

  21. رفیق Says:

    قدم اول در توحید= شک!
    قدم دوم= ؟!
    «دو قدم»

    دل زدن به ظلمت و یافتن نور در ظلمت
    تلاش برای یقین
    همین!

  22. گلناز Says:

    سلام بانمک

    آی امان……………………

    علیک سلام
    …. !


پاسخی بگذارید

