سکوتی از جنس خون‌خواری

2009/01/27

سلام

فکر می‌کردم چقدر زیادند ایامی که می‌شود آن‌ها را یوم تبلی السرائر نامید .
بعد از پیروزی مقاومت وقت تسویه حساب‌های زیادی فرا رسید . آن‌ها که میان راه تردید کردند ، آن‌ها که کوتاهی کردند ، آن‌ها که پیش‌بینی‌ها و قضاوت‌های مغرضانه کردند و خلاصه خیلی‌ها بعد از این پیروزی محاکمه شدند . افکار عمومی هم بهترین قاضی این محکمه‌ها بودند .

از زمان شروع فجایع غزه مدام پایگاه‌های تبلیغ بهاییت را نگاه کردم . همان‌هایی که با عناوین عشق ، بشر دوستی و این قبیل مدام تبلیغ از مظلومیت خودشان می‌کنند و از ظلم و ستم دولت ایران به بهایی‌های ایران حرف می‌زنند و بعضا وکلایی هم به استخدام در آورده‌اند .
به مدیر یکی از این پایگاه‌های بهاییت ایمیل زدم : حالا که اینقدر شما به حقوق بشر احترام می‌گذارید و همیشه هم داعیه‌ی عدم ارتباط با صهیونیست و اسرائیل را دارید ، چرا به مساله‌ی غزه و جنایات اسرائیل نپرداخته‌اید ؟
خب طبیعتا ابتدا چند ایمیل‌ از پیش تنظیم شده برایم فرستاده شد . بعد که کمی سماجت به خرج دادم برایم ایمیلی به این شرح آمد :
باز هم سلام لطفا راهنمائي بفر مائيد جامعه جهاني بهائي چه كار بكند تا شما راضي بشويد البته كاري كه با تعاليم مطابق باشد وهمين كار را داخل ايران نسبت به ظلم وارده به خود انجام بدهد ؟موفق باشيد

برایشان نوشتم : من ایمیل‌های زیادی در مورد حق طلبی شما نسبت به وضعیت نابسامانتان در ایران دریافت کرده‌ام . طلب زیادت ندارم . به همین قائده برای مظلومین غزه هم علیه رژیم غاصب صهیونیستی فعالیت کنید .

و اما جواب ایشان :
سلام بر شما هم وطن گرامي باور بفر مائيد با تمام وجودم با شما هم نظر هستم اينكه همين امشب نيز اخبار را دنبال مي كردم شنيدم باز هم از اين تجاوز رژيم اسرائيل به غزه تعدادي كودك نيز شهيد شده اند دوست گرامي بارها وبارها جامعه جهاني بهائي نسبت به خشونت وجنگ اعتراض نموده است ولي مهم اين است كه در همان غزه نيز تعدادي خانواده بهائي زندگي ميكنند وجامعه بهائي نمي تواند بي تفاوت نسبت به اين موضوع باشد واز طرفي در اسرائيل نيز تعدادي بهائي زندگي ميكندد مهم اين است جامعه بهائي با جنگ وكشتار مخالف است در اين جنگ وراكت پرا كني و بمب باران تعدادي بي گناه نيز كشته ومجروح مي شوند از جمله يك زن اسرائيلي نيز در اسرائيل به سختي مجروح شده  مهم اين است كه در هر دوطرف نفوسي كشته ومجروح مي شوند  كه هيچ يك مايل به ادامه جنگ نيستند بلكه مايل به ادامه زندگي وخدمت به نوع بشر هستند اگر حقيقتا فكر ميكنيد كه من مي توانم براي دفاع از مظلومان غزه نقشي داشته باشم خواهش ميكنم متني را اماده بفر مائيد وبه من ايميل بفر مائيد من متن شما را در وب بهائي قرار ميدهم هر كار ديگري نيز به نظر شما ميرسد بفر مائيد با تمام وجودم در خدمتم موفق باشيد ومنتظرم در پايان مايل هستم كه اين مناجات را كه من شبها مي خوانم براي شما ارسال كنم تا شما نيز همراه با من وديگر بهائيان جهان هم صدا اين مناجات ودعا را تلاوت فر مائيد
هوالله
ای خدای مهربان ! به فریاد بیچارگان برس . ای پاک یزدان ! بر این اطفال یتیم رحم فرما . ای خداوند بی نیاز ! این سیل شدید را قطع کن . ای خالق جهانیان ! این آتش افروخته را خاموش کن . ای دادرس ! به فریاد یتیمان برس . ای داور حقیقی ! مادران جگر خون را تسلی ده . ای رحمان رحیم ! بر چشم گریان و دل سوزان پدران رحم نما ، این طوفان را ساکت کن و این جنگ جهانگیر را به صلح و آشتی مبدل فرما. تویی بینا و شنوا

