منتخب می کنیم!

2008/04/29

سلام

هیچ وقت آرزو نکردم مطالب وبلاگم خوانده شوند ، اما در مقابل همیشه دوست داشتم کسی که می خواندشان درست این کار را انجام بدهد .
خیلی ساله که می نویسم . یعنی از سال اول دبیرستانم شروع شد ، اولش سررسیدی و دفتر خاطراتی بود اما از سال دوم دبیرستان به نت کشیده شد .
اولش تالار گفتمان رهپویان وصال بود و بعدها یکی دوتا وبلاگ
یادم نمی آید چند بار اما چند دفعه ای وبلاگ هایم را حذف کردم و از نو نوشتم . حتی آنهایی را که هیچکس ، هیچ وقت آدرسشان را نداشت
شاید برای این بود که فکر می کردم راه را اشتباه رفتم
شاید از ترس رسوایی بود
شاید به درخواست اویی بود
شاید به خاطر تهمت ها و نهیلیست نامیدن هایم بود
اما مطمئنم این ها هر چه هست دلیل دوم بود و دلیل اولش این بود که احساس می کردم نت گنجایش حرف زدن ندارد
گنجایشش خیلی از سررسیدهایی که سال 81 از یک دستفروش یک جا خریدم کمتر هستش .
هنوز هم همراهم هستند . سررسید هایم را می گویم .
یک هفته کارگری کردم ، در بدترین شرایط ممکن و از پولش که مطمئن بودم حلال حلال است دو چیز خریدم
یک کفن و همین 7 تا سر رسید که اصلی ترین محرم های رازم هستند .
دلیل اینکه این وبلاگ کمی بیشتر از الباقی عمر کرده این نیست که این وبلاگ ظرفش بزرگ تر بوده. این جا حرف ها از بس دورند کوچک شده اند .
با این حال و با این که می دانم کوچکند همیشه دوست داشته ام وبلاگم درست آنطور که می خواهم خوانده بشود .
از اول تا آخر
چه کسی این همه وقت برای خزعبلات من می گذارد؟
اوایل تمام مطالبم را توی یک صفحه جمع کرده بودم و وبلاگم ورق نمی خورد . دوستان اعتراض کردند که سرعت نتمان پایین هستش و وبلاگت لود نمیشه . می دانستم با ورق خوردن وبلاگم نوشته های قبلیم فراموش می شوند اما قبول کردم . و الان پشیمانم . اگر کسی می خواهد این جا برای این نوشته ها نظر بدهد خوب است که اول از اول اول نوشته های این وبلاگ را بخواند . از نوشته ای که آن شب حسن برایم اینجا زدش . نیمه رمضانی که گذشت .

خدایا از خودم متنفرم . اما نوشته هایم را . همه شان را واقعا دوست دارم .
امروز وبلاگم را منتخب کردم . توی قلب خودم .
و این انتخاب به خاطر شباهتی است که بین احساسم وقت خواندن تمام مطالبم از اول تا اخر وبلاگ و احساسم وقت خواندن یا نوشتن سررسید هایم وجود دارد .
به هر حال زیاده خواهی و خود تحویل گیری مزمنم را ببخشید . حرف دلم را زدم

همین! مال هیچکس نیست!

10 Responses to “منتخب می کنیم!”

  1. حسن Says:

    از خودت چرا آخه؟ عجب بساطي داريما

    سلام
    خوبی داداش؟
    اره بابا . اینم بساط هست که تو داری؟؟
    دلم واسه ات یه ذره شده .
    همین!

  2. .............................. Says:

    سلام
    اولین باره پیام میذارم

    یادمه چند ماهه پیش،یک شب چند ساعتی گذاشتم و همه ی بلاگتان را با تمام کامنتهایش خواندم

    از ان شب یک پست و یک کامنت در ذهنم مانده

    شب خوبی بود
    همین

    سلام
    ممنون که برای بار اول این کار رو کردید . امیدوارم فتح باب شده باشه
    زحمت کشیدید و البته حتی یک کلمه اش هم از سرم زیاده که در ذهن شریفتان بماند
    فراموش شده
    همین!


  3. خدا به نيمه اي از خويش و نميه اي از ابليس
    در آن سپيده چه معجوني آفريد از من

    سلام
    اگر آن نیمه ی خودش باشد الباقی را نادیده بگیر
    همین!

  4. گمگشته Says:

    سلام

    همين
    مال من و حسن!!!

    سلام
    چیه داداش . بند اومده؟؟؟
    منم همین طور
    …..
    همین! مال هیچکس نیست!

  5. گمگشته Says:

    دوباره سلام
    نمي دونم چي بنويسم خيلي برام جالب شده آخه اون سرگيجه قبلي هيچ وقت اينطوري نمي نوشت خيلي پر شور بود بيشتر تند رو بود تا … ./
    همين
    مال من و حسن!!!

