کابوس

2010/06/02

سلام

این‌ها را می‌نویسم تا چندباره بخوانی؛
شاید بفهمی!

«تنهایی» یک احساس ساده نیست!
مثل هیچ یک از احساس‌های ساده هم نیست که زودی رفع شود!
حتی مثل دوست داشتن نیست که با یک تلنگر خراب شود!

تنهایی یک کابوس است!
یک کابوس که فقط در خواب‌های سنگین سراغ کسی می‌رود.

برای همین اگر خواستی کسی را از تنهایی در بیاوری،
به او تلنگر دوستت دارم نزن.
چون یک تلنگر او را بیدار نخواهد کرد.

درست مثل یک آدم خواب سنگین،
او را تکان بده،
بیدارش کن،
در آغوشش بگیر،
فشارش بده،
حتی اگر لازم شد ببوسش،
و از فاصله‌ی یک وجبی در گوشش با او صحبت کن!
ممکن است کابوس در بیداری هم مدتی انسان کابوس دیده را دنبال کند.

اگر انسانی تنها را دوست داری،
دوست داشتنت را شفاف بگو.
بلند و رسا بگو.
حتی اگر لازم بود؛ فریاد بزن.

این را هم بدان که هیچکسی جز تو،
آدم تنها را دوست نخواهد داشت.
پس اگر نگفتی،
هرگز بعد از چند سال،
از او حساب دوست داشتن‌هایت را نپرس.

که من می‌دانم،
او هرگز نمی‌داند.
او هرگز از کابوس بیدار نشده…

همین! مال هیچکس نیست!

2 Responses to “کابوس”


  1. «يقين دارم، تو راه ديوانگي كردن را گم كرده اي!»

    سلام
    دو نقطه دی

  2. دارکوب Says:

    امیدواریم که تعطیل نشه. اما با این مسولینی که می بینیم به نظرم احتمالا تعطیل می شه. تا چه شود. من شما رو تو «میوه ی ممنوعه» دنبال می کنم. موفق باشید.

    سلام
    این فقط یک من و اوی برای همیشه تعطیل شده است؛ نمک انشاءالله حالا حالاها مزاحم چشم‌های شما خواهد بود…


    خانه‌ی جدید
    نم نمک
    منتظر شما هستم


پاسخی بگذارید

