چرا به احمدی نژاد رای می‌دهم ؟

2009/06/03

سلام

خالی از هر بند و تکلیفی ؛ من به «دکتر محمود احمدی نژاد» رأی می‌دهم و دلایلم اینست :

احمدی نژاد به این مملکت خدمت کرد ؛ چه در لباس استاندار ، چه در شهرداری تهران و چه در سمت ریاست جمهوری

اگر مصدق نفت را به مردم ایران هدیه کرد ؛ غیر قابل انکار است که چرخه‌ی هسته‌ای کشور ، هدیه‌ی محمود احمدی نژاد به ایران است . چه ارزش انرژی هسته‌ای به مراتب از نفت بیشتر است .

کم کمک داشت از خاطرات می‌رفت ، عدالت ، برابری ، تواضع در برابر ملت ، اقتدار در مقابل بیگانگان ، خود باوری و خیلی چیزهای دیگر ؛ محمود احمدی نژاد تمامی این‌ها را احیا کرد

احمدی نژاد بر تمامی ارزش‌های امروز جامعه و به گردن همه‌ی مردم ایران حق دارد
حتی میرحسین ! اگر احمدی نژاد ادبیات انقلاب را احیا نمی‌کرد ، میرحسین هم چیزی برای به نیزه افراشتن نداشت ؛ آخر برای مسیحی که نمی‌شود قرآن به نیزه کرد ، اگر امروز مردم ما به شال سبز و یار امام فریب می‌خورند ؛ این نشانه‌ی ارزشمند بودن این شعائر نزد مردم است که بعد از شانزده سال احمدی نژاد بود که به این شعائر احترام داد
قابل توجه هم‌سر مکرمه‌‌ی شهید رجایی ! رجایی هم به کسی که شخصیت و تفکر غبار گرفته‌ی او را صیقل داد ، مدیون است

تنها کسی که در مقابل حمله‌ی ناجوانمردانه‌ی رقیب ، مصلحت نظام و آرامش مردم را در نظر گرفت و بزرگوارانه سکوت کرد ، احمدی نژاد بود

نگاه کنید به جواب‌هایی که میرحسین و هاشمی به منتقدان خود می‌دادند و البته به یاد داشته باشید عکس العمل خاتمیِ و روزنامه‌های طرفدار آزاداندیشی‌اش را در مقابل منتقدان

آنچه التهاب خاکریز رقیب و صدای نعره‌هاشان نشان می‌دهد ، گویای اینست که احمدی نژاد به هدف زده

تنها چیزی که می‌شود اصلاح طلب ، اصولگرا ، چپ و راست این مملکت به هم دوخته و همنوا جلویش جبهه بگیرند ؛ فریاد حق است …

شکر خدا که اهل جدل هم زبان شدند
با هم به سوی معبه عزت روان شدند
شکر خدا که گردنه گیران محترم
بر گله های بی سر و صاحب شبان شدند
شکر خدا که کم کمک از یاد میرود
روزی که پشت نعش برادر نهان شدند
شکر خدا که مسجد و محراب شهر نیز
یکباره – پوست کنده بگویم – دکان شدند
هر کس بگونه ای به هدر داد آنچه داشت
یک عده هم که سگ نشدند،استخوان شدند

پ.ن :
1- می‌خواستم شعر آخر را مصور کنم ، اما دیدم خودش گویاست و نیازی نیست .
2- این سه دوست خوب لطف کرده ، دعوتم کرده بودند به این موج + + +
3- من هم مثل همیشه دعوت می‌کنم از هر حامی احمدی نژادی که خودش را دوست من می‌داند
دوستان گرامی اگر کسی به این موج پیوست من را مطلع کند .
4- بازدید کنندگان گرامی !
این وبلاگ تا به حال حتی یک کامنت توهین آمیز هم تایید نکرده
پس لطفا خودتان را خسته نکنید
من برای هر گونه پاسخگویی منطقی آماده‌ام
باور کنید فحاشی به نفع هیچکس ، حتی نامزدهای مورد علاقه‌ی شما نیست .
با خواندن برخی نظرات فقط تاسف می‌خورم به حال آقایان میرحسین و کروبی به خاطر داشتن چنین هوادارانی

همین! مال هیچکس نیست!

