با دوربین

2009/05/25

سلام

امشب آخرین برنامه‌ی «با دوربین» از گروه سیاسی شبکه‌ی اول سیما پخش شد .

شب اول :
میرحسین موسوی صحبت‌های خودش را با صدایی لرزان و چهره‌ای برافروخته که یا از سر اضطراب بود و یا از سر ذوق زدگی شروع کرد
اراک را استان و خاتمی را دکتر کرد
استقبال‌های مردمی را هم به پای پول نفت گذاشت و بدون توجه به گذشت بیست سال ، در حال و هوای دهه‌ی شصت از سیگار و چای و چغندرقند گفت …
تکلیف میرحسین مشخص است
مبرهن است کسی که به جای ارائه‌ی برنامه از تخریب می‌گوید و در مسیر تخریب حتی از استقبال‌های مردمی هم کوتاه نمیاید هدفش نه «انتقاد» که «انتقام» است
چرا که واضح است اگر کسی دلسوز نظام باشد از پیوند مردم و مسئولین صرف نظر از اینکه مسئول خاتمیست یا احمدی نژاد ، ناراحت نمی‌شود …

شب دوم :
محسن رضایی مثل همیشه با لحنی آرام و چهره‌ای موقر
به نظر من خوب صحبت کرد . حتی تاسف خوردم که چرا افرادی مثل رضایی باید به هر دلیلی در کنار دولت‌ها بودنشان منوط به سلیقه‌های حزبی و جناحی شده باشد
رضایی ظرف نیم ساعت یک دنیا برنامه معرفی کرد ، شاید برنامه‌هایش از سند چشم اندازه بیست ساله هم بعیدتر و مفصل‌تر به نظر می‌رسید . و شاید قواره‌ی حرف‌ها با رضایی تناسب داشت ، اما شلختگی مباحث ارائه شده به هیچ وجه مناسب او نبود .

شب سوم :
مهدی کروبی مثل همیشه با انرژی و اعتماد بنفس
می‌خواستم یک وقت مطلبی بنویسم در باب بی‌وفایی خاتمی
کروبی سال‌های سال از همه چیزش برای خاتمی خرج کرد . اما خاتمی در سکوت موسوی چه چیزی دید که در فریادهای کروبی ندید … ؟ خدا می‌داند
آیا میرحسین قدر رفاقت کسی را که قدر رفاقت کروبی را ندانست ، خواهد دانست ؟!؟ 😀  خدا می‌داند
با این همه جفایی که جبهه‌ی اصلاحات در حق کروبی کرده ، بعید است برای کروبی توفیقی حاصل شود
اما من به عنوان کسی که دوست ندارد حق هیچ خدمتگزاری ضایع شود آرزو می‌کنم کروبی با رایی آبرومند از صحنه‌ی سیاست بدرقه شود …

شب چهارم :
محمود احمدی نژاد مثل همیشه با دعای دوست داشتی فرج شروع کرد .
در تمام طول صحبت از چهار سالی که بر او و ملت گذشت ، سخن گفت
دوستی تکیه‌ی احمدی نژاد به بررسی گذشته‌ی مدیریتیش را نشانه‌ی این شمرده بود که دکتر برای چهار سال آینده برنامه‌ی جدیدی ندارد و هر چه هست به همین منوال ادامه خواهد داشت
به نظر من اینکه کسی از روند چهار سال گذشته‌ی اجراییش در مملکت راضی باشد ، نکته‌ی کمی نیست
این خیلی به‌تر از اینست که رئیس جمهوری بعد از چهار سال در پیشگاه مردم گریه کنان  بگوید این چهار سال ببخشید کاری نکردم ، رای بدهید تا چهار سال دیگر …
احمدی نژاد بسیار با صلابت و اقتدار صحبت کرد و هیچ کدام از شعارهایش را پس نگرفت
و این حسن بسیار بزرگی است …

پ.ن:
1- چقدر سخته ریاست جمهوری در مملکتی که در اون هرکس سلطان و پادشاه میزیه که پشتش نشسته !
2- آرمان شهر من جائیست که در آن سر در هر کتابخانه به جای «لطفا سکوت را رعایت کنید» نوشته «لطفا سکوت را بشکنید»
3- بیشتر ترافیک‌های شهری ، حاصل فقط چند متر بیجا جلو رفتن یک نفره
برای چند متر بیجا جلو افتادن توی زندگی ، دروغ نگو
4- کلیه‌ی پی‌نوشت‌ها از اینجا

همین ! مال هیچکس نیست !

47 Responses to “با دوربین”


  1. سلام بزرگوار و احسنت بر شما

    علیک سلام
    ممنون

  2. javad33 Says:

    موافقم

    موفق باشی

  3. واقع بین Says:

    بله این دکتر جان کلا از خودش راضیه. این هیچ ارزشی نداره. مهم اینه که مردم راضی‌ باشن که نیستن. به قول کروبی با این درامد رویایی نفت چه کار کرده؟

    سلام
    اتفاقا راضی و مرضی بودن باید در کنار هم باشه
    یعنی هر دوش مهمه
    به هر حال گزارش دیشبش رو با دقت می‌دیدی تا ببینی چند برابر دول قبلی کار شده توی این دولت
    یه کم به جای بالاترین و شبکه‌های وابسته ، اطرافت رو هم نگاه کن
    همین!

  4. صدارت Says:

    سلام علیکم
    جالب بود ولی از نظر کمیت منصفانه نبود
    از برنامه تلویزیونی کروبی فقط به نیم خط بسنده کردی
    موفق باشی

    سلام علیکم
    باید در مورد آقای کروبی یک پست مستقل بزنم
    ترسم این بود که طولانی شدن متن ، باعث بشه نوشته خوانده نشه
    سلامت باشید
    همین!

  5. فرشته Says:

    سلام
    سخنان کاندیداها را خیلی خوب و شیوا تصویر کردید. امیدوارم هرکسی رییس جمهور می شود قدر مردم و اعتمادشان را بداند .
    موفق باشید .

    سلام
    شیوایی در قرائت شماست
    انشاءالله
    موید باشید
    همین!

  6. فاطمه Says:

    سلام
    خیلی خوب بود.
    موفق باشید.

    سلام
    ممنون

  7. ابوذر Says:

    سلام
    مهم نيست رئيس جمهور راضي باشه مهم رضايت خدا و مردمه
    برای چند متر بیجا جلو افتادن توی زندگی ، دروغ نگو

    سلام علیکم
    هر سه مهم هستند
    خدا را کسی چه می‌داند ؟
    مردم هم فقط شما نیستی
    ما هم جزء مردمیم
    چشم
    اتفاقا احساس می‌کنم خیلی خالصانه این جمله‌ی خودم رو بهم گفتید
    چون واقعا من رو به فکر فرو برد
    برادرم
    فقط برای آرامش دلت می‌گویم
    نویسنده‌ی متون فوق به هیچ وجه دنبال بیجا جلو افتادن نبوده و نیست
    دعا کن تا آخر هم نباشد
    موفق باشی
    همین!