و من به کمک یکی از دوستان متنی برای ایشون فرستادم . متنی که هرگز منتشر نشد . هیچ حمایتی هم توسط این فرقه‌ی -حالا دیگه حقشونه- کثیف  و وکلای کثافتشون از مردم مظلوم غزه انجام نگرفت …
اف بر حقوق بشری که شما از او دم می‌زنید و اف بر جایزه‌ی صلح نوبل

پسر مجاهد خودمان را عشق است که برای جهاد علیه ظلم و کفر ، فقط منتظر یک » بزرگ شدن » است .

نمک‌پاره

نمک‌پاره

همین! مال هیچکس نیست!

34 Responses to “سکوتی از جنس خون‌خواری”

  1. Sineh sorkh Says:

    Hoghough bashar!Ye ebarate ke kheili roush manovr midan!Be shakhseh zamani ke be vaghaye jahani khosousan khavar miane minegaram halam az in vazhe be ham mikhore garche moghadase!Abughoraib,bagram,guantanamo ke daresho takhte kardan,…Oun gorouho velesh kon be ghole ye bozorg beran be mábaade eshgheshoun beresan ta vaghti baradaresh natonest bache biare barathar dini hagh dare komakesh kone va… Ya ali

    سلام
    خیلی واژه‌های خوب و قابل احترام را بشر امروز به گند کشیده. حقوق بشر ، روشن‌فکری و خیلی لغات دیگه …
    وقتی فرمودید ازکلمه‌ی حقوق بشر متنفر شدید یاد حالی افتادم که نسبت به کلمه‌ی روشنفکر بعد از گوش کردن سخنرانی مصطفی ملکیان برای دعوت از خاتمی پیدا کردم .
    فعلا از دست هیچ قرص ضد تهوعی کاری بر نمیاد …
    ما مخلصیم
    موفق باشی
    همین!


  2. سلام
    جدی چرا انتظار داشتید سکوت نکنند؟؟
    مگر حرفی هم برای زدن داشتند؟؟

    سلام
    فقط می‌خواستم قلبم آروم بشه که بی‌خود باهاشون به جنگ بلند نشم …
    ضمنا سربازی نمک‌پاره عوض علی‌اصغر شدنش بود …
    همین!


  3. بهایی ها دینشون که خنده داره ؛ شیرین عبادی هم که خودش بهایی وقتی هم دوتا بهایی بخورن به همه دیگه میشن بمب و موشک رو مردم بدبخت!

    سلام
    البته منظورت حتما از دین ، فرقه بود . آخه بهاییت که دین نیست داداش گلم .
    اللهم اشغل الظالمین بالظالمین
    همین!


  4. داداش گلم همون فرقه منظورم بود!

    سلام داداش بزرگ من
    منظورت رو عشق است


  5. سلام علیکم
    1- عذر تقصیر بابت دیر کامنت نهادن (گرچه بعید است به این موضوع اهمیتی داده شود)
    2- نمک پاره تون خیلی زود فعالیتشو شروع کرده خیلی هم شیرین هستند خدا حفظشون کنه
    3- نوشته های ما هم مثل خودمان غیر قابل فهمن انتظار بیشتری نداشته باشید

    علیکم السلام
    1- ما فقط دلمون براتون تنگ می‌شه والا طلبی برای تحمل اراجیفمون از کسی نداریم
    2- ما نه اکنون عاشق و فرزانه‌ایم×××از پر قنداق ما دیوانه‌ایم
    3- شما فهیمِ نا مفهومید
    موفق باشید
    همین!