15 Responses to “چرا به احمدی نژاد رای می‌دهم ؟”

  1. sina Says:

    من هیچ وقت به یک موجود دروغ گو رای نمی دهم
    کدام انرژی هسته ای؟ چقدر تا حالا برق هسته ای تولید شده؟ کدام عدالت؟ فقط در حد حرف؟
    البته اگر منظور شما از عدالت، سهمیه بسیج برای دانشگاه و استخدام و … است. متوجه عدالت شدم

    سلام
    یک موجود دروغگو !
    خیلی زود فراموش کردیم که به چه کسی می‌گفتیم » … خالی بند »
    برق هسته‌ای !!!؟ یواش یواش برادر .. پله پله
    عدالت ؟ شما فکر می‌کنید این همه گزیده شدن بعضیا دلیلش غیر از مبارزه‌ی دکتر بری اجرای عدالت بوده ؟
    یعنی واقعا فکر می‌کنید این همه سر و صدا برای خدمت به مردمه 😀
    با سطر آخر که نمی‌خواهید بگین سهمیه و همه‌ی این‌ها که گفتید را احمدی نژاد آورده که !!!!؟
    به هر حال از توجهتون ممنونم
    اما خیلی به شانتاژ و بی دلیل حرف زدن عادت کرده‌ایم
    موفق باشید
    همین!

  2. k!a Says:

    «اگر امروز مردم ما به شال سبز و یار امام فریب می‌خورند»
    دوست عزیز ، شما واقعا فکر میکنی‌ که اینهمه آدم فقط به خاطر یه تیکه پارچه رفتن پشت میر حسین؟
    یعنی‌ پیش خودشون گفتن چون این شال سبز گردنش میندازه پس آدم خوبیه؟!!
    اینقدر مردم رو احمق در نظر نگیرید، خوب نیست.
    یه تیکه پارچه که ارزشی نداره هر رنگی‌ که باشه، این نشانه هستش که مردم میخوان وضع موجود رو عوض کنن. دیگه خسته شدند از اینهمه دروغ و ذلت!

    سلام دوست گرامی
    به هر حال نمی‌شه انکار کرد خیلی ها نه برای سیاست میرحسین که برای سیادتش با اون همراه شدند
    میشه ؟
    من غلط بکنم در مورد مردم کشورم چنین نظری داشته باشم
    من قبول دارم که عده‌ای و فقط عده‌ای از مردم می‌خواند وضع موجود عوض بشه
    اما اعتقادم اینه که اون عده ، تحت تاثیر جو تبلیغاتی به اصطلاح سوراخ دعا را گم کرده‌اند
    جدا ! خنده دار نیست که مردم برای مبارزه با دروغ به اصطلاحا یار هاشمی و برای مبارزه با ذلت به رفیق خاتمی رای بدهند ؟!؟
    باز هم از حسن توجه شما سپاس
    همین!

  3. roya Says:

    bebakhshid ke man keybourd farsi nadaram!
    delam mikhad chan nokte khedmate shoma arz konam:
    1- baradare aziz, gahi zarbolmasale «kar ra ke kard,aanke tamam kard» mesdagh nadarad. agar shoma raje be sookhte hastei harf mizanid,, bayad begooyam in technology saalha pish az ishan shoroo be kar kard, dar zaman-e shah! va dar zamane aghaye khatami plumb aanha bardashte shod, aghaye ahmadinejad faghat az in mozo estefade kardand, ta tavajjohe mardom be in masaayel jalb shavad.
    2- eslam male 1500 sal; pish az in ast, va be kasi tallogh nadarad, man be range sabz-e siadat mirhossein eheghad nadarm, harchand khodam sadat hastam. na eslam mohtaje defa ast na mosalman niaz darad eslamash ra be rokhe kasi bekeshad.
    3- zendegi faghat jang ba doshman nist, peyambare khoda ham jangid,ham solh kard, bayad did salaahe kar chist, be faghr o badbakhti andakhtane 70million addam baraye ghahreman shodan honar nist!
    4- rasti hadafe ahmadi nejad ghalbe mellate iran ast ke migooeed be hadaf zade! ham zabane farsi zabane mosalman, ke khoon o gooshtash ba ma yekist , che eslah talab bashad che osoolgara doshman nist! ahmadi nejad yek ghatel-e baraye hamin be mellate khodesh shellik mikone!