  8. do4 Says:

    بسم الله ای شیرین لقا…

    بخورمت برادر

  9. do4 Says:

    اول بسم الله بگو بعد شروع کن!

    تو دلم گفتم 😀
    عوضش بعد از خوردن الحمدلله رو بلند می‌گم

  10. do4 Says:

    بسم الله ای شمس الضحی … !!

    فدات شم
    می‌خوای فایل صوتیش رو برات بذارم ؟

  11. HoDa Says:

    باید دهن گذشتگان رو طلا گرفت که گفتن : هیچ بقالی نمی گه ماست من ترشه!!!
    توقع داری دکتر جون (!) بیاد بگه ببخشید که نصف مردم رو به خاک سیاه نشوندم؟ ببخشید که جمعیت زیر خط فقر داره روزبروز بیشتر و بیشتر می شه؟ ببخشید که همه دنیا از ایران و ایرانی متنفرن؟ ببخشید که قیمت مسکن و مایحتاج اولیه زندگی سر به فلک گذاشته؟ ببخشید که خودمو و کشورم رو مضحکه خاص و عام کردم و این مضحکه شدن رو با افتخار فریاد می زنم!!! ببخشید که براتون خالی های مردم پسند بستم تا رای بیارم و به هیچ کدوم عمل نکردم… و هزاران هزار ببخشید دیگه که خدا رو هزار مرتبه شکر، قیامتی برای پاسخگویی بهشون وجود داره…

    سلام
    در مورد گذشتگان کاملا باهات موافقم
    ببین خواهرم ، این‌ها همه تلقی تو هستش .
    من اصلا مثل تو فکر نمی‌کنم
    نه نصف مردم به خاک سیاه افتادند ، ونه اگر افتاده باشند هم عاملش دکتره
    نه مردم دنیا از ایران متنفرند ، و نه اگر هم باشند در آرمان‌های ما تاثیر گذاره
    و و و
    ببین خواهرم ، روند دکتر به نظر من روند خوبی بوده
    اما رضایت دکتر از نتیجه‌ی اعمالش نیست
    اصلا نتیجه ربطی به من و شما نداره
    نتیجه با خداست
    آدم فقط می‌تونه از کارهایی که کرده راضی یا ناراضی باشه
    این که کسی به جای گریه کردن ، با اقتدار بگه من چهار سال خودم رو برای مردم پیر کردم و افتخار می‌کنم
    این بزرگترین ارزشیه که یک انسان می‌تونه در زندگی بهش دست پیدا کنه
    به هر حال من حرف‌های شما رو از سر دلسوزی و نگرانی می‌پذیرم
    موفق و پیروز باشی
    همین!

  12. پلخمون Says:

    فقط جهت شکستن سکوت عرض می کنم؛ من هم یخ زدم از طرز حرف زدن میرحسین! کاش همان چهره محبوب قدیمی می ماند

    یخ عالی منبسط 😀

  13. do4 Says:

    دارم گوش میدم و لذت می برم …
    سکر آوره
    نوشتم شما یادت بیاد شاید لذتی بردی…

    آخی
    جای من خالی
    ما ملذوذ حضور شما هستیم
    به نوای ساز چه حاجت ؟ 😀

  14. سوره Says:

    سلام رضایی فقط مونده بود بیاد کوچه ماروآسفالت کنه دیگه کاری نبود که بشه کرد ونگفته باشه
    البته دکتر از موضع عزت با مردم صحبت کرد/ مردم فقیرن بیچارند این حقشون نیست و این حرفها رانگفت بلند نظرانه و از موضع عزت نفس وکرامت نفس به مردم نگاه میکرد
    قبول دارم کروبی خیلی بین تندروهای اصلاحات سعی در میانه روی داشت
    نمیدونم این مرد زمان جنگ وجهه ای برای خودش داشت یکی از روحانیون بواقع انقلابی بود اما وضع جوری شده که آبرو براش نمونده
    برخلاف خیلی ها من از ریزش نیرو های انقلابی چه چپ و چه راست خوشحال نمیشم

    سلام علیکم
    خب رضایی کلا این‌طوریه
    نمی‌دونم چقدر از نزدیک می‌شناسیش
    کلا خیلی نظر داره 😀
    اتفاقا این نکته در نظر من هم اومد که جای حامیان اصلی دکتر ( مستضعفین) بین صحبت‌های ایشون خالی بود !
    اگر کروبی زیرک باشد ، باید آبرویش را از اصلاحات ، طلب کند
    ضربه‌ای که کروبی از اصلاحات و خصوصا خاتمی خورد ، حتی از شریعتمداری نخورد
    موفق باشی
    همین!

  15. HoDa Says:

    متاسفانه من آدم مباحثه نیستم… اما به چشمام بیشتر از هر چیزی اطمینان دارم…
    شما نمی خواد برای من دلسوزی کنید… دلتون به حال اون روستایی بسوزه که با 50 هزارتومن، شعورش رو خریدن….

    سلام
    منظور من مطلقا این نبود که من برای شما دلسوزی می‌کنم 😀
    البته بعد که خودم هم کامنتم رو خوندم متوجه شدم میشه هم‌چه برداشتی ازش کرد
    منظورم این بود که بیان این فرمایشات شما از سر دلسوزیه و به خاطر همین من می‌پذیرم
    صحت این مصادیق جای حرف داره خواهرم
    و البته این قبیل مسائل توی کشور ما توسط خیلی‌ها صورت گرفته
    فرقش این بوده که طرف دیگر آقایون کسی نبوده که بخواد از هر چیزی پیرهن عثمون درست کنه
    به هر حال بابت سوء برداشت جواب کامنت قبلی پوزش
    موفق باشید

  16. بهنام Says:

    راضی بودن خود دکتر مهم نیست راضی بودن مردم مهمه
    الان فضای کلی جامعه رو با نفت هر بشکه 150 دلار ببینید چه وضعیتی شده!!
    در 8 سال دوره خاتمی نفت به بالای 50 دلار نرسید و چند ماهی هم به پایین 8 دلار رسید و صد البته زندگی آن روز ما بهتر از امروز ما بود ، جناب آقای کروبی از دولت امروز خواستند که در مورد 300 میلیارد دلار توضیحی بدهند که به کجا رفته و آقای احمدی نژاد به جای توضیح درباره 300 میلیارد پول نفت گمشده به ماهواره امید پرداختند به اعداد و ارقامی که هیچ سندی ندارند پرداختند
    به نظر من تنها آرایی که احمدی نژاد در داخل صندوق ها خواهد دید از مناطقی از ایران خواهد بود که اینترنت و فکر آزاد وجود نداشته باشد

    سلام
    به نظر من که مهمه
    ما هم جزء مردمیم و از دکتر راضی هستیم
    این اعداد نجومی هم هیچ سندی نداره
    سیصد میلیارد چندتا صفر داره برادر ؟
    خوبه ره‌بر انقلاب هم فرمودند که خیلی از این‌ها انشاءالله از سر بی اطلاعیست و اشتباهه
    مطمئنید اینترنت و فکر آزاد با هم دیگه ترادف دارند ؟
    من که کاملا در این مورد با شما مخالفم
    این رو برادرانه به شما می‌گم
    کمی فکر کنید
    اینترنت ، بالاترین ، خبرگزاری‌های حامی و دشمن دولت ، بی بی سی ، گویانیوز و …
    این‌ها یعنی فکر آزاد ؟
    به خدا نه
    فکر اون آدم روستایی که فقط اونچه را می‌بینه در موردش حرف می‌زنه از ذهن من و شمایی که بیشتر عمرمون رو توی فضای سایبری هستیم به خدا آزادتره
    موفق باشی به هر حال
    همین!