  6. سلام
    چی چرا حذف ؟» متوجه نشدم

    سلام
    یه مطلب ازتون توی ریدر بود ولی توی وبلاگتون نه
    گفتم حتما اول نوشتید و بعد پاک کردین
    عنوانش یه شعر طولانی بود … بگو چه چاره کنم
    بعله .. شمایل یه آدم مچ گیر
    همین!

  7. tarnamaa Says:

    این ها حالا قدرت ندارن خودشونو قناری و بلبل نشون میدن. خدا نکنه جایی قدرت هم پیدا کنن. اون وقت از صهیونیستها هم بدتر می شن. بهایی نطفه ی حرومیه که از جهالت + صهیونیست متولد شده. قطعا خواص ژنتیکی اجدادش رو حفظ می کنه.
    اینها که این قدر از انسان دوستی صحبت می کنند چرا توی اسرائیل اینقدر نفوذ دارن. می دونید که قبر بهاء کجاس؟زیارتگاهی شده واسه خودش تو خاک اسرائیل.

    سلام برادر عزیزم
    خیالتون راحت که این‌ها هیچ‌وقت هیچ غلطی نمی‌تونند بکنن .
    مگر ما حزب‌اللهی‌ها مرده باشیم که این‌ها مجال بروز ژنتیک اجدادشون رو پیدا کنند
    ما که توالت خونمون رو به اسرائیله …. هدیه به روح بهاء …
    همین!

  8. آسمون Says:

    سلام .
    خوبه این مکاتبات رو کسایی بخونن که……..که میگن بهایی ها انسان دوستند و مسلمانان نژاد دوست !
    شیعه ها برا سنی ها دارن گلو خودشون پاره میکنند و بهایی ها فقط به فکر نفوس اسرائیلی ها هستند .
    درست نتونستم حرفم رو بزنم ….دلم خینه ….خین

    سلام
    شیعیان برای دفاع از مظلوم به دین و آیین و رنگ پوست او نگاه نمی‌کنند
    چشم آن‌‌ها که به دنبال اختلاف بین شیعه و سنی هستند کوووور!
    دنیا ببیند که که حتی در این جنگ نا برابر مافعان حقوق بشر مدافع ماشین‌های آدم کش بودند …
    ممنونم
    همین!

  9. باغبون Says:

    سلام
    از سران اون فرقه و خانم نوبل! انتظاري جز اين نيست.
    موفق باشيد.

    سلام
    به قول مرحوم قیصر بعضی از آدم‌ها روی پیشانیشان نوشته شده «حق هرگونه استفاده ممنوع»
    روحت شاد قیصر عزیز
    بعله . این چنین بی‌استفاده و بی‌مصرفند
    همین!


  10. چه متنی براشون فرستادین؟
    ماشالا نمک پاره چقدر بانمکه!
    حتما اسفند براش دود کنین .

    سلام
    اصلا مهم نبود که اون‌ها مطلب ما را بزنند یا نزنند .
    هر مطلبی ، با هر رویکرد و ادبیاتی … در حمایت از مظلومین .
    این‌طور نباشد که تا موضوعی قابل بحث پیش می‌آید خیلی از این افراد و البته شاه سلطان حسین‌ها به سوراخ موش بخزند …
    ممنونم .
    چشم
    موفق باشید
    همین!

