جان باز ؟

2009/07/26

سلام

janbaz

بهره ای را که باید از جانش برده
دست ، پا ، ریه و حتی اعصابش را در راه او به بازی گرفته

من هم که فکر می کنم دست ، پا ، ریه و حتی اعصابم سالم است
مدام برای سلامتی ، خدا را شکر می کنم .

حالا اگر «باز» بن مضارع باختن است
من جانبازم یا او ؟
او جانباز است یا جانبرد ؟

باید به چه کسی تبریک گفت
روز جانباز را ؟

همین! مال هیچکس نیست!

14 Responses to “جان باز ؟”

  1. ساشا Says:

    هه هه هه
    با نمـــــــــــــک

    چطور ؟!؟

  2. یونس Says:

    اعصابت را نمیدانم ولی مطمئنم مغزت ناسالم است فکری هم به حالش نمیشود کرد تعطیلش کن عزیز!!!!!!!

    ممنون


  3. سلام …
    درسته جان باز ماییم که جانمان را باختیم …
    آنها که به قطع برنده اند …
    ببخشید خیلی شرمنده ام که اینقدر دیر جوابتون را میدم …
    درگیر کنکورم!
    احتمالا نت اومدنم به شدت محدود میشه …
    دعام کنید …
    یا علی …

    سلام
    موفق باشید
    همین!

  4. بزمانه Says:

    بردن همیشه هم لذت‌بخش نیست. بعضی وقت‌ها باختن لذت‌بخش‌تر است.

    سلام
    بعضی وقت ها باختن خودِ خودِ بُرد است
    ممنون که تشریف اوردید
    موفق باشید
    همین!


  5. سلام
    فهمیدین به منم بگین

    سلام
    همه ی امیدمان بر در آمدن از چاه غفلت شما و امثال شمایید
    من رو سیاه چه بفهمم و چه بگویم ؟
    همین!


  6. ….نمی دانم
    همین!
    راستی !دعایم میکنید؟

    سلام
    بی نهایت ؛ اگر قابل باشم و تاثیری داشته باشد دعایم
    من هم محتاجم
    به دعای شما
    بی نهایت …
    همین!

  7. گمگشته Says:

    جانباز یا جان باز خیلی فرق می کنه
    شاید به هر دو باید تبریک گفت
    نمی دونم
    ولی من که به یک جانباز تبریک گفتم./
    همین
    مال من و حسن!!!

    سلام
    از قول من ببوس ؛ آن جانباز که انشاءالله جان باز هم هست
    موفق باشید
    همین!

  8. من Says:

    http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=57457

    سلام
    چشم آقایان مسئول روشن
    همین!

  9. گمگشته Says:

    سلام
    مرسی از اینکه هنوزم دو قرونیت صافه ./
    همین
    مال من وحسن!!!
    راستی یادم رفتم بگم جی میلت رو چک کن./

    سلام
    مگه می شه عزیزان جانباز را فراموش کنیم ؟!؟
    چشم
    همین!

  10. خط خطی Says:

    به نام خدا

    شهرداری هم خاطره خوبی بود.
    دعوت از دکتر برای سخنرانی، اضطرابش بیشتر بود گویا!

    سلام
    آری
    پس تشریف داشتید !!
    وای که بی آبرو شدم رفت 🙂
    موفق باشید
    همین!

  11. کفشدار Says:

    بسم الله
    سلام
    حالا بیشتر به جان باز- برد ها حسودی ام می شه!
    ما چی رو قراره بباز- ببریم؟
    یا علی

    سلام
    هم چه حسودی حتما به سیادت می رسد … انشاءالله
    علی پناهت
    همین!

  12. سيمرغ Says:

    سلام

    سلام
    خوبید ؟


  13. علیک سلام

    سلام
    خوبید ؟

  14. شاکر Says:

    سلام علیکم …
    اگر «جان»را به معنای جسم بگیریم او جان را به دنیا باخته و به آخرت برده و من به دنیا برده و به آخرت باخته ام . اگر به معنای «روح » بگیریم او در هر حال برده و من در هر حال باخته ام.
    در پناه خدا . یا علی

    سلام علیکم
    او به هر حال باخته یا برده ؟!؟
    او برد و باخت را با هم برده
    شاید هم برد و باخت را با هم باخته
    مومن در هیچ چارچوبی نمی‌گنجد
    علی پناهت
    همین! مال هیچکس نیست!


پاسخی بگذارید