  17. دوست مهر بانم
    دنياي سياست دنياي تزوير و ريا و حتي تا حد زياد بي منطق است هيچ سياستمداري از خود انتقاد نمي كند و از انتقاد كردن به رقيبش چشم پوشي
    از ديد من كروبي بسيار با بر نامه تر سخن مي گويد اما افسوس كه در هياهو » خاتمينيسم » گم شده است در مورد موسوي فقط شعار شنيدم و هيچ بر نامه اي نديدم و در مورد محسن رضائي كلي گوئي بي هيچ كار برد مشخص در مورد احمدي نژاد هم كماكان لجاجت حرف اول را مي زند
    نقد خوبي بود و مي توان با چشم پوشي از هيجانات بر روي سخنان احمدي نژاد و كم لطفي نسبت به كروبي آن را عادلانه ناميد سپاس گزارم

    سلام
    دنیای سیاست برخی واقعا این‌گونه است که شما فرمودید
    اما انصافا برای همه هم اینگونه نیست
    در میان نظرات هم من گفتم : به کروبی در جریان به تعبیر شما خاتمینیسم ظلم شد
    حتی ظلمی که من در نپرداختن به ایشون در این نوشته ؛ به ایشون روا داشتم که عاملش همین است که در هیاهوی اصلاح طلبان از کروبی گفتن سوژه‌ی خوبی نیست
    و حتی مخاطب را خسته می‌کند . در میان نظرات هم گفتم ، حتما در مورد آقای کروبی یک مطلب مستقل خواهم نوشت
    در مورد هیجان من نسبت به دکتر و لجاجت ایشون ؛ باید اعتراف کنم که درست می‌فرمایید
    هم من ایشون رو خیلی دوست دارم
    هم ایشون نسبت به هدف و اعتقادشون بسیار پای فشار ، یا به تعبیر حضرتعالی لجاجت می‌کند
    از اعتنا و توجهتون سپاسگزارم
    موفق و سربلند باشید
    همین!

  18. Calabros Says:

    بالاترین و شبکه های وابسته؟ یعنی صدا و سیما مستقله؟ شوخی اول آوریل رو تو ماه می میکنی؟
    به هر حال، می دونم و می دونی که عمار یاسر هم می اومد جلوی دوربین و حرف می زد و از قضا علیه احمدی نژاد حرف میزد ، می اومدی می نوشتی این بابا قبل فیلمبرداری تریاک کشیده بود

    من کی گفتم برو صدا و سیما رو نگاه کن ؟!؟
    بالاترین وابسته است
    صدا و سیما هم وابسته است
    حرف میذاری تو دهنمون‌هااااا
    ای بابا واقعا لحن حرف زدن من اینقدر بی ادبانه است ؟؟
    شاید لحن قرائت شما ….
    به هر حال پیروز باشید
    همین!

  19. Calabros Says:

    «فکر اون آدم روستایی که فقط اونچه را می‌بینه در موردش حرف می‌زنه از ذهن من و شمایی که بیشتر عمرمون رو توی فضای سایبری هستیم به خدا آزادتره»

    برای این ادعا دلیل محکمه پسندی بیار چون قوانین طبیعت رو زیر سوال می بره.. و همچنین تمام تلاش های بشر برای گسترش ارتباطات. (چون بطور غیر مستقیم داری می گی ارتباطات باشه یا نباشه فرقی نداره.. حتی ضرر هم داره) مثل اینکه بگی یه کسی که ماهی یه نصف بربری سق می زنه هیکلش رو فرم تر ازونه که تغذیه اش رو به راس.
    من با این که اینترنت مترادف فکر آزاده مخالفم، چون تو همین فضای مجازی آدمای بیشماری رو دیدم که القاعده ای ها پیششون دموکراتن.. اما این که یه نفر رو که دسترسی به هیچ منبعی نداره ، با کسی که داره یکی بدونی یکم خنده داره. (گلاب به روت یکم که نه.. زیاد)

    یک بار شخصی یک چمدان پر از کتاب خدمت حضرت امام آوردند و به امام گفتند : آقا بیایید که یه عالمه کتاب عالی براتون اوردم
    حضرت امام به ایشون فرمودند : من اگر این همه کتاب رو بخونم ، دیگه کی می‌رسم به این‌ها فکر کنم ؟
    موضوع بی اطلاعی و بی ارتباطی نیست
    برادر خوبم ، موضوع بمباران حرف و نظر است
    حرف‌هایی که برای یکی از صدتای آن هم وقت نمی‌گذاریم تا ببینیم از کجا در آمده‌اند ، چه کسی نقل کرده ؟ چه هدفی داشته ؟ اصلا این خبر یعنی چه و ….
    هیچکس بی منبع نیست
    همین چشم و گوش غیر مسلح به تلویزیون و اینترنت و رادیو هم برای تحلیل خیلی مسائل منبعی کافیست
    به هر حال من ضرورتی نمی‌بینم که حرف‌های من رو شما قبول کنی یا حتی بپسندی
    منتسب کردن این حرف‌ها به افرادی مثل آوینی ، مطهری و حتی غربیانی مثل هایدیگر هم برای من مقبولیت نمیاره
    اما این اعتقاد منه
    من بعد از سال‌ها کاربری اینترنت می‌تونم فریاد بزنم که هیچ از آشنایی با فضای سایبری خوشحال نیستم
    البته از آشنایی با شما خوشحالم 😀
    موفق باشید
    همین!