  11. وحید Says:

    اول اينکه سلام
    دوم اينکه خب بهاييت را که همه می دانند چه دينی است.ِيعنی دين نيست (به قول مطلب بالا!)
    سوم اينکه ولی به هر حال به قول جواب قبلی می خواستيد دلتون آرام بشه وگرنه جواب معلوم بوده.در وبلاگ بهايی که نمی یاد مطلب شما را قرار بده!
    چهارم اينکه من فکر می کنم در آخر قضيه اين موضوع از نوع دوستی و حس هم دين بودن گذشت و کمی سياسی شد. يعنی يک قضايايی به اين احساسی که در مردم به وجود امد ضربه زد.
    پنجم اينکه البته اين را می دانم که از نظر سياسی اصلا با نظر هات موافق نيستم. ولی موضوعاتی مثل غزه نبايد جنبه سياسی پیدا می کرد. در ضمن ازنوشتنت هم خوشم می ياد. ِيعنی غير از تيکه هايي که می اندازی با نظرات غير سياسی موافق کامل هستم.

    سلام به روی ماهتون
    اگر ادعای خودشون نبود که شما مطلب بدید ما منتشر می‌کنیم من هم‌چه کاری نمی‌کردم و البته تمام سعی بر این بود که مطلبی نوشته شود که با عقائد هر چند بی ارزش ایشان در تضاد نباشه .
    این که اتفاقا وظیفه شناسی کسی به مقتضای حکمت الهی با مصلحتش ارتباط پیدا کند ، دلیل بر مصلحت اندیشی و سیاسی برخورد کردن نمی‌شود . در این رابطه اذهان کمی منحرف شدند که مقصر ما بودیم که درست تبیین مواضع نکردیم .
    ما بین تفکر سیاسی و دیگر تفکراتمون فاصله نمی‌اندازیم …
    به هر حال ما هم دوستت داریم آقا وحید
    برات آرزوی موفقیت و کامیابی می‌کنم
    همین!

  12. شاهد Says:

    سلام.
    به نظرم ماجراي غزه عرصه ي مردشناسي و حتي انسان شناسي بود. از اين جماعت بي خاصيت اسرائيلي كه بگذريم، من اطراف خودم حيوانات انسان نماي زيادي رو ديدم كه ادعاي بشردوستي ميكردند اما براي غزه قدم از قدم برنداشتند.
    اما به قولي اين نيز بگذرد…

    سلام
    یوم تبلی السرائر است دیگر
    باید یک روزی معلوم می‌شد … که شد
    خدایا شکرت
    همین!

  13. SMELG14LA Says:

    اعوذ بالله من النفس الاماره و الشيطان الرجيم…
    بسم الله النور…
    دست به دست هم نهيم به نفاق نظام اسلامي براندازيم…!!!
    http://smelg14la.parsiblog.com/818202.htm
    …حقيقت نگار…بروز شد…مهم…مطالعه و نظر داده شود…
    يا حق با حق تا حق…

    سلام
    مطالعه کردیم
    موافقیم و حمایت می‌کنیم
    دوستان سر بزنند
    همین!

  14. گمگشته Says:

    سلام
    چند ماهی که با هم نبودیم انگار خیلی بهت ساخته ولی خبر بدی واست دارم اینه که دارم میام دوباره./
    همین
    مال من و حسن!!!

    سلام
    روزی نبوده که یادت نکنم و دلم برات تنگ نشده باشه…
    خودت هم خوب می‌دونی آدم چاپلوسی نیستم و خوب می‌دونم چی می‌گم .
    ما مخلصیم . منتظر بودم که برگردی
    همین!

  15. At Says:

    من هم در دوره 22روزه جنگ خیلی با مصری ها حرف زدم ! معتقد بودند که ما با دولتمردان مان مخالفیم اما کاری نمی تونیم بکنیم !! و این منو حرص میداد !

    چند شب با بعضی هاشون حرف زدم که خب کمی قانع شدند اما چه فایده..؟!

    یا حی !

    سلام
    تبارک الله فیک …
    زنده باشید


  16. سلامن علیکم برادر
    بله. بچه حزب اللهی های خودمونو عشق است.
    از این نازنینایی که بهشون فعلا میگیم فسقلی بگیر تا اون بزرگی که موهاش سپید شده.
    همه بچه حزب اللهی.