    سلام
    آره . سرگیجه خسته است .
    علی جان داداش ، عوض نشده . فقط خسته شده .
    همین!

  6. ايمان معظمي گودرزي Says:

    سلام من نميدانم كه چرا اين بار در گوگل سرچ كردم «حرف دل يك » و نميدانم چرا وبلاگ شما را ديدم و نميدانم چرا اين وبلاگ را از اول نشستم خواندم و نميدانم كه چرا به نوشته هاي به نظر خودتان خزعبلاتتان عشق ميوزم من نميدانم چرا در مدت 1 سالي كه وبلاگ شما را ميخواندم نظر نميگذاشتم ولي امروز زدم به سيم آخر و خواستم بگم بابا مشتي ما رو كشتي اين مطالبي كه تو در وبلاگت ميگذاري من در هيچ جاي ديگر نديدم و فهميدم كه اين جمله همين مال هيچكس ! يعني چي يعني حرف دل من شما را ديدم در كافي نت سيگنال ولي خجالت كشيدم به كنار شما بيايم و زار زار اشك بريزم كه ايول با اين مطالبت اشك ما ها رو كه دلمون از سنگ بود رو در آوردي اين نظر رو نذاشتم كه خود نمايي كنم گذاشتم تا بماند روزگاري از برايت و از برايم يادگاري
    با اجازه بزرگترا خداحافظ برادر
    ايمان معظمي گودرزي

    سلام
    به خدا من هم دلیلش را نمی دانم .
    فیط می دانم که لایق این همه محبت شما نیستم.
    عجب سیم آخر زیبایی . اگر اهل ساز باشی می فهمی که بهت بگویم . با سیم آخر نواختن عجب مزه ای دارد . خصوصا ویلن . ( البته من رسما تکذیب می کنم هر گونه مطربی را )
    دل سنگ!؟؟ کی باورش می شه صاحب این کامنت دلش سنگی باشه ؟؟
    دفعه بعدی اگه من رو جایی دیدی بیا تا از نزدیک ببینمت هر چند آواز دهل شنیدن از دور خوش است
    همین! مال هیچکس نیست!


  7. فعلا از اول نمی خوونم چوون می دونم دقت لازم رو نخواهم داشت
    ضمنا خود شیفتگی سالم وعاقلانه راه رو برای بهبود اعتماد به نفس توو ادم بالا می بره
    یه کم خود شیفتگی بد نیست
    در مورد کامنتتون هم باید بگم من به شدت از شما ممنونم من اگه شما رو داشته باشم دیگه هیچ غصه ای ندارم
    فقط بی زحمت با این اعتقادات فوق العده تووپتون اصلا جلوی قویه ی من ظاهر نشید که به شدت بد امووزی دارید
    یعنی چی که مرد هر چی بگه زنش نباید حرفی بزنه؟
    من رسما بمیرم برای ضعیفه ی قدر قدرت شما

    سلام
    بله . کلا یه کم از هر چی باشه بد نیست .
    البته خورشید پشت ابر نمی مونه و من بلاخره قویه ی حضرت عالی رو زیارت کرده و به خدمتشون عرض می کنم که باید رفتار یک مرد چگونه باشه .
    اون بنده خدا هم خودم رسما براش می میرم بسسه! :دی
    همین!

  8. دها Says:

    خبلی خوشم میاد از وبلاگ هایی که نامشون و محتواشون در یک راستا هستن.

    علیک سلام
    اتفاقا این وبلاگ ها هم همین رو می گفتند
    از شوما خوششون میاد!
    واقعا محتوای این وبلاگ سرگیجه ای هستش؟؟
    همین!

  9. رضوان Says:

    منتخب شدنتان مبارک!…

    سلام
    از منتخب شدن شما که مبارک تر نیست!
    رسما تکذیب می کنم به انتخاب شما و حسادت و این چیزا ربطی داشته باشه.
    همین!

  10. رضوان Says:

    لطفا از این به بعد به حرف دوستان گوش نکنید! من قول میدم از اول تا آخر مطالبتون رو بخونم. همینطور که قبلا خوندم. یادمه همون روزای اول که به اینجا اومده بودم, با پر رویی تمام خواستم که صفحه ی اول رو خلوت کنین. تا بتونم راحت و هر وقتی که دلم خواست وبلاگتونو باز کنم. اما اگر فکر می کنید بودن نوشته های قدیمی لازمه… خب چرا فکرتونو عملی نمی کنین؟؟ ……………!!

    سلام
    من مثل بره مطیعم
    و حرف دوستانم رو با دنیا عوض نخواهم کرد
    اگر چه دوست به پشیزی نمی خرد ما را ….
    دیگه اونی رو که حذفش کردم نگید . لطفا .
    همین!


بیان دیدگاه