  20. Calabros Says:

    صدا و سیما رو که نگاه نکنیم. بالاترین هم نریم. رادیو فردا هم گوش نکنیم. بریم تو غار چطوره؟
    سر تا پای این پستت مربوط به برنامه ای بود که توسط صدا و سیما پخش شده و می شه. یعنی خودت استنادت به صدا و سیماست یا بعبارت دیگه شعارهای ویدئویی کاندیدهایی که از طریق صدا و سیما پخش میشه.بعد می گی کی گفتی برم صدا و سیما نگاه کنم؟
    هیچ رسانه ای نمی تونه مستقل باشه، چون کار رسانه ای پول می خواد، و پول هم وابستگی میاره. مهم اینه که فهم و شعور آدم مستقل باشه. تو از قبل تصمیم گرفت فرض کنی هر چی تو اینترنت منتشر مخصوصا اگه دم سایتش به آمریکا یا اروپا وصل باشه دروغ محض و تبلیغات سیاسی و این حرف هاست. آدم با این پیش زمینه ممکنه حتی واضح ترین حقایق رو هم نتونه قبول کنه. درست مثل کسی که قبل از اینکه از خونه بیادب یرون فرض کنه آسمونی که میگن آبیه یه پرده برزنت آبی رنگه که سرتاسر دنیا رو کشیدن هیشکی ازش نمی تونه رد شه، این فکر باعث میشه هیچ وقت به بالاسرش نگاه کنه ببینه اصلا شبیه برزنت هست یا نیست. چون تکلیف آسمان رو از قبل واسه خودش تعیین کرده.
    در مورد کسانی هم که دسترسی ندارند به منابع اطلاعاتی باید بگم هر چی منبع طرف کمتر باشه برد نگاهش کمتر میشه. من آدم هایی رو دیدم که میگن به ما ربطی نداره سیاست خارجی و موشک و انرژی هسته ای و فلان و بهمان.. ما مسکن لازم دارم و در دوران این اقا قیمتش چند برابر شد، پس باش مخالفیم. خوب منم با احمدی نژاد مخالفم اما میگم اینم شد دلیل مرد حسابی؟ همه آینده مملکت که تو خونه دار شدن تو خلاصه نشده. وقتی طرف به منابع دسترسی نداشته باشه تمام اولویت های کشور که هیچ، کل جهان هستی رو برابر می کنه با اولویت های خودش. شیر ارزون بشه طرفداره، گرون بشه مخالف.

    شما چرا مدام حرف توی دهن می‌ذارید ؟
    من خودم یکی از پاتوق‌هام بالاترینه
    انگار فکر می‌کنید من از توی غار با شما صحبت می‌کنم !!
    من گفتم معیار فکر آزاد تفکره و نه بمباران خبری شدن
    نگفتم من و تو جاهلیم
    پیش داوری در مورد هیچ رسانه‌ای هم مقبول نیست
    نه پیش داوری شما از صدا و سیما
    و نه پیش داوری منتسب به من نسبت به بالاترین و …
    فضای حرف‌های شما و من خیلی تفاوت داره
    من از اصالت ابزار می‌گم و نیازهایی به این ابزارها نبوده و برای این ابزارها تراشیده شده
    شما این‌ها رو می‌گی
    تصور شما از یه آدم دور از بمباران اخبار صادق و کاذب خیلی تصور بچگانه‌ایه
    یعنی هر کس یک فاصله‌ی معقول با اخبار برای خودش برقرار کنه لازما فکر قیمت شیر و مسکن خودشه فقط ؟!؟؟
    به هر حال عرض کردم که کمی فکر کن
    نیازی نیست من رو قانع کنید
    فرض را بگذارید بر این که من حرفم را پس گرفته ام اما کمی به اصالت ابزارهای اطرافمون نگاه کن
    هیچ اشکالی نداره اگر کنار اخبار رادیو زمانه و بالاترین چهار تا مقاله از استاد فردید و … هم مطالعه کنی
    نمی‌گم نمی‌کنی !
    دال بر اهانت نشه
    اما فضای جواب من به شما خبری و سیاسی نبود
    من برات آرزوی سعادت می‌کنم
    جاری باشی برادر
    همین!


  21. تحلیل عالی بود

    ممنون از لطفتون

  22. rainygirl_f2001 Says:

    سلام دادش خوبم
    با نگرشت كاملا موافقم
    آدمي جايزالخطاست. جناب آقاي دكتر احمدي نژاد شايد اشتباهاتي داشتن ولي در كل راه و روششون درست بوده و با وجود موانع بسيار(داخلي و خارجي) خيلي خوب اين 4 سالو سپري كردن و مهمتر از همه اين كه قشر وسيعي از مردم و رهبر عزيزمون از ايشون راضي هستن.
    موفق باشي

    سلام
    مشکلاتی توی جامعه هست که کسی منکر اون‌ها نیست
    اما آیا عامل همه‌ی مشکلات ، رئیس جمهور هستند ؟
    ممنون از لطف و توجهتون خواهرم
    موفق باشید
    همین!


  23. ای ول داره بیاناتت.
    میگم شما می دونید «ای ول» چطور و در چه زمانی اختراع شد؟
    می رویم که مناظره را داشته باشیم!

    سلام
    اون وقت لطف شما چی داره ؟!
    حتما ایولاه داره
    همه چیز در مناظره‌ها روشن خواهد شد
    اگر نامزدها همگی خودشون جلو بیاند
    موفق باشید

  24. سمیه Says:

    سلام .شما فقط برداشت خودتونو نوشتید.میشه بگید چرا دکتر بعد از سخرانی آقای موسوی و آقای رضایی نوار سخنرانی رو پس گرفتند و یه سری تغییرات توش دادند در صورتی که کارشون غیر قانونی بوده

    سلام
    چیزی که من ازش متنفرم ، دادن خبرهای بی سند و کوچه بازاریه
    نه در مورد صحت خبر شما می‌تونم نظری بدم
    و نه در مورد غیر قانونی بودنش
    آقای کروبی هم گویا صحبت‌هاشون رو کم و زیاد کرده بودند
    حالا به بهانه‌ی زمان یا …
    به هر حال موفق باشید


  25. براي دكتر كاري جز دعاكردن بلد نيستم!
    ديشب يه خورده عصباني شدم!گفتم خدا اصلا به ماچه كه اعصابمون رو براي حكومت تو خورد كنيم؟هركسي رو دوست داري بيار بالا !من يه راي تكليفمه،يه شبهه زدايي هم در حد خودم تكليفمه انجام ميدم…ديگه هيچي به من مربوط نيست!