    این انسان نماها هم حسابشونو کف دستشون میذارن.
    دیگه واقعا حال آدمو به هم میزنن با این بیخود بازیهاشون.
    تف به روی سیاهشون.
    یه مشت بی غیرت

    ببخشین از این کلمات ناخوشایند استفاده کردما.
    لعنت خدا به اینهایی که مایه ی ننگ هستن.

    سلام
    گاهی احساس می‌کنم باید فحش داد تا این دل و درد‌هاش آروم بگیره
    راحت باش …
    اما خداییش تف برای این‌ها زیاد نیست؟!!!
    همین!

  17. دها Says:

    واای که چه پست لذت بخشی بود مخصوصا دیدن نمک پاره!

    خدا توفیق ایمیل زدنتان رو زیاد کنه.

    سلام
    مخلصیم …
    ایمیل زدن به این‌ها کفاره داره … توفیق کیلو چنده 😀
    موفق باشی
    همین!

  18. زینب Says:

    سلام.
    ماشاالله، چه آقا پسرتون ماهه! خدا این گل پسر رو برای شما و مادرش حفظ کنه.
    (یکی از خواننده ها و دوستدار نوشته هاتون! که همیشه در سکوت میاد، می خونه و نشونه ای نمیذاره.اما راستش با دیدن عکس نمک پاره سکوتم شکست!)
    یا علی

    سلام
    لطف دارید . خدا به شما هم سلامتی بده
    موفق و پیروز باشید
    همین!

  19. مجنون Says:

    سلام
    خیلی وقت بود که بروز نفرموده بودید!خوشحال شدم با دیدن پست جدید.
    نمی دونم چرا وقتی می خوندم جامعه ی جهانی یاد جام جهانی می افتادم:دی! اینا گورشون کجاست که کفنشون باشه! چه پر رو ! جامعه ی جهانی!!!
    اگه این متنی که شما زحمتش رو کشیدین می ذاشتن تو وبشون بیشتر تعجب می کردم! غزه هم تموم شد و شیرین خانم منادی صلح هیچ غلطی نکرد! چقدر آدم می تونه پلید باشه؟!
    خدا آقازداه رو از مجاهدین راه حق قرار بده
    آمین
    یا علی

    سلام
    اتفاقا با این فرمایش شما یاد یه موضوع مهم افتادم
    نمی‌دونم چرا اینقدر بهایی‌ها می‌خواند خودشون رو بزرگ و پر جمعیت نشون بدند اسم چهارتا بهایی رو گذاشتند ( جامعه‌ی جهانی بهایی)
    همیشه هم ادعا می‌کنند همه جای دنیا بهایی هست …
    به هر حال زیاد پیش اومده که در مجامع علمی در مورد بدیهیات هم به بحث نشسته شده ….
    اوج پلیدی ایشان برای ما مشخصه اما در حکم همین بحث در حوزه‌ی بدیهیاته که بهش پرداختیم
    موفق باشید
    همین!

  20. نحل Says:

    دنیا و زندگی یعنی همین!
    یکی گشنه و یکی سیر!
    یکی مظلوم و یکی ظالم!
    کاش از دستمان کاری بر می آمد!
    فقط باید:
    توکل کرد!

    سلام
    زندگی یعنی آنی که در عصر ظهور مردم تجربه می‌کنند …
    این زندگی ، همین است که فرمودید … زندگی نیست! … زنده بودن است
    موفق باشید
    همین!