    سلام
    عذر خواهی لازم نیست . همین که منت گذاشته ، مطالعه می‌کنید و نظر می‌دهید برای من یک دنیا ارزش است
    1- اگر چه حتی در اینکه این دانش را ما داشته‌ایم ، شک دارم ؛ اما داشتن دانش تا وقتی که شهامت اجرایی شدن و بروز آن نباشد خالی از هر لطف و منفعتی است
    چرا نمی‌خواهیم قبول کنیم که یگانه قهرمان هسته‌ای کشور ما محمود احمدی نژاد است ؟ چون خاتمی را بیشتر دوست داریم ؟!؟!؟ بی انصافی نیست ؟
    2- البته اسلام و سیادت افتخار است ، اما همه‌ی افتخار نیست
    عمل به فرامین اسلام و رعایت شان سیادت هم شرط است .
    3- کاملا قبول دارم که جنگ همه‌ی زندگی نیست ؛ اما گاهی هم راهی جز جنگیدن نیست ! این که نیت دکتر از این ستیز قهرمان شدن باشد هم داوری صحیحی نیست . شما که از دل او خبر ندارید !!
    4- شما مصداقی هم برای این ادعا دارید ؟
    کسانی که در وزارت اطلاعات این دولت زنجیره وار کشته شه باشند ؟!؟
    کسانی که به خاطر دشتن ویدئو ، داخل گونی شده باشند و ….
    واقعا یادتان رفته چه کسانی به قلب این مردم شلیک کردند ؟!؟
    سربلند باشید
    همین!

  4. hishki Says:

    شما یا نمی بینید یا نمی خواهید ببینید.

    سلام
    من خیلی چیزها را نمی‌بینم
    ادعا هم ندارم به همه چیز مشرف هستم
    اما این طور نیست که نخواهم چیزی را ببینم
    موفق باشید

  5. amin Says:

    از کی ریشت رو نزدی؟

    سلام
    😀
    به صورت من چکار داری آخه ؟!؟

  6. hishki Says:

    حالا دیدی راس میگم ؟!

    باز هم سلام
    در چه مورد ؟!؟
    در مورد این پ.ن 4 که اضافه کردم ؟!؟
    عزیز من
    وبلاگ یک محیط شخصیست
    من دلم نمی‌خواهد توی فضایی که مدیریتش با منه به کسی فحاشی بشه
    کار نا خوشایندیه ؟!؟
    دوست دارید فحش بدید ؟
    جای دیگه هم هست برای فحاشی
    اینجا نه
    ببخشید
    اما همینه که هست 😀
    خوش باشید
    همین!

    • hishki Says:

      » من دلم نمی‌خواهد توی فضایی که مدیریتش با منه به کسی فحاشی بشه »
      کافر همه را به کیش خود پندارد ؟!

      بابا تو دیگه نوبری 😀
      من تا حالا به کی فحش دادم ؟!؟
      دیدین همش شانتاژ می‌کنید ؟
      من که به خودم شک ندارم
      من فحش نمی‌دم
      در مورد دکتر هم همه‌ی حرفاتون همین‌طوریه
      شانتاژ
      همین!

  7. hishki Says:

    هاله ی نور این آقا ( احمدی !) رو چی میگین ؟!

    شما چرا بریده بریده کامنت می‌دید ؟
    ای بابا !!!
    در مورد هاله‌ی نور
    عزیز من احاطه‌ی نورانی کسی که حرف حق می‌گوید نص قرآن است
    اما در مورد بیانش به شکل علنی من هم مثل شما ایراد دارم به دکتر
    هر چند ایشون نقشی در علنی شدن این موضوع نداشتند
    همین!

  8. hishki Says:

    در یک کلام ، کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ، ولی کسی که خودشو به خواب زده هرگز
    خوب بخوابی ……

    ای بابا
    باز هم که شما ….!
    نمی‌شد همه‌ی اینها رو یه جا بفرمائید ؟
    چشم
    می‌خوابم
    آرزو هم دارم خوب بخوابم
    اما خودم رو هرگز به خواب نخواهم زد
    باور کن
    همین!

  9. antitaleban Says:

    آقا ببخشيد خيلي از قافله عقب هستيد، اينهمه فساد در اقتصاد ناشي از افكار مشوش اي آقايي كه هيچ سخني نميگه مگه اينكه دها دروغ براي خود بزرگ بيني كه داره بگه،كافي نيست. ديگه چيزي از آبروي كشور مونده كه نبرده باشه، كافيه صادقانه كارهاشو در اين وبلاگ ببينيد اونوقت مي فهميد كه راي دادن به اين احمدي نژاد چه خيانتي به آينده كشور ماست. لطفا واقع بين باشيد.