    سلام
    البته که ما مامور به وظیفه‌ایم و نه نتیجه
    اما «إن الله لايغير مابقوم حتى يغيروا مابأنفسهم»
    موفق باشی داداشی

  26. انعکاس Says:

    حالا که نوشته شما رو در مورد رضایی خوندم فهمیدم مسیر انتخاب رئیس جمهور رو دارم درست می رم ، راستش رضایی واقعا حرفهای جالبی می زنه ، خیلی تحقیق کرده ، مدتهاست ، ولی نمی دونم
    چرا مردم نمی خواهند از روی شناخت کاندیدای مورد نظر خودشون رو انتخاب کنند ، کاش رضایی به اندازه میرحسین تبلیغات داشت
    ( البته منظورم تبلیغات در جهت شناخت رضایی است )همه چشم بسته به احمدی نژاد رای نمی دادند این رو هم بگم که من نمی گم احمدی نژاد خوبه یا بد میگم ، خیلی ها هستند که چون احمدی نژاد رو بیشتر
    می شناسند دیگه به بقیه کاری ندارند ، این واقعا اشتباه است
    راستی آقا هم در سخنرانی هاشون تاکید کردند من از دولتی حمایت می کنم که مظلوم تر باشد و هر چه این مظلومیت بیشتر حمایت من هم بیشتر
    ولی متاسفانه من می بینم خیلی از ستادهای انتخاباتی احمدی نژاد
    این جمله را کمی تغییر داده اند و محتوای اون رو به اینکه آقا
    به احمدی نژاد رای می ده تغییر داده اند

    کمی عاقلانه تر برخورد کنیم، ما فقط رای نمی دیم ، ما سرنوشت کشور رو تعیین می کنیم

    سلام
    کامنت دل نشینی بود
    «متاسفم که ما اول انتخاب می‌کنیم و بعد برای انتخابمون دلیل می‌تراشیم»
    در بین جبهه‌ی اصلاحات هم همین اتفاق افتاده
    اول همه میرحسین را انتخاب کردند
    و حالا که با دو نطق تلویزیون برتری کروبی به میرحسین کاملا ثابت شده دیگه کسی روی بازگشت به دامن کروبی را نداره
    کلیت موضوع مطرح شده توسط شما رو قبول دارم
    در مصادیقش کمی اختلاف نظر داریم
    در مورد حمایت ره‌بری هم
    حماقت محض
    و عین عناد و کینه ورزی با ره‌بر انقلاب است
    این‌که کسی از ایشون برای رای گرفتن سوء استفاده کنه
    از ایشون
    یا از حضرت امام
    چه احمدی نژاد باشه
    چه میرحسین
    و چه حتی رضایی
    موفق باشید

  27. bitars Says:

    اولا از اینکه دارین واسه ی سرنوشتتون تصمیم میگیرین خوشحالم اما توی تمام نوشته هات چیزی جز حزب بازی خام و جانبداری بی مورد ندیدم. پوزش من رو بپذیرید دوست من اگه صریح سخن میگویم،همان اول خیالتان راحت باشد که من از کسی جانبداری نمی کنم اگر این حرف ها رادارم میزنم، مخصوصا از اقای میر حسین. اما دوست خوب من شما با چه معیاری آمده اید اینگونه از اصول گرا ها و مخصوصا احمدی نژاد و محسن رضائی تمجید نموده اید و کارهای ایشان را تماما خوب دانسته اید. این که ایشان بگویند من از کارهای خود راضی هستم بله بنده هم می توانم چنین ادعائی بکنم و ممکن است که صادقانه باشد یا همراه با ریا و دوز و کلک، ایشان همان کسی بود که میخواستند دست آقازاده ها را کوتاه بکنند. اما اینکار را که نکردند خودشان هم در آن شرکت نمودند یک نمونه عرض میکنم.
    به موجب اطلاعیه ای که سازمان حج ارائه داد از زمان ثبت نام تا تشرف به حج حداقل 17 سال بایستی توی نوبت میبودند اما چگونه است که نام مهدی احمدی نژاد و فاطمه احمدی نژاد و همچنین رضا و طیبه رحیم مشایی در کاروان اختصاصی وزارت خارجه (340) مشاهده میشه یعنی اینجوریه عدل وعدالت ایشون؟؟!!!
    کدوم رئیس جمهور توی تاریخ عالم بوده که این همه وزیر و وزرا عوض بکنه یا استیضاح بشه یا این حوادث از قبیل کردان و پالیزدار و غیره و ذالک رو خلق بکنه…
    تورم که خود به خود نمی زاد قبل اقتصاد جهانی به گند کشیده بشه ما تورم 27 % به نقل خودشون و بلکم بیشتر توی واقعیت داشتیم، این همه چالش های بین المللی داشتیم، ذخیره های ارزی که معلوم نیست چی شده و کجا خرج شده.
    آره برادر شما از اینگونه آدمی دفاع میکنید . در دیدگاهتان در وبلاگم گفتین کاش مردم درک کنند . چی رو درک کنند؟؟ بیشتر از این؟
    در جواب شما که به نگارش من داده بودید در وبلاگم پاسخ کاملی داده ام . امیدوارم که شما هم به این مهم برسید.
    پیروز باشید

    سلام دوست خوبم
    اول ممنونم که وقت گذاشتید و خوندید و کامنتی این‌چنینی برام گذاشتید
    کامنت شما به قواره‌ی یک پست طولانیه و جوابش هم خیلی طولانی می‌شه ، اما من به اختصار جواب برخی فرمایشات شما رو می‌دهم
    صراحت لهجه‌ی شما اصلا نکته‌ی منفیی نداره که من یا کسی بخواد ازش ناراحت بشه
    اتفاقا خوشحالم که با حفظ صراحت (به جز در چند مورد کوچولو) رعایت ادب رو کرده‌اید
    قصد من جانبداری کورکورانه از هیچکس به خاطر انتساب به حزب و دسته‌ای نبوده
    اگر تعاریف متمایل به اصولگرایان بوده شاید دلیلش ناخودآگاه برآمده از سلائق منه که با ایشان سازگارتره که البته من هیچ وقت نگفته و نمی‌گویم که کار اصولگرایان یا هر کس دیگر تماما درسته … ( شمایل یه آدم متعجب )
    اتصاف افراد به ریا و مکر برای مایی که از باطن سینه‌های دیگران بی‌خبریم کار درستی نیست
    من بر ظاهر ( آنچه که حیطه‌ی عقلانیت من ایجابش می‌کنه ) یک قیاس دو دوتا چهار تا بنا کردم ؛ تصور شخصی که بعد از چهار سال می‌گرید و از عدم تحقق وعیدهایش شکوه می‌کند و البته شخصی که با اطمینان قلبی ( که به اعتقاد من این‌روزها ذره‌اش غنیمت است و حاصل چیزی جز تقوا نیست ) از زحماتش می‌گوید ؛ و مقایسه‌ای ساده کاری بود که از عهده‌ی ذهن کوچک من برمیامد
    کاروان ویژه‌ی وزارت امور خارجه یک کاروان کاملا قانونی است که سال‌ها فعالیت داشته و خانواده‌های بسیاری از مسئولین را تا به حال به حج برده . اگر ایرادی وارد است ، به قانون وارد است و نه به کسی که از قانون استفاده کرده . چه بروز این قصه در این دولت چندان هم عجیب به نظر نمی‌رسد .
    یادم میاید قصه‌ای از شهید بزرگوار مطهری که این بزرگوار مثال می‌زدند ، قطاری را که همه‌ی ما شهرستانی‌ها سنگش می‌زده‌ایم و همان قطار را اگر احیانا در ایستگاه می‌دیدیم چه بسا بوسه‌ای از شیشه‌های واگنش برمی‌داشته‌ایم !!
    در مسیر کار همیشه مشکل و اصطکاک هست و البته عدم اصطکاک آن‌هم در این هیاهوی آراء حجت است بر سکون و رکود
    در مورد تورم هم من کارشناس نیستم اما اینقدر می‌دانم در مملکت ما آمار بیکاری و تورم مثل دو کفه‌ی ترازو هستند ( این تحلیل شخص آقای خاتمی است )
    یکی که پایین بیاید ، دیگری بالا می‌رود و …
    بی اعتنا به تبلیغات خالی از انصاف اگر توجه کنید که با بیشترین رشد جمعیت کشور ما در سال‌های 63 تا 66 این سال‌ها بازار ورود به کار در مملکت ما بسیار پر مشتری است
    دولت نهم در این مورد بی نظیر عمل کرده است و طبیعی است مردم باید بین تورم و اشتغال یکی را انتخاب می‌کردند که خب مشی دولت بر انتخاب اشتغال بود
    اما این روند با فرا رسیدن بحران اقتصادی غیرقابل کنترل شد که مجلس هم در این راستا دولت را تنها گذاشت
    این‌ها ضعف‌هایی بود که شما مطرح کردید و من قصد توجیه نداشتم فقط خواستم بگویم کمی علت یابی هم بد نیست
    اما انصاف بود کنار این همه ایراد مشکلات از دستاوردهای بی‌نظیر این دولت هم می‌گفتید
    فناوری هسته‌ای که به بیان ره‌بر انقلاب از ملی شدن صنعت نفت هم اهمیتش بیش‌تر است …
    یعنی کسی که کانون اعتلای فناوری هسته‌ای در ایران بوده از مرحوم مصدق کم‌تر است ؟
    فناوری فضایی و هزاران اختراع و رشد علمی
    شاید بگویید افتخار این‌ها مال نخبگان و دانشمندان است
    چرا این افتخارات در دول قبلی شامل حال ایشان نشد ؟!؟
    روده درازی من را ببخشید
    این همه نگاشتم ، بیشتر از اینکه هدفم دفاع از موضع باشد ، قصد احترام به شمایی را داشتم که منت گذاشتید ، خواندید و نظر دادید
    برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم
    پیروز باشید
    همین!