  21. وحید Says:

    او ل اینکه سلام
    دوم اینکه من فکر کنم هیچ کس لازم نیست این پسره بی شعور (خالد) را ادب کنه. خدا خودش با مغز به زمین می کوبدش ندونه چطوری شرش کنده شده. لا مذهب هیچ دین و اعتقادی نداره. حتی از ادب و فرهنگ هم بویی نبرده خودش را وصل می‌کنه به پیشینیان

    سلام
    شما هم اون کامنت من رو خوندی؟؟؟!
    چندین بار خواسته بودم جوابشو بدم هی کوتاه اومدم
    اما این‌بار دیگه از دهنم در رفت
    یکی می‌گفت میتینگ‌های پرشین بلاگ میاد و آ.بوترابی خوب می‌شناسدش …
    متاسفم برای امثال بوترابی که به اسم آزادی بیان و فضای باز سیاسی و این مزخرفات حتی حاضر نمی‌شند هم‌چه کامنت‌هایی را از وبلاگشون پاک کنند
    این اوج حماقته که یه آدم می‌تونه داشته باشه …
    این که راضی بشه توی فضای شخصیش حریم اعتقادش شکسته بشه و دم نزنه
    میتینگ بعدی پرشین بلاگ حتما میام که اگه این پسره خالد اون‌جا بود پدرش رو دربیارم
    حتما
    موفق باشی

  22. ضعیفه Says:

    حالا هی پز این سرتقو به ما بد بخت بیچاره ها بدید ها

    سلام
    قابل نداره
    اگه لطف کنید ببریدش ما هم چند کلام درس می‌خونیم !!

  23. قاصدک Says:

    سلام
    فعلا توی حس دفاع کردن از اوردوغانم.جسارتی که به خرج داد کاش مسری بود. یه کشور لاییک مثل ترکیه اونجوری از انسانیت دفاع کنه و بعضی دیگه همچنان سرشون زیر برف بپوکه…

    سلام
    برای من هم جالبه به یه کشور عربی حمله شده . بعد حمایت‌کننده‌ها یا فارسند یا ترک ….
    بعدش هم عرب‌ها دم از غیرت می‌زنند
    زنده باد اردوغان ….
    همین!

  24. قاصدک Says:

    سلام
    یه زنده باد اساسی به افتخار اوردوغان که جسارتش دماغ خیلی ها رو به خاک مالید.

    زنده باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد


  25. با سلام
    ببخشید دیر آمدم عذر بنده را بپذیرید. هر چند یادی از ما نکردین
    این بهایت همونطور که فرمودین بی کس و کار ترین فرقه است که همه سمپات ها و طرفدارها شون فقط برای منافع مالی حمایت میکنند
    و دیگه اینکه خوب کردین که ایمیل زدین و اما الان ماهیتی که ندارند همون یه ذره دید که به اینها بود از بین رفته
    جزاکم الله خیرا … راستی اینم از انتفاضه طیب اردغان
    یک بار دیگر بتی شکست.. واقعا باید به این سران بی غیرت چی گفت؟
    دلم نمی‌خواست عکس محمد حسین رو زیر این ایمیلهای وهابی ها بگذارید. اما نه با این لباس و پرچم و تفنک محمد حسین هم یک چریک شده و هم علی اصغر
    خدا براتون سلامت نگهش بداره و سایه شما بهترین بابا روی سرش مستدام
    راستی نمیخواهین برای محمد حسین وبلاگ بزنی منتظر عکسها و روزشمار رشدش هستم
    محفوظ و مستدام باشید

    سلام
    ما این‌جا داریم شاگردی شما رو می‌کنیم .
    کامنت ندادن من دلیل نخوندن نیست . باور کنید من وبلاگ همه‌ی بچه هایی که توی وبم میاند رو می‌خونم .
    .
    زنده باد اردغان
    به منزله‌ی همراهی با بهاییت که این‌جا نیست
    این‌جا خط مقدمه
    موفق باشید و پیروز
    همین!

  26. وحید Says:

    اول اینکه سلام
    دوم اینکه البته فکر کنم آقای بوترابی خواب بود. چون صبح پاک کرده بود. فقط حرف های من و تو و چند تا دیگه را گذاشته بود هر کی می دید فکر می کرد به بوترابی این حرف ها را زدیم!!!
    سوم اینکه حیف من تهران نیستم وگرنه من هم باهات می اومدم تا دست تنها نباشی.گرچه تنهایی از پس اون بر می آیی!