    سلام
    من از قافله عقب
    باشد
    حالا دیگه مخالفین دکتر شدند آنتی طالبان ؟!؟‌ 😀
    یعنی باید یادمون بره چهار تا گشت ارشاد رو ؟
    من از قافله عقبم ؟!؟
    عجیبه
    سیاست چه می‌کنه با حافظه‌ی آدم !!
    موفق باشی برادر
    همین!

  10. dariush Says:

    دوست عزیز من با اجازتون این دلالیل رو که دلایل من و ملیون ها طرفدار دیگر دکتر هستنر را در وبلاگم قرار دادم
    به امید پیروزی دکتر احمدی نزاد در انتخابات دهم
    راستی خوشحال میشم که مقایسه عملکرد دولت نهم با دولت های پیشین را که در این لینک هست را در وبلاگتون قرار بدین

    سلام برادر عزیزم
    جزاک الله خیرا

  11. کوروش Says:

    سلام عرض ادب وقت شما بخیر
    کوروش هستم از بلاگ خانه ی رایمند

    من بر خلاف شما به دکتررررر محمود احمدی نژاد رای نمی دهم به این دلایل
    به خاطر کدام خدمت دولت نهم دوباره به دکتر احمدی نژاد رای بدیم ؟
    1 . سه برابر شدن سرمایه گذاری خارجی ؟
    2 . افزایش چشمگیر تاثیر بین المللی لیرلن در دولت نهم ؟
    3 . سه برابر شدن مراکز درمانی در ایران ؟
    4 . پیشرفت چشمگیر ایران در علم فناوری ؟
    5 . پیوستن ایران به 7 کشور دارای فناوری فضایی ؟
    6 . کاهش 10 درصدی سهم نفت در بودجه ؟
    7 . کاهش چشمگیر سود وامهای بانکی ؟
    8 . افزایش 100 درصدی وامهای بانکی ؟
    9 . پیوستن ایران به کلوپ کشورهای دارای فناوری هسته ای ؟
    10 . هدفمند کردن مصرف سوخت ؟
    11 . ارزان شدن 30 درصدی کالاهای مصرفی ؟
    12 . گسترش بی سابقه ی فضاهای ورزشی ؟
    13 . اعطای سهام عدالت ؟
    14 . کاهش چشمگیر واردات ؟
    15 . افزایش 50 درصدی صادرات ؟
    16 . کاهش 20 درصدی تورم ؟
    17 . کاهش بیکاری ؟
    18 . افزایش دو برابری حقوق کارمندان در سه سال ؟
    19 . بیش از سه برابر شدن کارهای عمران مدرسه سازی ؟
    20 . همه ی موارد ؟

    سلام
    خب ما هم به دکتر رای نمی‌دیم 😀
    موفق باشی داداشی

  12. TORANG Says:

    من به دكتر احمدي نژاد رأي مي دهم … چون در حال حاضر هيچ كس به اندازه ايشون صلاحيت رياست جمهوري رو نداره…. متأسفانه ديگر كانديدا فقط به فكر كسب قدرت و جاه و مقام هستند فقط الكي سنگ مردمو به سينه مي زنند… اما خوشحالم و مطمئن هستم كه غالب مردم ايران از درك و شعور بالايي برخوردارند و خودشون بهتر ميدونن كه چه كسي اصلح است!

    سلام
    من هم به دکتر احمدی نژاد رای می‌دهم
    سنگ مردم به سینه زدن بد نیست
    الکی سنگ مردم به سینه زدن زشت است
    موفق باشید
    همین!

  13. peyman Says:

    dorod bar d.r ahmadinejad…..dorod bar mardi ke jeloye zolm va ekhtelas istadegi mikonad…in mard doste mostazafan,yavare kargaran,nan avare faghiran va ayande saz Iran ast…….man 29 salame daneshjoye reshteye economic IN TORRONTO UNIVERSITY hastam
    GOD BLESS IRAN

    زنده باد ایران


  14. چقدر زیبا می نویسی…لذت بردم و خوشحالم که احمدی نژاد چنین طرفدارهای فهیمی داره.

    لطف دارید شما
    ممنون


پاسخی بگذارید