  28. وحید Says:

    اول اینکه سلام
    دوم اینکه خب برادر من انتظار داشتی بیاد بگه همه کارهام اشتباه بوده؟ معلومه می گه همش درست بوده. اینکه همه دوستان من و فامیل هام در مقامات عالیه مشغول به کار هستند. اینکه این همه پول نفت به کجا رسید؟. این یکی را نمی دونم قبول داری یانه: یک دفعه شب انتخابات به همه معلم ها و پرستاران و کارمندان اضافه حقوق و پاداش می دهند!!! خدایا! یعنی رای مردم را می شه اینطوری خرید؟ هر کس دیگه هم بود می گفت بهترین کارها را انجام دادم!
    سوم اینکه فعلا که ما سبز هستیم. شما هم که حامی احمدی نژاد هستی. تا چند روز دیگه با هم جرقه می زنیم!! خوش باشی.

    سلام به روی ماه برادر کم پیدای خودم
    حتی اگر از در انکار حرف‌هایی که زدی هم وارد نشم
    انصافا ! در دولت‌های قبلی آمار فک و فامیل بازی کم‌تر بوده ؟!؟
    انصافا ! کم توی این مملکت طی مدت این چهار سال کار انجام شده ؟
    انصافا ! وقتی من و تو و بچه‌تر از ما هم می‌فهمه دادن پول دم انتخابات اثری روی رای مردم نداره و فقط آتو هست برای رقبا ؛ مطمئنی دکتر اینقدر احمق تشریف داره که از سر خرید رای این کار رو انجام بده ؟!؟!؟
    یا این شتاب زدگی از سر اینه که حتی اگه یک درصد هم احتمال می‌ده داره از مردم خداحافظی می‌کنه ( خدای ناکرده ) حقوق مردم ادا بشه که مثل شانزده سال قبل از اون حقوق مردم پایمال نشه ؟!؟
    بعد هم رضایت دکتر از تلاشیه که صادقانه واسه‌ی مردم کرده ، نه از نتیجه که مسلمون هیچ وقت به وضع موجود قانع نیست
    سبز بودن تو برام بی نهایت مورد احترامه
    و من هر رنگی که باشی دوستت دارم
    چون من نه قرمزم ، نه آبی ، نه سفید ، نه صورتی و نه زرد
    من رنگ پرچم ایرانم 😀
    عزیزی برادر
    همین!

    • وحید Says:

      اول اینکه سلام
      دوم اینکه خب کم پیدا بودن به دلیل درگیر فارغ تحصیلی بود.
      سوم اینکه ولی انصافا به همون انصافا که خودت می گی فامیل بازی و دوست و رفیق بازی این بار بیشتر بود یا قبل؟
      چهارم اینکه این دلیل برای پول دادن را من که نشنیده بودم. ولی دلیل قانع کننده ای نیست. ولی امیدوارم دلایل تو برای رضایت رییس جمهور درست باشه. من مثل تو مثل هر ایرانی دیگه دوستدار پیشرفت کشور هستم هر کی بیاد که بتونه باعث پیشرفت بشه هر جناحی باشه خوبه ولی نمی دونم چرا توی این مدت نشانه ای از پیشرفت که ندیدم هیچ عقب گرد هم داشتیم.
      تو هم برای ما عزیزی.

      سلام
      از این به بعد من همیشه اخر پست‌هام یه حمایت از احمدی نژاد می‌کنم که لااقل تو رو برای بحث سیاسی این‌جا ببینم و این‌طوری دلم برات تنگ نشه
      انشاءالله که موفق و سلامت باشی ، هر جا که هستی خدا پناهت باشه
      اما … در مورد دلیل ؛ خیلی از ادله‌ی حق می‌تونه مفید اقناع نباشه
      یعنی همیشه اقناع از حرف حق حاصل نمیشه و این چیز تازه‌ای نیست
      به امید روزی که ایرانی آباد و آزاد و مقتدر داشته باشیم
      موفق باشی

  29. tarnamaa Says:

    اوا! چرا من یادم رفته برای این پستت کامنت بذارم؟
    مهم نیست. مهم اینه که من وبلاگتو می خونم. چه کامنت بذارم چه نذارم. مثل این دفعه!