    سلام
    دفعه‌ی اول نیست
    سرتاسر وبلاگ آقای بوترابی و دوستانشون پره از کامنت‌های خالد و امثال خالد …
    کلا به این آفت دچار شده‌ایم .. به بهانه‌ی جذب و بهانه‌های آزادی و امثالهم به خیلی از پرده‌دری‌ها دامن می‌زنیم ….
    مگه دستم بهش نرسه …
    دوستت دارم داداش
    موفق باشید
    همین!


  27. سلام…پارسال دوست امسالم دوست!كم خبريم ازت دادا!
    بنظرم توي همين وانفساي وجدان كه خيلي ها كه اسم شيعه هم رو خودشون گذاشتن حرفهايي بمراتب كمتر از اين شخص بهايي زدن اين خودش غنيمته!وماهم اصلا نبايد از همچين گروههايي انتظار داشته باشيم.
    اما يه زحمت برات دارم:من درمورد بهائيت فقط در حد كتب تاريخ مدرسه چيز ميدونم ميتوني يه مطلب شسته رفته در موردشون پيدا كني بدي به من؟!مطالبي هم كه خودم بخوام پيداكنم مي ترسم فريب دهنده باشه
    منتظرم ها!
    يا علي

    سلام
    آقا محمود عزیزم به خدا روم سیاهه …
    هر وقت که قدم به چشم ما می‌زاری من خجالت زده می‌شم که چرا بی‌معرفتی من کمرنگ‌تر شده …
    به خدا امتحان و … امشب هم عازم دیار شماییم
    در مورد اون هم چشم . در اسرع وقت چیز جامعی به دست آوردم تقدیم می‌کنم
    سایت رهپویان اطلاعات خوبی در این باره داره اما در مورد جامعیتش باید نگاهی کنم
    همیشه داداش ما خواهی موند
    بعدتر نوشت : من فکر می‌کردم تا حالا که شما مشهدید ؟؟!!!
    داداشم نه! می‌رویم مشهد به امید خدا
    نائب الزیاره هستیم اگه قابل باشیم
    همین!

  28. کمال Says:

    برای اون لینک ها باید عکس آواتار لینک ها رو تو مشخصات لینک وارد کنی. کار وقت گیریه، منم از روی بیکاری کردم

    سلام
    ممنونم
    اوووووه!!!
    یه بار دیدید ما هم بیکار شدیم و …
    به هر حال ممنونم از لطفت
    همین!

  29. امیر Says:

    متشکرم از پیغامی که گذاشته بودید.
    استدعا دارم کمی در تاریخ معاصر و وضعیت معیشت و اقتصاد کشور عزیزمان مطالعه فرماید.
    در ضمن به عرض میرساند از ما که دینمان میلیاردی و مذهبمان میلیونی پیرو جان بر کف دارد بعید است که اصلا به اینگونه فرقه های من در اوردی چند هزار نفری بپردازیم.
    اما اگر اینطور است به همراه خفاش شب باید وکیلش را هم می‌کشتند.شیرین عبادی مطمئنا نه بهاییست و نه غیر شیعه ولی یک زن ایرانی مسلمان برنده جایزه صلح نوبل است . باقیش را ول کن . توی این هاگیر واگیر که مسلمان را تروریست نشان میدهند .هرچه اینگونه جوایز که امپریالیست مجری انست به ما برسد ما بشتر میتوانیم روی ان مانور کنیم.حالا فکرش را بکن چرا شیرین عبادی را خرج خودمان نتوانستیم بکنیم.بنظرم باز هم مطالعه کن ببین عبادی در مورد هولوکاست چه فعالیت هایی داشته تا ببینی چرا ما با شیرین عبادی همان کار را میکنیم که با دایی در جام جهانی کردیم.
    نکته دیگر ما فقط بنده خداییم و خدایی کردن مخصوص اوست . البته میدانم به زودی جوابی را برایم ارسال خواهی کرد ولی
    قول بده در مورد مواردی که به تو گفتم تحقیق کنی حداقل بخاطر وقتی که برای نوشتن این پیغام کردم تامل کن. فراموش نکن بعد از ترور مولانا علی (ع) مردم میپرسیدند مگر علی نماز هم میخواند که در سجده به قتل رسیده.

