22 بهمن و خروش وبلاگ نویسان ایرانی

2010/02/06

سلام

نمی‌دانم چقدر برایتان مهم است؟
نمی‌دانم مثل من دنبال راهی هستید تا صدایتان را به گوش دیگران برسانید؟
نمی‌دانم حوصله‌ی این شیطنت‌ها را در فضای وبلاگستان دارید؟
نمی‌دانم به این کارها می‌خندید یا نه، اعتماد می‌کنید و دل می‌دهید؟

بهرحال با تعدادی از دوستان قرار گذاشته‌ایم از حالا
تا پایان روز بیست و دوم بهمن
،
بعد از راهپیمایی،
عنوان وبلاگ‌هایمان را بگذاریم:

«الله اکبر   خامنه‌ای رهبر»

نمی‌دانم اما خوش‌بینم
دوست داری با دوستان ما همراه شوی؟

همین! مال هیچکس نیست!

15 Responses to “22 بهمن و خروش وبلاگ نویسان ایرانی”

  1. رضا Says:

    ما هم اومدیم

    سلام
    خوش اومدین


  2. به نام خدا
    سلام
    از اینکه به این موج پیوستید سپاسگذاریم.
    لینک شما ثبت شد.
    موفق باشید.

    (مؤمن در هیچ چهارچوبی نمی‌گنجد…)

    سلام
    ممنون

  3. کشکول Says:

    الله اکبر-خمینی رهبر

    خامنه ای خمینی دیگر است

  4. انتها Says:

    وبلاگمو به روز کردم اما چون اول کار بازدید ندارم ، یه سری بزن

  5. Admin Says:

    کار خوبیه
    ولی حیف که من در محیط وبلاگنویسی، خودم وبلاگ مرتبط ندارم.
    البته برای بچه حزب اللهی هایی که دوست دارند، آموزش های لازم برای وبلاگنویسی و کمک بهشون رو توی برنامه دارم و دارم این کار رو انجام میدم. ولی به هر حال وبلاگ من «دانلودپک» هستش، که مرتبط نیست …
    راستی، من معمولا سایدبارم رو خالی میذارم، چون خیلی مایل به تبادل لینک نیستم.
    ولی اگر دوست داشتی، لینک من رو توی وبلاگت بذار. من که لینکت رو الآن میرم که بذارم توی وبلاگم (اگر اینترنت حال و هوای دهه فجر نگیره تا چند لحظه ی دیگه!!!)

    سلام داداش
    ممنون از لطفت
    راستش اول فکر کردم از این کامنت های اسپم هست 🙂
    خدا خیرت بده
    موفق باشی
    همین!

  6. نگین Says:

    ما جنبش سبزیم و علمدار حسینیم، همه با میرحسینیم!

    ما با امام حسینیم
    اما بدمون نمیاد ناهار رو سر سفره ی یزید باشیم :))

  7. ارکیده Says:

    منم به جمع شما پیوستم /

    سلام
    سربلند باشید


  8. سلام اخوی
    دمتون گرم حاجی
    ایول داری به والله
    منم هستم باهاتون
    الله اکبر خامنه ای رهبر
    یاعلی
    اللهم ارزقنا توفیق شهاده فی سبیلک

    سلام لباس شخصی!
    از آشناییتون خوشحالم
    همین!


  9. ایضاً بنده

    خوش آمدید

  10. mamoli Says:

    سبز خواهیم بود. یاحسین میر حسین

    ما نیز سبزیم
    اما نه سبز ….


  11. http://mobarezphoto.blogfa.com/
    مبارز فوتو، وبلاگ انتشار جدیدترین پوسترهای ضد سبز


  12. سلام بر شما دوست گرامی ممنون برای حمایت از جبهه وبلاگی غدیر و شرکت در زنجیره فجر افرینان به این جبهه نصب بفرمایید
    در صورت توانایی این جبهه را به دیگر دوستان ولایی معرفی بفرمایید
    به امید موفقیت شما
    شما از جانب جبهه مختارید که تبلیغ و معرفی این جبهه رابه دوستان ولایی که حاضرند حمایت کنند شروع بفرمایید
    از دوستان بخواهید برای ثبت شدن نامشان به جبهه مراجعه بفرمایند و از اطلاعیه و بنر های این جبهه استفاده نمایند
    منتظر پاسخ شما بزرگوار هستم

    بيانيه زنجيره فجرآفرينان ؛ جبهه وبلاگي غدير» برای حمایت هر چه بیشتر لطفا متن بیانیه را در وبلاکتون بزنید
    http://jwg.parsiblog.com/1324418.htm

    سلام
    خسته نباشی بسیجی
    همین!


  13. […] شرکت کنندگان در این طرح: .: بچه‌های قلم .: میوه ممنوعه .: نمک .: صفحه هفدهم .: رهبران شیعه .: وب نوشت‌های یک پسر […]

  14. گرفتار Says:

    بسم الله
    سلام عرض شد
    خوبین شما ؟
    ما که خیلی دلمون واستون تنگیده ، شما را نمیدونم.
    ما هم اطاعت امر کردیم و در این جنبش شرکت کردیم.فعلاٌ.

    سلام
    بد شد که نشد ببینمت 😦
    مخلصیم
    همین!


  15. […] شرکت کنندگان در این طرح:.: بچه‌های قلم .: میوه ممنوعه .: نمک .: صفحه هفدهم .: رهبران شیعه .: وب نوشت‌های یک پسر […]


پاسخی بگذارید