    سلام
    برادر شما تاج سری
    همه طوره مخلصیم

  30. مسافر Says:

    واقعا متاسفم براي امثال شما كه آخرت خودت رو فداي دنياي ديگران كردي.
    البته بسيجي ها به اين دنيا هم خوب ميرسند ولي نكته مهم اونجاست كه آخر خط همه بايد در دادگاه قيامت محاكمه بشيم.
    و اونجا شما بايد جواب بدي كه چرا حكومت معاويه و يزيد رو عين حكومت اسلامي ديدي و مخالفينش رو خارجي و محدورالدم ؟
    و چرا معاويه را به جاي علي نشاندي ؟

    اين كامنت ارتباطي با اين پست نداشت. فقط همين كه شما اسير يك پروژه صهيونيستي شدي كه از سال 1332 برنامه ريزي شده براي نابودي شيعه و شما هم پياده نظام همين پروژه هستي.
    شيعه به ظاهر الان قدرتمنده ولي شما ها از درون اون رو سست كرديد. چرا ؟
    چون معاويه و يزيد رو به جاي علي جا زديد و باهاش بيعت كرديد.
    اسم ها و القاب مهم نيستند ، بلكه عملكرد مهمه. كسي كه مانند معاويه حكوت كنه حتما معاويه است ، نه علي.

    سلام
    تا به حال یک جا این همه حرف بی منطق نشنیده بودم
    خب یک کلام دلیلت رو هم بگو واسه این همه حرف که بارمون کردی
    آقای حضرت علی !
    لطفا حالا هم که خودتون می دونید کامنتتون بی ربطه , لطف کن و کامنت بی ربط نذار
    البته یه جاهای حرفت رو قبول دارم
    مثلا اینکه عملکرد مهمه
    ممنون

  31. نگار Says:

    آقای رئیس جمهور…
    همه چیز را خنده دار تر از همیشه برای این ملت تعریف نکن، انقدر از دُم بلند و دستهای دراز و نا پاک سخن نگو، انقدر از دلیل و مدرک حرف نزن، خواستار دلیل و مدرک از مخالفانت نباش مگر خودت تا به امروز مدرک و آمار موثقی برای ملت رو کرده ای؟
    انقدر زبان بر تهدید باز نکن، فکر نکن همه با چشمان بسته دنبال آقایشان راه افتاده اند و سر تسلیم بهر خوش خدمتی فرود می آورند.
    زیاد از خدمت و خدمتگذاری حرف میزنی! آن روز که آمدی شهرمان یادت است؟ ساعت 8 صبح بود ملت مثل ستون کنار خیابان صف کشیده بودند، آخر میدانی آنها هم مثل تو پر کار اند و عاشق خدمتگذاری ، عاشق عدالت،… آن زمان که تو پشت وانت برای مردم از خدا بی خبر دست تکان میدادی و احتمالا کمکی هم کیف می کردی، اینجا در خیابان های شهرم دریغ از یک اتوبوس یا حتی یک تاکسی، مثل این که آمده بودند استقبال تو…
    شمه هایی از عدالت را هم به ما بنمای، حیف است ممکن است بروی و ما بی نصیب بمانیم!
    من که یادم نمی رود مشائی را، من که یادم نمی رود کردان را، من و امثال من یادمان نمی رود حکایت مسکن را، حکایت روزنامه ها و ماهنامه ها را…
    من و امثال من کابینه ی پر تحرکت را فراموش نمی کنیم، این همه رفت و آمد، عزل و نصب ها مگر فراموش شدنیست؟!
    می دانم همه آدم ها دوست دارن بزرگ شوند ولی این جایگاه برای بزرگان است نه برای کسانی که تلاش می کنند که بزرگ شوند.
    دَم از اسامی کارشکنان میزنی چرا یک روز قبل از انتخابات؟! اگر هنوز جرئتی برایت مانده امروز اعلام کن ، نکند می ترسی؟ می ترسی لو رود همه ی حرف های روی هوایت…!
    راست می گویی زندانی سیاسی نداریم، اینهایی هم که ما می شناسیمشان همه توهم ما جوانان خرده پای این مملکت است اگر هم باشند خیلی هم کم… فقط دو ، سه ، نفر بی ادبشان را گرفتند و بردند کانون اصلاح و تربیت برای نوازش همراه با تربیت و زنده کردن ارزش های انقلاب کبیر اسلامی…!
    به کدام حرفت افتخار کنیم؟ تو بگو؟ به کدام بخش ار کابینه ات؟
    اطمینانی نسبت به تو، تصمیماتت، راهبردهایت، سیاستت، اقتصادت … وجود ندارد.
    برای چه باید به تو راءی بدهم؟
    به چه چیز تو باید راءی داد؟
    از تو همینجا خدا حافظی می کنم. فصل مظلوم نمایی و رای جمع کنی گذشته است، امروز مردم می فهمند همه چیز را…

    سلام
    آه ای معشوق من تفنگ 😀
    چه رمانتیک
    من واقعا اشکم در اومد
    حیف حوصله ندارم
    جواب حرفات باشه با خواننده ها
    همین!

  32. محمود Says:

    برادرانم می دانم موسم شکست تاریخی نزدیک است.
    دلیلش هم این است که متاسفانه آقای احمدی نژاد فقط با همسویی با دشمنان به جهت تخریب ارزشها امام انقلاب مردم تلاش کردند.
    می دانید چرا آمریکا می گوید به آقای احمدی نژاد رای ندهید
    چون می داند مردم ما به خلاف خواسته آنان عمل می کنتد.
    این یعنی انتخاب آقای احمدی نژاد که مطابق میل آنان است
    ولی صدا وسیما با تبلیغات گوناگون شخصیت ایشان را برای ما حماسی جلوه می دهد.
    تردیدی نیست انتخاب مجدد ایشان به جهت منافع امریکا وصهیونیست ها است.
    امیدوارم لطف خداوند شامل حال مردم ایران شود وآقای مهندس موسوی انتخاب شوند
    نصر من الله وفتح قریب
    درود بر موسوی بی رقیب

    سلام
    آه . بله موسم شکست نزدیک است ای برادر
    چندی دیگر اهریمن احمدی نژادی به دست فرشته نجات ( موسوی خودمون ) کشته خواهد شد 🙂
    آه چقدر این روزها شبکه ی آمریکا باهوش شده است
    آه چقدر دوربان و کلمبیا مطابق نظر آمریکا بود
    و چه تبسم شیرینی پشت چهره ی غضب ناک دوستان شما نشسته بود
    خوش خیال باشید
    و البته سربلند
    همین!


    • الله اکبر
      این روزها آدم چه چیزها که نمی بنه و نمی شنوه
      دیدین بعضی ها یکدفعه چقدر کارشناس شدند؟
      ماشالله! از کجا مدرک کارشناسیشونو گرفتن الله اعلم!
      با یه بنده خدایی که انتقاداتی به دولت داشت، داشتیم گفتگو می کردیم. ابتدای بحث می گفت احمدی نژاد در فلان زمینه خیلی اشتباه کرد. گفتم توضیح بده. خلاصه رفتیم و رفتیم تا ته ماجرا رو ببینیم چه خبره. می دونید چه شد؟ آخرش از حرف ابتداییش برگشت.
      حالا بعضی مردم ما هم هنوز به شناخت درست نرسیده دست به نظریه پردازی می زنند و فوری می خواند طرفدار هم دست و پا کنند.
      حالم به هم میخوره از سطحی نگری ها.
      ضمن اینکه این چند وقته توی به کار بردن انواع و اقسام ناسزاها و بد اخلاقی ها نسبت به آقای دکتر و طرفدارانش کم نگذاشتند.
      این چند مدت درس های زیادی گرفتم.
      خیلی ها شدند درس عبرت.