    سلام
    تعلیمات دین ما به ما آموخته وکیل در صورتی که بداند موکلش بر حق نیست ، حق حمایت از او را ندارد . به نظر شما خانم عبادی از جنایات این فرقه‌ی کثیف خبر ندارند؟
    ما دشمن شیعه بودن و مسلمان بودن و جایزه نوبل گرفتن شیرین عبادی نیستیم! که اگر این‌طور بود دشمن خیلی‌های دیگر هم باید می‌بودیم .شیعیان زیادی در دنیا به اسباب مختلف دارای هم‌چه افتخاراتی هستند و می‌شود به حسابی‌ها و امثال او افتخارها کرد . اما کسب عنوان به چه قیمتی؟
    خوب قابل درک است که دادن نوبلبه شیرین عبادی از سر مقام والای علمی و فهم عمیق ایشون نبوده
    امروز هر کسی که در مقابل شیعه‌ی دارای حکومت قیل و قال راه بیاندازه برای نوبل دهندگان صهیونیست عزیزه ! رشدی‌ها هم همین‌طور عزیز و مهم شدند . غیر از اینه؟!
    اما تنها چیزی که می‌تواند برای ما افتخار به ارمغان بیاورد هویت ماست . نوبل و بیش‌تر از نوبل هم کنار هویت ارزشمند است
    والا اگر برای دریافت عنوان و بالیدن به آن بخواهیم هویت اسلامیمان را زیر پا بگذاریم که ارزش ندارد .
    شیرین عبادی هیچ نکته‌ی مثبت و ارزشمندی برای انقلاب اسلامی به دنبال نداشت که بشود در مقابل آن بر بدی‌ها و بی‌هویتی‌هایش حجاب گذاشت …
    به هر حال قول می‌دهم به این گپ و گفت قانع نشوم و حتما مطالعه‌ی بیشتری در این مورد داشته باشم
    اطاله‌ی کلام من رو ببخشید
    ازبذل توجه شما پیش‌پیش متشکرم
    همین!


  30. سلام…كجاي من به مشهدي ميخوره اخه!؟!!!!!!!!!!!!!
    عيبي نداره …محتاج دعاي شديد و فوري و وموشكي!
    بگو آقا دلش شكسته از اينكه امسال راهش ندادي!
    همين!

    سلام
    از این که توی آنتی فمینیست می نوشتید این طور فکر کردم
    به هر حال بهونه ای شد که در طول سفر هیچ فراموشتون نکنم
    موفق باشید
    همین!

  31. mahdieh Says:

    سلام
    نمک پاره چطورن ؟
    راستی تا ما سر نزنیم شما دنبال لنگه کفشاتون نمیاین ؟؟!!

    سلام
    مش نمک پاره هم خوبند از دعای خیر شما
    کامنت ندادن دلیل نیومدن نیست!
    موفق باشید
    همین!


  32. شیرینی میخواید؟
    انشالله آدرس یه شیرینی فروشی خوب توی شهرتونو پیدا کردم خبرتون میدم!:d (;
    صبر که دارید انشالله؟!

    سلام
    الحق که چاقو دسته ی خودش را هم می بره
    گفتیم ما اصفهانیا برای خودمون دیگه ….
    :دی
    مبارک باشه به هر حال
    خوشحالمون کردید
    همین!


  33. salam
    khoshhalam ke gah gaah hastid 🙂

    سلام
    خوشحالیم که در خدمت شماییم

  34. رهگذر Says:

    سلام دست مریزاد
    ممنون

    التماس دعا

    سلام به روی ماهتون
    مخلصیم
    محتاجیم


پاسخی بگذارید