      سلام
      هشت سال مملکت را نه به برهان و دلیل , که به شانتاژ و شلوغ بازی به نفع خودشون اداره کردند
      حالا هم با دستانی خالی از برهان و دلیل می خواهند با همون شانتاژ و سر و صدای بی خود مملکت را بدست بگیرند
      والا خداییش …
      این همه سر و صدا فقط برای خدمت ؟!
      موفق باشید
      همین!

  33. پیمان Says:

    سلام
    من لینک وبلاگ شما را در سایتم قرار دادم
    خوشحال میشم اگه شما هم ما رو لینک کنید
    پارس بوک
    ———-
    پیمان

    سلام
    ممنون
    همین!


  34. سلام.
    ميگم يه كاري كنيد همين نظر و جوابها ميشه چند تا پست . نظرها رو خوندم . جالب انگيز بود .و البته جواب هاي شما .

    سلام
    اصل در این وبلاگ به همینه
    خودم هم اینقدر که به کامنت های این وبلاگ علاقه دارم , به مطالب ( خزعبلات ) نوشته ی خودم تنها علاقه ای ندارم
    به هر حال از حسن توجه شما ممنونم
    همین!

  35. هستی Says:

    خوبه دکتر همه برنامه هایی که انجام داده رو گزارش میکنه و اینها بهش تهمت دزدی میزنن! الحمدلله اهل تحقیق و خوندن هم نیستن! همین که یکی ازشون رئیس قوه مجریه نیست کافیه که دزد بدوننش! باز به مرعشی که صادقانه گفت ما دزد بودیم و احمدی نژاد نتونست ما رو بگیره!
    راستي بزرگوار همايش سراسري فعالان اينترنت و وبلاگ نويسان حامي دکتر احمدي نژاد يادتون نره! اينم آدرس و زمانش:
    چه شورانگيز است وصف يار و چه طرب افزاست روى يار و چه شيرين است دولت يار:
    اللهم ارنى الطلعة الرّشيدة و الغرّة الحميدة
    يا رب اندر كنف سايه آن سرو بلند/گر من سوخته، يكدم بنشينم چه شود؟
    سخنرانان: دکتر حسن عباسي – مهندس سيد مجتبي ثمره هاشمي
    زمان: يکشنبه 10 خرداد 1388 از ساعت 17 الي 19
    مکان : سالن سيد الشهدا (ع) – ميدان هفتم تير – ابتداي خيابان مفتح جنوبي
    بد نيست يه نگاهي هم به اين سايت بندازين… شنيدم از مطالب بچه ها تو سايت دولتيار استفاده ميشه :
    http://www.dolatyar.ir

    سلام
    خوبه آدم مرد باشه
    حتی اگه دزده , توی دزدیش مرد باشه
    نه اینکه مثل خیلی ها با شلوغ بازی گذشته رو پنهون کنه
    دیر رسیدیم به اطلاع رسانیتون
    امیدوارم فیلم همایش رو بدستمون برسونید
    همین!


  36. شعارها زیاد و عمل راستین کم است ،شاید بحث پول نفت سر سفره مردم هم از این دست جملات باشد واقعا باید دید میتوان جمله ما می توانیم یا تغییر برای ایران (کروبی) را با وضع فعلی کشور همسان کرد و قضاوت صادقانه یا حتی اجرایش را در طی سالهای بعدی دید؟

    سلام
    پول نفت سر سفره
    شعاری بود که قدم اولش یعنی گرفتن پول نفت از مافیای نفت محقق شده
    برای همین هم این روزها اینقدر صداهای گوش خراش می شنویم
    البته شعار آقای کروبی هم برای من محترم است
    کاملا
    همین!

  37. آسمون Says:

    سلام .به یه کار خوب تو وبلاگم دعوت شدید .

    سلام علیکم
    انشاءالله مهمون خوبی باشیم
    همین!


  38. به نام خدا
    به اطلاع می‌رساند شما به موج وبلاگی «حامیان دکتر احمدی‌نژاد» دعوت شده‌اید.
    منتظر حضور پرمهرتان هستیم.
    در ضمن از همه وبلاگ‌نویسان عزیز برای شرکت در این حرکت خودجوش دعوت به عمل می آید

    سلام
    چشم
    انشاءالله مهمون و مدعو خوبی باشیم
    همین!


  39. ((برای چند متر بیجا جلو افتادن توی زندگی ، دروغ نگو))
    توصیه تون عالی بود… تو این یه ماهه اخیر به اندازه ی…به اندازه ی خیلی زیادی! دروغ از اینور اونور شنیدم…خوشحالم که 12 روز دیگه همه چیز تموم میشه.

    متاسفم برای این روش تبلیغ
    متاسفم برای توسل به دروغ و ریا توسط برخی نامزدهای انتخابات
    اما بعد از این مدت هم تمام نخواهد شد
    این داستان همیشه بوده و خواهد بود
    انشاءالله تا طلوع دولت یار
    همین!

  40. رهگذر Says:

    سلام
    احسنت
    جالب و درست بود
    ولي در كتابخانه سكوت خوبه
    دست مر يزاد

    سلام
    ممنونم
    سکوت حسن و فریاد احسنه
    همین!


  41. سلام
    یک دم آتش در نیستانی فتاد
    سوخت ………
    خوب هستید ان شا الله؟؟

    سلام
    سوخت چون اشکی که بر جانی فتاد 😦
    شکر
    هستیم
    همین!

  42. نون Says:

    اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد
    برخي لالا يي جنگو مي خونن تا ناز پرورده هاي تشکهاي قو راحت خوابشون ببره
    قدرت عجب حرص نامرديه
    از خون براي نون وام مي گيرد اين نخست وزير زمان جنگ!!!!!

    سلام
    شاید از حرص خدمت 😀
    چی بگم
    باشه تا مردم بشناسندش
    همین!


  43. سلام
    حتما میدونین چند جا دعوت شدین دیگه؟
    منم به لیست دعوت کننده هاتون اضافه کنین

    سلام
    باید یه گشتی بزنم ببینم
    باز هم امیدوارم مهمون خوبی باشم
    همین!

  44. مریم Says:

    وای به حال مردم که متانت را نمیفهمند

    متانت را می‌فهمیم
    کاملا

  45. رها Says:

    سلام
    تا به تشکیکم یقین اورده ام
    پشت عقلم بر زمین اورده ام
    چون حقیقت خفته در ذات من است
    دل دلیل نفی و اثبات من است
    هر کجا صحبت ز استدلال شد
    پاسخ من لب گزید و لال شد

    آفرین


پاسخی بگذارید

